Herkenbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet op zoek, ik vind achteloos mensen wegswipen gewoon bevredigend. Maar voor een écht leuke wil ik wel een uitzondering maken hoor.
Vrouwen die echt op zoek zijn zullen de twijfelgevalletjes ook wel een like geven, dat doe ik niet.
Das geen antwoordquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd daadwerkelijk in een positie te zijn om zo kieskeurig te zijn.
But hey, ik heb niet echt dringend iemand nodig ofzo so why settle for less.
wss wordt je toch niet gematchedquote:Op zondag 3 november 2013 00:10 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik neig zo zwaar naar Tinder. Maar ben bang dat mijn foto en al en mijn tekstberichten rond zullen slingeren op het internet of dat ik in een database terecht kom en dat het invloed kan hebben op het verdere verloop van mijn leven.
Net als bv. Fotos van disco's op je facebook en dan dat je ontslagen wordt door je werkgever aangezien hy dat heeft gezien en je die dag nog ziek gemeld had.
Hoezo wss niet?quote:Op zondag 3 november 2013 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wss wordt je toch niet gematched
begin er gewoon niet aan, is beter voor je cortisol levels ook
stresshormoonquote:Op zondag 3 november 2013 00:30 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hoezo wss niet?
Cortisol levels?
je durft niet, dus ben je lelijkquote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hoezo dan? En waarom zou ik wss niet gematched worden?
-.-quote:Op zondag 3 november 2013 00:39 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je durft niet, dus ben je lelijk
Ik snap echt niet wat er mis is met een strandfoto (sixpackfoto). Hoe je het went of keert, een goed lichaam is zowel bij vrouwen als bij mannen een belangrijk onderdeel. Door zo'n 'sixpack/bickini' foto kan je het nou eenmaal beter beoordelen dan met een kledingstuk aan. Kijk dat het een afknapper is als men geforceert hun buikje aanspannen of alleen 'naakte' fotos heeft begrijp ik wel. Maar met een strandfoto is niks mis mee. Of ben jij misschien te onzeker over je eigen lichaam?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Pienata het volgende:
[..]
Wel logisch dat als ze onherkenbaar zijn of geen foto's van zichzelf hebben dat je wegswiped. Doe ik ook.
Verder swipe ik weg:
Mannen in pak
Mannen wiens uiterlijk het best beschreven wordt als "studentikoos"
Mannen wiens uiterlijk het best beschreven wordt als "volkstype"
Mannen met een babyface
Inderdaad, kijk-mij-stoer-op-een-berg-staan en aanverwanten
Mannen die op elke foto een zonnebril dragen
Mannen die alleen maar groepsfoto's hebben (ook al kun je door ze allemaal te bekijken wel afleiden welke het is, daar ben ik te lui voor)
Mannen met cliché oneliners in hun tagline ("travel is the only thing you buy that makes you richer")
Mannen met duckfaces (ze bestaan..)
Chubby/dikke mannen
Mannen met ontbloot bovenlijf om hun strakke sixpack te tonen.
Mannen met petjes
Etc. etc. etc.
Ik denk dat ik weet waarom ik zo weinig matches heb.
gastquote:Op zondag 3 november 2013 00:42 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er mis is met een strandfoto (sixpackfoto). Hoe je het went of keert, een goed lichaam is zowel bij vrouwen als bij mannen een belangrijk onderdeel. Door zo'n 'sixpack/bickini' foto kan je het nou eenmaal beter beoordelen dan met een kledingstuk aan. Kijk dat het een afknapper is als men geforceert hun buikje aanspannen of alleen 'naakte' fotos heeft begrijp ik wel. Maar met een strandfoto is niks mis mee. Of ben jij misschien te onzeker over je eigen lichaam?
quote:Op zondag 3 november 2013 08:27 schreef Antiheld het volgende:
[ [url=http://i.imgur.com/PffBCLV.jpgafbeelding[/url] ]
dat jij onzeker bent over je eigen lichaam betekent niet dat anderen dat ook zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 07:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gastmannen die foto's plaatsen van zichzelf op het strand zijn echt uber gay
Jazekerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Door een vrouw dus? Heerlijk, vrouwen met initiatief.
ben nog nooit bekende tegengekomenquote:Op zondag 3 november 2013 11:15 schreef wenfer2 het volgende:
Shhhhhit, al die bekenden die je tegenkomt op tinder.![]()
![]()
Moet je vaker je zolderkamer verlaten en die hossels zetten jwz.quote:Op zondag 3 november 2013 11:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben nog nooit bekende tegengekomen
Het kan altijd erger. Ik heb duizenden likes uitgedeeld, en ik denk dat ik ongeveer nu 40-50 matches heb gehad. Dat weet ik niet zeker, want meestal gooien ze me nog voordat ik de kans heb gehad de match te bekijken weer weg. Ik heb er slecht 7 gehad die terug hebben gepraat, waarvan 2 meteen de bitch gingen uithangen. Met slechts een echt een gesprek gehadquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Pienata het volgende:
Slechte score voor een vrouw ben ik bang, heb er echt wel ruim meer dan 6 geliked.
Ik houd niet van patsers en daarbij is een gewoon slanke man heus niet ongezonder (misschien wel gezonder) dan een of andere sportschooljunk.quote:Op zondag 3 november 2013 00:42 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er mis is met een strandfoto (sixpackfoto). Hoe je het went of keert, een goed lichaam is zowel bij vrouwen als bij mannen een belangrijk onderdeel. Door zo'n 'sixpack/bickini' foto kan je het nou eenmaal beter beoordelen dan met een kledingstuk aan. Kijk dat het een afknapper is als men geforceert hun buikje aanspannen of alleen 'naakte' fotos heeft begrijp ik wel. Maar met een strandfoto is niks mis mee. Of ben jij misschien te onzeker over je eigen lichaam?
Iemand die bereid is en de discipline heeft om aan zijn of haar lichaam te werken en daarnaast op diens voeding te letten is in jouw ogen meteen een patser?quote:Op zondag 3 november 2013 12:29 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik houd niet van patsers en daarbij is een gewoon slanke man heus niet ongezonder (misschien wel gezonder) dan een of andere sportschooljunk.
Ik vind te veel tijd in de sportschool doorbrengen juist een teken van onzekerheid eigenlijk.
En onzeker over mijn eigen lichaam? Ik mag écht niet klagen.
Na dat lijstje van jou en dit bericht.quote:Op zondag 3 november 2013 12:29 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik houd niet van patsers en daarbij is een gewoon slanke man heus niet ongezonder (misschien wel gezonder) dan een of andere sportschooljunk.
Ik vind te veel tijd in de sportschool doorbrengen juist een teken van onzekerheid eigenlijk.
En onzeker over mijn eigen lichaam? Ik mag écht niet klagen.
De meesten ervan doen het uit een soort van chronische ontevredenheid over hun lichaam, althans dat is de indruk die ik vaak krijg van ze. Gewoon gezond willen zijn en op voeding letten is m.i. niets mis mee, maar dat heeft weinig met spiermassa te maken.quote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef Gauner het volgende:
[..]
Iemand die bereid is en de discipline heeft om aan zijn of haar lichaam te werken en daarnaast op diens voeding te letten is in jouw ogen meteen een patser?
Erg kortzichtig als je het mij vraagt, volgens mij ben je eerder zelf een beetje onzeker.
Of een andere smaak en heb ik liever een vent die zich op andere gebieden ontwikkelt dan eentje die al zijn vrije tijd in de sportschool doorbrengt.quote:Op zondag 3 november 2013 13:04 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Na dat lijstje van jou en dit bericht.
Volgens mij heb je issues.
Je weet overduidelijk niet waar je over praat, ik ga dan ook niet verder met je in discussie.quote:Op zondag 3 november 2013 13:04 schreef Pienata het volgende:
[..]
De meesten ervan doen het uit een soort van chronische ontevredenheid over hun lichaam, althans dat is de indruk die ik vaak krijg van ze. Gewoon gezond willen zijn en op voeding letten is m.i. niets mis mee, maar dat heeft weinig met spiermassa te maken.
Thanks.quote:Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef Gauner het volgende:
[..]
Je weet overduidelijk niet waar je over praat, ik ga dan ook niet verder met je in discussie.
Succes verder op tinder!
Want het een sluit het ander volledig uit? Je onderstreept mijn vermoedens: kortzichtig.quote:Op zondag 3 november 2013 13:09 schreef Pienata het volgende:
[..]
Of een andere smaak en heb ik liever een vent die zich op andere gebieden ontwikkelt dan eentje die al zijn vrije tijd in de sportschool doorbrengt.
Moeilijk je voor te stellen hè, dat mensen onderling verschillen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef Gauner het volgende:
[..]
Want het een sluit het ander volledig uit? Je bevestigt mijn vermoeden: kortzichtig.
Groetjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |