quote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Exentric90 het volgende:
Super geslaagde date! Onverwachts ook blijven slapen Haha! As promised de foto
tof manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind het wel vrij apart van de ouders van een 18 jarig meisje dat ze toestaan dat hun dochter een 5 jaar oudere kerel (is zeker op die leeftijd een best groot leeftijdsverschil) meeneemt naar huis en seks heeft op hun 1e date.
maargoed ik zal wel ouderwets zijn opgevoed denk ik dan.
Denk je dat je het transcript voor je hebt ofzo?quote:Op maandag 4 november 2013 13:28 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
dan snap je het gewoon niet.
sorry hoor maar dan is zij dus echt de baas, jij zegt we gaan wel verder via whatsapp en geeft je nummer, goeie stap want jij neemt het initatief en toont zelfvertrouwen dat ze je wel toevoegd.
vervolges doet ze dat niet en ga je weer tegen haar praten op tinder? mennnn dat is erg
quote:Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef PG18 het volgende:
Omdat ik na 2 weken nog steeds maar 1 match gehad heb die niets zei, ben ik ook maar eens een like-spree gaan toepassen. Helaas nog steeds geen matches
Volgens mij heb jij teveel PUA-guides gelezenquote:Op maandag 4 november 2013 13:28 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
dan snap je het gewoon niet.
sorry hoor maar dan is zij dus echt de baas, jij zegt we gaan wel verder via whatsapp en geeft je nummer, goeie stap want jij neemt het initatief en toont zelfvertrouwen dat ze je wel toevoegd.
vervolges doet ze dat niet en ga je weer tegen haar praten op tinder? mennnn dat is erg
Ja helaas wel.. die optie zouden ze wel eens mogen toevoegen. Nu moet ik foto's uploaden via FB om ze vervolgens te verwijderenquote:Op maandag 4 november 2013 13:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb maar weer geinstalleerd...
Maar klopt het dat je enkel FB foto's kan doen?
Niet gewoon een foto van je telefoon?
What.The.Fuckquote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Woep het volgende:
Grappig topic dit, ik kwam dit pareltje tegen net![]()
[ afbeelding ]
Of wellicht kun je ook gewoon snel ff een foto online zetten die alleen zichtbaar is voor jezelf?quote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja helaas wel.. die optie zouden ze wel eens mogen toevoegen. Nu moet ik foto's uploaden via FB om ze vervolgens te verwijderen
quote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Exentric90 het volgende:
Super geslaagde date! Onverwachts ook blijven slapen Haha! As promised de foto
Ik ken haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. D toch?
quote:
Vandaar dat die ook niet op FB mag belanden :pquote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijf dit woord zo ontiegelijk gay vinden.
quote:Op maandag 4 november 2013 16:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vandaar dat die ook niet op FB mag belanden :p
Je kan toch ook gewoon knippen en op facebook heb je toch ook een profielfoto van jezelf vaak plus je kan foto's uploadn die niemand behalve jij ziet.quote:Op maandag 4 november 2013 16:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vandaar dat die ook niet op FB mag belanden :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |