quote:my only in battlefield 4 moment
Dun dun du
'something went wrong'
quote:Only In Battlefield 4: "In obliteration, I grabbed the bomb, ran through a hell of a firefight and hopped onto a friendly chopper... I then parachuted onto the bomb site and as soon as I was about to plant it... The game crashed.
I threw my headset down in rage, it was amazing!
Real Players, Real Experiences, Really Annoying.
DICE FIX THE GOD DAMN NETCODE
Niet.quote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef robuust89 het volgende:
Hoe schakel je die @#$%&* pop-up tips uit?
quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef Catkiller het volgende:
Weer een nieuw "Only In Battlefield 4" filmpje op Youtube, top comments.
[..]
[..]
200/300/400/500 en 1000 meterquote:Op maandag 4 november 2013 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
Ik speel trouwens bf4 sinds vandaag, maar eh; Snipers kunnen nu op elke afstand "scherpstellen" met V ?
Die wapen unlocks veranderen niets aan damage. De beginwapens zijn meer dan prima.quote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef TwenteFC het volgende:
Vind die wapen unlocks nog wel laf, je komt in je begin levels echt kracht te kort.
Vooral frustrerend wanneer de ander nog 5hp oid over heeft.
Ik kan er ook nog wel mee leven.quote:Op maandag 4 november 2013 22:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die wapen unlocks veranderen niets aan damage. De beginwapens zijn meer dan prima.
Weten we tenminste waar het aan ligtquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef KoningStoma het volgende:
Commander is een beetje saai. Een beetje scannen, een paar supplies droppen en hier en daar een raketje op gooien.
Trouwens:
Ik heb het continu. Best een probleem want ik hoor geen kut meer.quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef KoningStoma het volgende:
Commander is een beetje saai. Een beetje scannen, een paar supplies droppen en hier en daar een raketje op gooien.
Trouwens:
G2play.quote:Op maandag 4 november 2013 22:49 schreef RoW_0 het volgende:
Jullie hebben dit waarschijnlijk 1002930239 keer gehoord, maar waar kan ik BF4 zo cheap mogelijk krijgen? PC DL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |