abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 november 2013 @ 13:43:08 #101
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132887225
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:

en ik kom er gewoon niet overheen.
Geen wonder dat ze je niet meer wil :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132888957
Ga vooral zo door en je kunt er maar beter mee stoppen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_132889076
Je kunt het beter gewoon accepteren of uitmaken als het je zo erg dwarszit. Je wist al voor je met haar had dat ze in eerdere relaties heeft gezeten. Zij heeft sowieso niks fout gedaan. Het ligt aan jou, niet aan haar.

Bedenk wat haar nu het gelukkigst maakt. Hoop toch echt dat dat het allerbelangrijkste is voor je.
  maandag 4 november 2013 @ 22:23:28 #104
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132908764
Moest hier aan denken :+

Grijp ze!
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:15:20 #105
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_132917290
Ah de hoog sensitief-kaart als excuus voor achterlijk gedrag is ook alweer getrokken. Het is wachten tot we kunnen kwartetten met asperger, adhd en pdd-nos

Stel je niet zo aan of zoek een maagd. Of een goede therapeut.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_132929155
De kern hiervan begrijp ik wel, maar dit is wel een heel erg drama. Ooit in de aanloop naar een relatie (die er nooit gekomen is) soortgelijke gevoelens gehad. Toen maar besloten dat ik eerst eens wilde rondneuken alvorens een serieuze relatie ook maar te overwegen. Voorkomt ook dat je in een goede relatie zit maar toch eigenlijk ook nog wilt aankloten voordat je gaat settlen.

Maargoed, je zult je hier toch echt overheen moeten zetten want dit is nu bij uitstek iets waar je niet over moet blijven praten met vrouwen. Je laatste alinea is inderdaad de oplossing: al die andere kerels gehad hebbende, kiest ze voor jou. Dat zou je ego toch moeten strelen. Dus denk daar dan aan.
  PR en moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:17:48 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132932518
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:38 schreef complicate het volgende:

[..]

_O-
Edit: inclusief jouw nutteloze reactie :9
Ja klopt, die had ik heel eerlijk meegeteld :7
Fuck the EBU.
pi_132932578
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja klopt, die had ik heel eerlijk meegeteld :7
Super meid ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132933093
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maakt niet uit, beter dat ze al wat ervaring heeft dan helemaal geen.

Alsof je er wat van merkt in bed verder. :') (ja hoogstens betere prestaties)
Nadeel: ze heeft vergelijkingsmateriaal, en dat kan nadelig zijn voor TS (maar ook positief :P).

Voordeel: ze gaat zich nu niet over vijf jaar afvragen 'Hoe zou het zijn met een ander? Eigenlijk wil ik dat nog wel eens weten voor ik me for ever aan deze vent bind'.
pi_132943261
Als je ergens niet mee moet zitten zijn het de exen van je vriendin of vriend.
Het is een onderdeel van haar!
Ik hoor juist graag verhalen over mijn vriend zijn exen, op die manier ik hem kennen! Ook op sex gebied! En als ik dan iets hoor waarvan ik denk 'misschien mist hij dat bij mij' dan praten we daarover.
Eerlijkheid, eerlijkheid... Laat het je niet opvreten! Haar verleden heeft haar gemaakt tot wie ze is. Ze is nu met jou, en gelukkig met jou, die andere vriendjes spelen geen rol meer!
Even lomp gezegd: Jij laat ze een rol spelen. Zij wil misschien ook niet aan haar exen herinnerd worden, maar dat gebeurd nu wel steeds, ik snap dat ze daar lichtelijk geïrriteerd van raakt...
Je bent een goede jongen, verpest het nou niet :)
The Secret Society of Poobahs.
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:19:21 #111
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_132943455
Beste TS,

Ik had hetzelfde tijdens de relatie met mijn ex en ik had het ook in het begin van mijn huidige relatie.
Toch sluit mijn 'stijl in bed' veel beter aan bij mijn vriendin dan de stijl van haar ex. Resultaat: We hadden in twee weken tijd al meer seks gehad dan zij ooit met haar ex in de gehele relatie (van 1 jaar).
Dit gaf zoveel zelfvertrouwen en dankzij deze 'boost' kreeg ik het gevoel dat alles wat ervoor was gebeurd er niet meer toe deed. Misschien heb je iets aan deze tip, het hielp wel en misschien is er een manier waardoor je hetzelfde kan ervaren. :P
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')