Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik ben ook tot nu toe elk gesprek begonnen, alleen bij de laatste paar matches liet ik het initiatief bij de vrouw.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef Nutkicker22 het volgende:
Stuk of 55 matches gehad, waarvan ik er 15 heb geblokkeerd. Nu zit ik dus op 40, waarvan ik van 2 leuke meisjes d'r nummer heb. Alleen moet ik steeds het initiatief nemen om de gesprekken draaiende te houdenVrouwen toch ook hè, volgens mij hebben zij het veel makkelijker op Tinder en zijn ze ook nog behoorlijk veeleisend/kieskeurig.
Ja, ik laat het maar hierbij hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben ook tot nu toe elk gesprek begonnen, alleen bij de laatste paar matches liet ik het initiatief bij de vrouw.
Geen enkel bericht.
Na 1 week moet het toch uitdraaien op een date lijkt mij om inderdaad niet in hetzelfde stramien te vallen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef Nutkicker22 het volgende:
Stuk of 55 matches gehad, waarvan ik er 15 heb geblokkeerd. Nu zit ik dus op 40, waarvan ik van 2 leuke meisjes d'r nummer heb. Alleen moet ik steeds het initiatief nemen om de gesprekken draaiende te houdenVrouwen toch ook hè, volgens mij hebben zij het veel makkelijker op Tinder en zijn ze ook nog behoorlijk veeleisend/kieskeurig.
Tja, afstand is toch wel ~50 km, en ze zijn wat jonger dan mij dusquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Na 1 week moet het toch uitdraaien op een date lijkt mij om inderdaad niet in hetzelfde stramien te vallen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Tja, afstand is toch wel ~50 km, en ze zijn wat jonger dan mij dus
Heb wel OV ja, maar ben meer aan het klooien op Tinder ben niet echt op zoek een date op dit momentquote:
Goed gedaanquote:
Oh, ik was niet op de hoogte.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat je dan eerst een foto van jezelf naar mij moet sturen waarna ik je naar rechts swipeof naar links gooi
voordat je mee mag doen met deze hype he!
regio?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef Froob het volgende:
[..]
Oh, ik was niet op de hoogte.
Ben inmiddels alweer gestopt en verwijderd, want ik vond er niks aan. Ik zat alleen maar mensen naar links te swipen.
Daar heb je het al, zelden mooie manen daarquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Froob het volgende:
[..]
Regio Eindhoven, maar ik had het wel op 50 km afstand staan.
Niet zozeer lelijk, vooral ontzettend niet mijn type (met ontblote-bovenlijf-vrienden op dancefestivals, v-halsje in de kroeg, etcquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar heb je het al, zelden mooie manen daar
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef Froob het volgende:
[..]
Niet zozeer lelijk, vooral ontzettend niet mijn type (met ontblote-bovenlijf-vrienden op dancefestivals, v-halsje in de kroeg, etc)
Ik ook. Bah bah, vervuiling op Tinderquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Ik verbaas mij er nog over dat vrouwen daarop kunnen vallen
Ik zie overeenkomsten. Kom we gaan datenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef Froob het volgende:
[..]
Ik ook. Bah bah, vervuiling op Tinder
Fok werkt voor mij blijkbaar beter dan Tinderquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten. Kom we gaan daten
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Froob het volgende:
[..]
Fok werkt voor mij blijkbaar beter dan Tinder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |