Succes! Denk maar.. Zij zal net zo zenuwachtig zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:48 schreef Exentric90 het volgende:
Om 2uur een date! Super zenuwachtig! En dat heb ik nooit dus het gevoel zit wel goed
Wish me luck!

Haha heeft ze inderdaad ook toe gegeven. Maar maakt het er niet echt minder om. Trekt gelukkig wel weg. En ik presteer beter onder drukquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Succes! Denk maar.. Zij zal net zo zenuwachtig zijn

Dit is wel fok he!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als iemand pics van z'n date gaat posten
Lekker privacy.

zou ik ook zeggen als ik zeker wist dat ik nooit een date zou krijgen door mn grindtegelkopquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is wel fok he!Als ik een date heb post ik haar ook hier.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6

Had ik volgens mij zelfs al gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als iemand pics van z'n date gaat posten
Lekker privacy.

quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik zeker wist dat ik nooit een date zou krijgen door mn grindtegelkop

Nee tis geen random picquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]hehe
Sowieso insert random pic zoals hieronder

quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:10 schreef Exentric90 het volgende:
[..]Vanmiddag een pic van jullie samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vanmiddag een pic van jullie samen.

Dames in bikini swipe ik meteen weg. Aandachtshoeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Eens wat anders dan op het strand

Haha thanks!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Top.
Maar veel plezier!
We duimen voor je.

Als dat niet gefotoshopped is..quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is gewoon een hele grote schuimkop op een golfquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]

Nou, een afspraak is snel gemaakt. Daar doel ik op. Geen geouwehoer verder, jij vindt mij er leuk uitzien, ik jou ook, bam, afspreken en dan zien we wel wat er van komt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Vrouwen beter leren kennen via een internetapp. Right.

Ik denk wel dat je iets sneller afspreekt.. En dat is altijd beter dan mail en whatsapp natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Vrouwen beter leren kennen via een internetapp. Right.

Lijkt nogal slecht uitgeknipt te zijn, tenminste daar vind ik het op lijken maargoed Feit is dat het boven op een berg met sneeuw nog wel warm kan zijn jaquote:

Doe ik toch wat verkeerd. Of gewoon bam na 3 dagen gesprekken gewoon vragen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:48 schreef Fides het volgende:
[..]
Nou, een afspraak is snel gemaakt. Daar doel ik op. Geen geouwehoer verder, jij vindt mij er leuk uitzien, ik jou ook, bam, afspreken en dan zien we wel wat er van komt.

Ik vraag na één leuk gesprek als afsluiter gewoon vaak het nummer. Nouja, vraag haar nummer eigenlijk niet, ik geef gewoon mijn nummer op deze manier: 'blabla, vond het leuk om met je te kletsen, etc. etc., als het je leuk lijkt om verder te kletsen en af te spreken kan je me Whatsappen op dit nummer 06xetc.. Pas 1 keer niet binnen een uurtje een WhatsApp berichtje gehad in de trant van "Hoi X, lijkt me leuk om verder te praten, doeg! Y). Via de WhatsApp is het dan over het algemeen een fluitje van een cent om een afspraak te maken omdat ze impliciet al akkoord zijn gegaan met 't voorstel:Pquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe ik toch wat verkeerd. Of gewoon bam na 3 dagen gesprekken gewoon vragen?

Ik probeer het altijd iets kalmer aan te pakken, maar wellicht ga ik voortaan ook gewoon hetzelfde als jij doen. In tegenstelling tot Lexa heb ik op tinder genoeg alternatieven als ze het toch niet zien te zitten om af te spreken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:29 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vraag na één leuk gesprek als afsluiter gewoon vaak het nummer. Nouja, vraag haar nummer eigenlijk niet, ik geef gewoon mijn nummer op deze manier: 'blabla, vond het leuk om met je te kletsen, etc. etc., als het je leuk lijkt om verder te kletsen en af te spreken kan je me Whatsappen op dit nummer 06xetc.. Pas 1 keer niet binnen een uurtje een WhatsApp berichtje gehad in de trant van "Hoi X, lijkt me leuk om verder te praten, doeg! Y). Via de WhatsApp is het dan over het algemeen een fluitje van een cent om een afspraak te maken omdat ze impliciet al akkoord zijn gegaan met 't voorstel:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |