Er is welgeteld één noemenswaardig antecedent te noemen. Eén uit 2009...quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat primair om het artikel op Krapuul. En let maar op, dat is misschien het eerste anti-kerstartikel dit jaar maar er zullen er nog heel wat volgen.
In het immer op ons voorlopende en politiek-correcte VS speelt dit onderwerp al veel langer: http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_controversyquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is welgeteld één noemenswaardig antecedent te noemen. Eén uit 2009...
De verantwoordelijkheid voor de veiligheid ligt bij de eigenaar van de weg. Dat zou de overheid niet moeten zijn, want die zou niet moeten bestaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Met drank op achter het stuur is een kwalijke zaak, omdat dat gevaarlijk kan zijn voor de rest van de weggebruikers.
Ook hier worden welgeteld 6 situaties genoemd in de gehele VS, van 2000 tot 2010. In 2010 3. Als je dat wat oppervlakte betreft vergelijkt met Nederland stelt het net zoveel voor als die ene Haagse hogeschool.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het immer op ons voorlopende en politiek-correcte VS speelt dit onderwerp al veel langer: http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_controversy
Het is ook zo dat bijvoorbeeld een VS-president het kwalijk wordt genomen als hij kerstkaarten verstuurt met Merry Christmas. Dat moet tegenwoordig Happy Holidays of iets dergelijks zijn.
dat heet vrije meningsuiting.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat primair om het artikel op Krapuul. En let maar op, dat is misschien het eerste anti-kerstartikel dit jaar maar er zullen er nog heel wat volgen.
Dat is jouw mening hierover.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat heet vrije meningsuiting.
Maar denk je dat er een complot erachter zit ?
Ik ben ook niet echt dol op kerstmis. Er zit zoveel flauwekul en schijnheiligheid aan verbonden . Het verdwijnen van kerstmis is echt geen groot verlies. Echt niet het einde van Nederland.
Lul niet zo slap, dat gristentuig heeft juist de hele politiek daar overgenomen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het immer op ons voorlopende en politiek-correcte VS speelt dit onderwerp al veel langer: http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_controversy
Het is ook zo dat bijvoorbeeld een VS-president het kwalijk wordt genomen als hij kerstkaarten verstuurt met Merry Christmas. Dat moet tegenwoordig Happy Holidays of iets dergelijks zijn.
Bovendien de kerstboom is van oorsprong een heidens cultureel fenomeen, en tegenwoordig een internationaal fenomeen...quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:08 schreef ShevaJB het volgende:
Is dit niet een beetje stemmingmakerij? Nederland heeft door massale steun aangegeven achter de eigen culturele waardes te blijven staan. Zo vlot zal het niet lopen.
Ik vind kerst heel wat minder schijnheilig dan de goedheiligman hoor...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat heet vrije meningsuiting.
Maar denk je dat er een complot erachter zit ?
Ik ben ook niet echt dol op kerstmis. Er zit zoveel flauwekul en schijnheiligheid aan verbonden . Het verdwijnen van kerstmis is echt geen groot verlies. Echt niet het einde van Nederland.
Hoezo? Van Sinterklaas wordt in elk geval als het kind een jaar of 6 is eerlijk verteld dat hij niet bestaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind kerst heel wat minder schijnheilig dan de goedheiligman hoor...
Je, het christendom is er mee verbonden, en dat schopt men graag tegen aan...
Als je dood wilt, wat houdt je dan tegen? Laat andere mensen er buiten alsjeblieft.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef TLC het volgende:
Mensen beginnen steeds meer watjes te worden die hun vrienden op fb hebben en die 95 % van de tijd op een beeldschermpje turen.
Soms smacht je echt naar zo'n tweede meteoriet die destijds ook de dinosauriers de das omdeed.
Ik wil bij lange na niet dood, maar op zulke momenten dat ik zo'n dingen hoor denk ik weleens zat er maar ergens een f5 knopjequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je dood wilt, wat houdt je dan tegen? Laat andere mensen er buiten alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:18 schreef Peunage het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand horen klagen over kerstbomen. Echt. Nooit.
Ook stoute kinderen worden overladen met cadeaux hoor...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo? Van Sinterklaas wordt in elk geval als het kind een jaar of 6 is eerlijk verteld dat hij niet bestaat.
Ben het er eigenlijk wel mee eens. Zullen we een groep starten op Facebook? En dan niet voor een groep geschoffeerden, maar gewoon om IPA35 en LXIV voer te geven zodat ze op hun ouwe dag trots tegen hun kleinkinderen kunnen vertellen dat ze die linksmenschen al snel in de smiezen hadden maar verder iedereen z'n vingers er niet aan durfde te branden. Maar zij, zij zagen die beweging al vroeg gestalte krijgen!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef yulian het volgende:
Goed zo weg met de kerstboom, hoort niet.
Wat heben die cadeaus dat met mijn opmerking te maken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook stoute kinderen worden overladen met cadeaux hoor...
Jij zegt dat het minder schijnheilig is, nou dat is het niet, dat heeft het ermee te maken...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat heben die cadeaus dat met mijn opmerking te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |