zou maar opassen straks wordt je gebannedquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:10 schreef huhuhuhu het volgende:
He jongens die space auto (weet ik veel hoe die heet) is in online gehacked. Heb er net in gereden![]()
![]()
#YOLOquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:11 schreef kensei het volgende:
[..]
zou maar opassen straks wordt je gebanned
Voor sommige niet hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:20 schreef YazooW het volgende:
Kijk ze allemaal ruzie maken danis maar een spelletje enzo.
Willliieeeeeequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:21 schreef YazooW het volgende:
Ja ik merk t. Hele lappen tekst op de vorige paginas
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:04 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zullen we nou gaan doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:51 schreef YazooW het volgende:
Sessie is vol... Kies dalijk een race waar meer players in kunnen aub
Heb ik nie gedaan! Heb hem alleen het water ingeredenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wil jij voortaan niet mijn auto opblazen.
We hoorden niks dus we dachten dat je het wel prima vondquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wil jij voortaan niet mijn auto opblazen.
Het zijn inderdaad een stelletje teringkinderen. Maar goed, dat hoort ook wel bij de FOK!-mentaliteit natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:40 schreef hoink581 het volgende:
Zo zielig jullie, allemaal!Mij allemaal zwart maken dat ik iedereen beuk, zieltjes winnen en vervolgens mij tijdens de race kutten. Kkkleuters, zo kansloos.
Ik ook. Wilde opstijgen met dat dikke legervliegtuig. Komt er 1 aanrijden, tegen het vliegtuig. BOOM! Ben ik de lulquote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef Zhano het volgende:
4 dagen bad sports voor het opblazen van 1 auto waar ineens een andere naast stond vanuit de LS CustomsThx EA, uh... Rockstar!
ezel. Ga eens geschiedenis leren.quote:Op zondag 3 november 2013 10:53 schreef editoor het volgende:
Badsports zouden ze moeten afschaffen. Ben het nu ook 2 dagen voor het eerst. Ik snapte er niks van toen ik die punthoed op mijn hoofd zag. Ik dacht dit moet een glitch zijn, in mijn kledingkast kreeg ik em er ook niet af.
Wat helemaal belachelijk is, is dat je geen tanks mag aanvallen. Je mag 12500 dollar betalen als je hem kapot maakt wat natuurlijk heel flauw is, want dat ding kan hartstikke irritant zijn. En wtf betekent Dunce?
wahaha, pauper!quote:Op zondag 3 november 2013 11:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ezel. Ga eens geschiedenis leren.
Welke optie moet ik dan gebruiken in dat telefoon menu?quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Painore het volgende:
[..]
Is bij mij al beschikbaar. Lester al gebeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |