Haha ja dit was echt Lust. Durf alleen wel toe te geven dat ik haar wel echt leuk een het vinden ben hoorquote:Op zondag 3 november 2013 14:55 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Misschien, hahah.Ik grap maar wat.
Ja, en dit was lust. Toch?
Moeder is maar 42quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef PG18 het volgende:
Als haar ouders elkaar via het internet ontmoet hebben, dan was het waarschijnlijk óf haar vader niet, óf haar moeder niet die jij ontmoet hebt.
18 idd, 95quote:
Is dat zo bijzonder?quote:
Eh nee ik woon samen met mijn vriend.quote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
He bah, je woont toch niet in zo'n vies studentenhok?
Ouders die elkaar hebben leren kennen via internet? En jullie zijn allebei ongeveer 20? dan hebben ze zich wel erg snel voortgeplant.quote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ouders al ontmoetdie hebben elkaar ook leren kenne via internet dus Viel gelukkig mee
erg toffe ouders ook
Even opnieuw lezenquote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ouders die elkaar hebben leren kennen via internet? En jullie zijn allebei ongeveer 20? dan hebben ze zich wel erg snel voortgeplant.
Hmm maar hoe gaan we dat nou doen als na de eerste 'date' blijkt dat we fysiek, nouja, jeweetwelquote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Pienata het volgende:
[..]
Eh nee ik woon samen met mijn vriend.
Hoe is dat gegaan, skype gesprekje opgezet?quote:
Nouja, ik zou daar geen zin in hebben om die ochtend even de ouders te meeten wetende dat ze je heel de nacht gehoord hebben hoe je hun dochter uit elkaar gereten hebtquote:
Haha nee ik vond t ook verre van tof en was ook echt bokke zenuwachtig hoorquote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nouja, ik zou daar geen zin in hebben om die ochtend even de ouders te meeten wetende dat ze je heel de nacht gehoord hebben hoe je hun dochter uit elkaar gereten hebt
quote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Exentric90 het volgende:
Super geslaagde date! Onverwachts ook blijven slapen Haha! As promised de foto
jij bent een gruwelijke baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Right.quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Je komt dit soort meisjes ook alleen maar in Nederland tegen zeg![]()
Heb d'r wel geliked want wil gewoon haar huid volschelden als het een match wordt
Meeste meisjes doen dat niet, gaan wel 5 dates overheen.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Meeste meisjes doen dat niet, gaan wel 5 dates overheen.
Ik snap deze gezegde niet.quote:Op zondag 3 november 2013 16:51 schreef Silenus het volgende:
[..]Ik denk dat je ze niet de kost wil geven, meisjes die het gewoon op de eerste date doen.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Exentric90 het volgende:
Super geslaagde date! Onverwachts ook blijven slapen Haha! As promised de foto
Top man! Leuke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groot is de afstand tussen jullie?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
kilometertje of 40. goed te doenquote:Op zondag 3 november 2013 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Top man! Leuke meid
Hoe groot is de afstand tussen jullie?
Onzin. Degenen die er 5 dates tussen laten zitten zijn juist meer de uitzondering is mijn ervaring.quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Meeste meisjes doen dat niet, gaan wel 5 dates overheen.
I concur.quote:Op zondag 3 november 2013 17:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Onzin. Degenen die er 5 dates tussen laten zitten zijn juist meer de uitzondering is mijn ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |