abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132830226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat eerste ook niet, gewoon een beetje dom zou Maxima zeggen :{w

middelste valt nog wel over te twisten en ik ben het er mee eens dat de VN zijn geld beter kan besteden dan aan het sinterklaasfeest in minuscuul Nederlandje
Ik vind de vergelijking me een ernstig probleem om voornoemde redenen wel op zijn plaats.
  Moderator zaterdag 2 november 2013 @ 19:14:15 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132830312
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking me een ernstig probleem om voornoemde redenen wel op zijn plaats.
nou vooruit, ik ben om
het is idd helemaal niet dom om je af te vragen of de VN voorstander is van de inzet van 380 militairen aan een VN missie in Mali ... ik ben reuze benieuwd of iemand het antwoord weet

cartoon was leuk maar dat vertaald zich niet zo heel gemakkelijk naar een zinnig argument :N
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132830331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou vooruit, ik ben om
het is idd helemaal niet dom om je af te vragen of de VN voorstander is van de inzet van 380 militairen aan een VN missie in Mali ... ik ben reuze benieuwd of iemand het antwoord weet

cartoon was leuk maar dat vertaald zich niet zo heel gemakkelijk naar een zinnig argument :N
Daar had ik al commentaar op gegeven.
pi_132830351
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
middelste valt nog wel over te twisten en ik ben het er mee eens dat de VN zijn geld beter kan besteden dan aan het sinterklaasfeest in minuscuul Nederlandje maar er is nu eemaal een lijst voor immaterieel cultureel erfgoed (wat op zich al belachelijk is) en dan krijg je dit soort dingen
Het gaat ook niet zozeer om wat Zwarte Piet nou is wat mensen stoort, het is meer het idee dat die overkoepelende organisaties als de VN/EU en ga zo maar door zich met ieder klein facet in het leven willen bemoeien tegenwoordig en alle beslissingen maar voor je nemen in plaats van dat je zelf nog mag nadenken. Er wordt gewoon klakkeloos gezegd dat de mensen het associeren met slavernij dus dan zal het ook wel zo zijn, terwijl hier toch echt 17 miljoen mensen wonen waarvan 99% het een kinderfeest vindt.

En wat mag straks niet meer, wat is er straks wat in het oog springt bij een Brussel of New York wat ze niet aanstaat? Waar houdt dat gezeik op? Zelfbeschikkingsrecht is ze vreemd geloof ik. Die types als Sherpherd zijn net als de rest van die bureaucraten overzee, ze hebben nooit een stap gezet hier en niemand gesproken, zien een plaatje van een zwarte piet en het moet maar meteen even verboden worden voor miljoenen mensen. Het gore lef is gewoon absurd.

Waar bemoeit ze zich mee? Als ze in Nederland zou wonen zou ze er problemen mee hebben zei ze, nou ze woont hier niet dus dan moet ze toch ook maar lekker de bek houden of niet dan?

Maar goed, dit geldt voor bijna 80% van alle ellende die uit die instanties komen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator zaterdag 2 november 2013 @ 19:15:39 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132830359
je antwoord was dat je net zo dom wilde doen als mevrouw Shepherd ofzo

nou ... chapeau, het is je gelukt
  Moderator zaterdag 2 november 2013 @ 19:20:51 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132830559
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het gaat ook niet zozeer om wat Zwarte Piet nou is wat mensen stoort, het is meer het idee dat die overkoepelende organisaties als de VN/EU en ga zo maar door zich met ieder klein facet in het leven willen bemoeien tegenwoordig en alle beslissingen maar voor je nemen in plaats van dat je zelf nog mag nadenken. Er wordt gewoon klakkeloos gezegd dat de mensen het associeren met slavernij dus dan zal het ook wel zo zijn, terwijl hier toch echt 17 miljoen mensen wonen waarvan 99% het een kinderfeest vindt.

En wat mag straks niet meer, wat is er straks wat in het oog springt bij een Brussel of New York wat ze niet aanstaat? Waar houdt dat gezeik op? Zelfbeschikkingsrecht is ze vreemd geloof ik. Die types als Sherpherd zijn net als de rest van die bureaucraten overzee, ze hebben nooit een stap gezet hier en niemand gesproken, zien een plaatje van een zwarte piet en het moet maar meteen even verboden worden voor miljoenen mensen. Het gore lef is gewoon absurd.

Waar bemoeit ze zich mee? Als ze in Nederland zou wonen zou ze er problemen mee hebben zei ze, nou ze woont hier niet dus dan moet ze toch ook maar lekker de bek houden of niet dan?

Maar goed, dit geldt voor bijna 80% van alle ellende die uit die instanties komen.
als 'we' haar niet om haar mening hadden gevraagd dan had ze dr bek er niet over open getrokken of wel dan?

mooi excuus verder maar mensen gingen al voor de VN ingeseind was tekeer over die grote boze negers die maar met hun grote mond terug naar Afrika moesten, dan kun je nu doen alsof hetde schuld van de EU is dat iedereen boos is maar die hebben er uberhaupt nog niets over gezegd volgens mij :')
pi_132830655
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

als 'we' haar niet om haar mening hadden gevraagd dan had ze dr bek er niet over open getrokken of wel dan?

mooi excuus verder maar mensen gingen al voor de VN ingeseind was tekeer over die grote boze negers die maar met hun grote mond terug naar Afrika moesten, dan kun je nu doen alsof hetde schuld van de EU is dat iedereen boos is maar die hebben er uberhaupt nog niets over gezegd volgens mij :')
Lees het nog maar een keer.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator zaterdag 2 november 2013 @ 20:03:58 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132832260
sterk weer Voorschrift ...

anyways
http://www.southpark.nl/full-episodes/s04e08-chef-goes-nanners

goede Southpark aflevering, allemaal ff kijken :Y
pi_132845927
Ondertussen duurt de waanzin voort. ..
quote:
Tegenstanders van Zwarte Piet stappen naar de rechter om alsnog een Amsterdamse intocht zonder Pieten af te dwingen.

Een van de indienders van de bezwaarschriften tegen de intocht van 17 november heeft vrijdag beroep aangetekend tegen het besluit van de bezwaarschriftencommissie om de klachten af te wijzen, schrijft Het Parool.

Bij de bestuursrechter is een verzoek ingediend de afgegeven vergunning aan te houden zolang dit beroep nog loopt. De zitting dient aanstaande vrijdagochtend.

De bezwaarschriftencommissie verklaarde de klachten ongegrond. Burgemeester Van der Laan nam dat advies woensdag over. „Door de commissie wordt niet juridisch vastgesteld dat de figuur van Zwarte Piet racistisch is”, schreef Van der Laan aan de gemeenteraad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_Zwarte_Piet__.html

:')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 3 november 2013 @ 09:54:39 #50
241662 Jian
Well, well, well
pi_132846393
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 08:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En zo worden de tegenstellingen door dit soort fanaten vergroot .......
  zondag 3 november 2013 @ 10:07:34 #51
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_132846508
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou vooruit, ik ben om
zal het je nog mooier vertellen. Kct zit daar al een jaar, en voor het einde van dit jaar vertrekt een volgende lichting, ongeacht wat de vn zegt.

wat nu besproken wordt is niks meer dan formaliteit
pi_132846536
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 08:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar tegenstanders wilden een dialoog toch en Sinterklaas niet afschaffen? :')
  zondag 3 november 2013 @ 10:13:38 #53
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_132846570
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:15 schreef sp3c het volgende:
je antwoord was dat je net zo dom wilde doen als mevrouw Shepherd ofzo

nou ... chapeau, het is je gelukt
Misschien niet helemaal politiek correct verwoord, maar in essentie heeft die knaap gewoon gelijk. Het is te gek voor woorden dat iemand die niks van ons weet en ons niet kent zo maar even beslist dat wij een racistische traditie hebben.

Zij claimt dus dat wij met 17000000 mensen expres elk jaar de neger voor lul zetten. Het is gewoon zo absurd dat ik het niet eens serieus kan nemen.
pi_132846577
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 10:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar tegenstanders wilden een dialoog toch en Sinterklaas niet afschaffen? :')
De intocht mag ook van die figuren, alleen zonder Zwarte Pieten.

Alsof je wel een kerstboom mag neerzetten, maar er geen kerstballen in mag doen, dat idee is het eigenlijk. Of met Oud& Nieuw de oliebollen verbieden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132846614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, ik pas me gewoon aan aan maatstaven die ze zelf hanteren. Als zij zich beledigd kunnen voelen over zoiets basaals als Zwarte Piet dan kan ik me ook best beledigd voelen over hun disrespect voor onze tradities.
Er zijn er maar een paar die zich beledigt voelen, en dat zijn vooral de Nederlanders.
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
  zondag 3 november 2013 @ 10:18:33 #56
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_132846622
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

Wij hebben helemaal niet om haar mening gevraagd, maar om een analyse van onze traditie om deze als erfgoed te kunnen vastleggen (vind dit zelf grote onzin, maar of topic).

Daarin heeft ze hartelijk gefaald.
pi_132846633
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 10:17 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Er zijn er maar een paar die zich beledigt voelen, en dat zijn vooral de Nederlanders.
Quinsy en Prem zullen inderdaad ongetwijfeld een Nederlands paspoort bezitten.
pi_132846644
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 10:19 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Quinsy en Prem zullen inderdaad ongetwijfeld een Nederlands paspoort bezitten.
Ik praat niet over Quinsy en Prem :')

Ik vind dat sommige mensen hier een beetje overdreven op reageren waar na het niks meer met Sinterklaas te maken heeft.
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_132846663
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 10:20 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Ik praat niet over Quinsy en Prem :')

Ik vind dat sommige mensen hier een beetje overdreven op reageren waar na het niks meer met Sinterklaas te maken heeft.
Als je hiervoor al een rechtszaak gaat aanspannen dan overdrijf je de boel inderdaad wel. :{
  Forum Admin zondag 3 november 2013 @ 10:22:56 #60
232445 crew  Specularium
pi_132846664
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 10:17 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Jij bent toch ook een Nederlander?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')