SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
http://www.aldi.nl/aldi_fietstrainer_48_5_655_6664.htmlquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:58 schreef the_critic het volgende:
voor mensen die kleine portomonee hebben, maar wel in de winter bezig willen blijven..
vanaf volg week zaterdag een ("tacx") indoor trainer bij de Aldi voor slechts 100,-
Die duathlon heb je toch wel binnen 1,5 uur af? Dan hoef je er helemaal geen gel in te gooien. Je gaat trouwens wel kramp krijgen in de 2e run. Dat heeft iedereen en gaat over als je die wissel een beetje oefent...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Oksel het volgende:
Dat ik die zo goed heb uitgereden was ook een godswonder, vooral gezien het feit ik bijna 90kg weeg en pas 4 jaar fiets.
Morgen dus Duathlonnen, in het bos. 3/4 fietsbroek, zweetshirt lange mouw, fietsshirt. Goede warming-up, Garmin mee. Bijdrinken op de fiets, gelletje erin, en nog 2,5km knallen in het bos. Duss.
Ik ben niet zenuwachtig, zal 't wel weer gruwelijk onderschatten. Heb niet het idee dat ik het zwaar ga krijgen ofzo
die van de Aldi heeft net ff zwaarder vliegwiel, en met wielverhoger er al bij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_fietstrainer_48_5_655_6664.html
Een echte Tacx met zelfde soort regelaar heb je al voor 135 euro. Scheelt maar 35 euro. Dan zou ik toch liever kiezen voor een gerenommeerd merk.
http://www.futurumshop.nl(...)strainer-t2650.phtml
Ja bedankt, ik ben ff aan het kijken voor mijn oom (is net een zenuwaandoening vastgesteld, waardoor langzaam aan zijn zenuwen ophouden met werken). Hij kan nu niet meer makkelijk lopen en wil graag in huis fietsen om wat op kracht te blijven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef the_critic het volgende:
[..]
die van de Aldi heeft net ff zwaarder vliegwiel, en met wielverhoger er al bij.
Scheelt inderdaad niet veel, maar voor een arme student kan het net ff schelen. Was ook maar gewoon een tip voor wie het aanspreekt!
ideaal om eens te proberen of je dit leuk vind toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja bedankt, ik ben ff aan het kijken voor mijn oom (is net een zenuwaandoening vastgesteld, waardoor langzaam aan zijn zenuwen ophouden met werken). Hij kan nu niet meer makkelijk lopen en wil graag in huis fietsen om wat op kracht te blijven.
Hier exact hetzelfde probleem. Tacx Blue Motion staat opgesteld maar eigenlijk te verstoffen. ik denk dat ik eerst maar eens een paar doelen voor volgend jaar ga stellen en hopelijk dat dat een beetje motivatie brengt om er wat langer (en vaker) dan een half uurtje op te kruipen. Zelfs een laptop voor m'n snuffert werkte geeneens inspirerend (nee, het was geen pron....)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef the_critic het volgende:
[..]
ideaal om eens te proberen of je dit leuk vind toch?
(merk zelf dat ik het echt VERSCHRIKKELIJK vind... Heb al geprobeerd met muziek, tv, Penoza kijken.. Heb nu op piratebay Sufferfest gedownload. Hopelijk dat ik het daarmee wel iets leuker vind. Maak nu met moeite een halfuur vol en dan ben ik echt KLAAR!dat moet anders kunnen.. )
Hier is dan je kans, want bij Aldi mag je toch altijd alles terugbrengen als het niet bevalt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou wel eens een tacx willen lenen, ik ken alleen niemand die er 1 heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |