Dat is persoonlijk natuurlijk. De een gebruikt andere setups dan de ander.quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, maar blijkbaar is de upgrade soms juist minder fijn om mee te spelen
quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef z0rz0r het volgende:
maar wat er eenmaal op zit krijg je er dus niet meer af
Heb geen framedrops.quote:Op zondag 3 november 2013 01:41 schreef Dientje12 het volgende:
Spelen jullie gewoon met die framedrops?
Ik vind het echt irritant. Ik hoop dat ze het snel patchen.. als het kan worden opgelost ermee
de BoF server gooide net ook iedereen er uit -__-quote:Op zondag 3 november 2013 16:32 schreef ElmarO het volgende:
Net een goede ronde met Obliteration, knalt de server er weer eens uit.
server updatequote:Battlefield 4 Update to R5! - aw yeah
Last updated on zondag 3 november 2013 16:36:00 by Isheh
Battlefield 4 will be updated shortly to version R5, this fixes:
Various crash fixes.
Fixed join-server queues
As per the announcement on Battlelog this update should address the main crashing issues, Servers will update automatically and restart.
Hoop dat ze het snel oplossen. Begint een beetje frustrerend te worden om al die upgrades weer opnieuw te krijgen. En in dit geval was het net een minuut nadat m'n team de 2e objective had opgeblazen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
de BoF server gooide net ook iedereen er uit -__-
voor zonder premium heb je ook al verschillende maar premium ga je voorlopig toch niet te gebruiken dat kan je altijd er later nog bij halenquote:Op zondag 3 november 2013 17:40 schreef Woods het volgende:
Welke edities heb je nou allemaal? Ik zit te twijfelen voor de normale versie of gelijk met Premium als dat kan, voor de PC trouwens.
Zijn er nu geen combinatie pakketten incl. Premium?quote:Op zondag 3 november 2013 17:54 schreef hiddit het volgende:
[..]
voor zonder premium heb je ook al verschillende maar premium ga je voorlopig toch niet te gebruiken dat kan je altijd er later nog bij halen
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:56 schreef Woods het volgende:
[..]
Zijn er nu geen combinatie pakketten incl. Premium?
Helaas uitverkocht, dan maar voor een Nederlandse site voor eenzelfde prijs.quote:
was een voorbeeldquote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef Woods het volgende:
[..]
Helaas uitverkocht, dan maar voor een Nederlandse site voor eenzelfde prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |