Nice, thanksquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat lettertype kan je hier vinden : http://www.dafont.com/theme.php?cat=114 misschien dat je er dan wat mee kan kloten
Ja goed idee, regel ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:50 schreef Painore het volgende:
Durex, het is makkelijker als je een close crew sessie start ipv invite only. Hoef je niet al die invites er uit te gooien en als iemand eruit knikkert kunnen ze zelf weer joinen
2 minquote:
krijg hele tijd die ps3 melding signed outquote:
Gast stel je toch niet zo aan.. Iedereen wordt al 100x vermoord. Je knalt 2 minuten eerder nog Appelhoer neer, ik kill jou 2x en het is huilen..quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik maak even een closed invite session.
Nee, jij zit de hele avond mij al in de weg.... Jij bent echt het meest irritante figuur online.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:38 schreef Painore het volgende:
[..]
Gast stel je toch niet zo aan.. Iedereen wordt al 100x vermoord. Je knalt 2 minuten eerder nog Appelhoer neer, ik kill jou 2x en het is huilen..
Moppie, ik heb je plan niet gedwarsboomd door je 2x te killen.. Ik leid de rest niet ofzo, als niemand mee doet kun je mij daar niet de schuld van gevenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, jij zit de hele avond mij al in de weg.... Jij bent echt het meest irritante figuur online.
We hadden een plan, als je daar niet aan mee wil doen dan prima maar opdonderen dan.
Flikker maar op vent ;-)quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Moppie, ik heb je plan niet gedwarsboomd door je 2x te killen.. Ik leid de rest niet ofzo, als niemand mee doet kun je mij daar niet de schuld van geven
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn benen in jouw auto? "Like I give a fuck"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, heb jij in elk geval je stijve gekregen toch ;-)quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik gooi er nog 1x een closed invite sessie uit.
Wie mee wil doen kan accepteren, en dan gaan we die foto regelen etc, en degene die dat niet willen dat merk ik snel genoeg.
Ik ben dat zielige en kinderachtige gezeik wel zo enorm zat van jullie, dat met meerdere mensen met mij gaan lopen fucken puur voor de fun.
Zoek een fucking hobby man, hoe kinderachtig kan je zijn vent.
Je denkt dat je heel wat bent omdat je in een online spelletje met een net zo irritant persoon als jij kan rondrijden en mensen pesten... maar je bent eigenlijk helemaal niets... blijkbaar deze compensatiedrang.
Ik heb het verder gehad met jullie, dus ik kom ook niet meer in het topic.
Mensen die met mij willen spelen weten mij te vinden, en zijn vrij om mij een dm te sturen.
quoted voor het nageslachtquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ach, heb jij in elk geval je stijve gekregen toch ;-)
Jij bent de grootste mongool die ik online ben tegengekomen, los van het feit dat je iedereen probeert te vertellen hoe achterlijk ik wel niet ben, en wat een idioot, en hoe ik niet spoor.
Jij oordeelt, en praat mensen zwart voor jouw eigen gewin. Zieltjes winnen.
Zo zielig panini, jij komt jezelf nog wel tegen, of dat hier in GTA is, of in het echte leven maar je zal niet veel verschillen met daarbuiten.
Het ergste vind ik nog dat jij mij afschildert als 1 of andere debiel... dat jij het lef hebt om in een forum, en in een spel mensen zwart te maken voor je eigen gewin, puur voor je eigen fun ga je andere mensen minder maken, om maar aansluiting bij de rest te kunnen krijgen.
Voor alle mensen die daar in mee gaan heb ik het volgende te melden... Je bent ongeveer gelijkwaardig aan meneer panini, als je niet eens de moeite neemt om gewoon met iemand te spelen en gelijk maar de schaap van de groep gaat lopen uithangen door hem te volgen.
Succes verder ;-)
dit geldt ook voor jou wiwa.quote:
Ben je je ei nu kwijt? Heb je alles eruit gegooid?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ach, heb jij in elk geval je stijve gekregen toch ;-)
Jij bent de grootste mongool die ik online ben tegengekomen, los van het feit dat je iedereen probeert te vertellen hoe achterlijk ik wel niet ben, en wat een idioot, en hoe ik niet spoor.
Jij oordeelt, en praat mensen zwart voor jouw eigen gewin. Zieltjes winnen.
Zo zielig panini, jij komt jezelf nog wel tegen, of dat hier in GTA is, of in het echte leven maar je zal niet veel verschillen met daarbuiten.
Het ergste vind ik nog dat jij mij afschildert als 1 of andere debiel... dat jij het lef hebt om in een forum, en in een spel mensen zwart te maken voor je eigen gewin, puur voor je eigen fun ga je andere mensen minder maken, om maar aansluiting bij de rest te kunnen krijgen.
Voor alle mensen die daar in mee gaan heb ik het volgende te melden... Je bent ongeveer gelijkwaardig aan meneer panini, als je niet eens de moeite neemt om gewoon met iemand te spelen en gelijk maar de schaap van de groep gaat lopen uithangen door hem te volgen.
Succes verder ;-)
Dat is Barry alias de Beukerquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:40 schreef hoink581 het volgende:
Zo zielig jullie, allemaal!Mij allemaal zwart maken dat ik iedereen beuk, zieltjes winnen en vervolgens mij tijdens de race kutten. Kkkleuters, zo kansloos.
...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik ben wel berucht in KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |