SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Doe zelf normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe gewoon een normale TT de volgende keer
Dit is een normale TT. Wind je niet zo op om niks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe gewoon een normale TT de volgende keer
Als er niemand een baas is op dit moment hoeft het ook niet in de TT gezet te worden. Die sneue Serero TT's is iedereen onderhand wel kotsbeuquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja wie moet er dan een baas zijn ?
Het is provocerend ja. Maar laat je niet uit de tent lokken johquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er niemand een baas is op dit moment hoeft het ook niet in de TT gezet te worden. Die sneue Serero TT's is iedereen onderhand wel kotsbeu
Even voor de duidelijkheid; dit was een retorische vraag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik tussen jullie sowieso niet even stoppen?
Ach ja ik ga maar niet meer reageren op hem dat lijkt me het verstandigste. Er valt toch geen fatsoenlijke discussie mee te voeren helaas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is provocerend ja. Maar laat je niet uit de tent lokken joh
Tja het is elke week maar weer afwachten wat het wordtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat we gaan winnen van Vitesse
Het zal me verbazen als ze opeens de pannen van het dak spelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het is elke week maar weer afwachten wat het wordt
Alles kan en tegen elke tegenstanderquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze opeens de pannen van het dak spelen.
De bal is rond, het is elf tegen elf, niemand kan vrijstaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles kan en tegen elke tegenstander
Fritz Korbach , hotseknotsbegonia voetbalquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bal is rond, het is elf tegen elf, niemand kan vrijstaan.
Ken je klassieken...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fritz Korbach , hotseknotsbegonia voetbal
Jacobsquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken je klassieken...
[ afbeelding ]
Geen kans op een gelijkspel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
Ach, de kans dat wij winnen acht ik groter dan de kans dat Vitesse wint.
Al is het 60-40..![]()
behalve aad300quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jacobs![]()
Sowieso heb je geen bazen meer in het voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |