Wiskunde en natuurkunde.quote:
WHAHAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
250k is trouwens nog niet eens genoeg. Overigens lijkt 100k veel maar een 2 kamer flat hier kost al £350,000 dus je hebt wel een leuk inkomen nodig wil je iets kunnen kopen.
Natuurlijk is reizen en alles leuk maar ik zie een eigen woning als een soort pensioen spaarpot
Zo zie je idd eruitquote:
Als je wint zou ik het best op prijs stellen om 0,1% te krijgenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
Oh well, ik heb een ticket gekocht voor de Lotto voor morgen en moet nog even de Euromillions controleren
Dat is waarschijnlijk nog te weinig trouwens voor hier (N1)quote:
Technische natuurkunde toch niks?quote:
De jackpot is maar iets van 15 miljoen momenteelquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je wint zou ik het best op prijs stellen om 0,1% te krijgen
Oh.quote:
Scheikunde heeft ontzettend veel samenhang met natuurkunde, echt belachelijk. Alleen merk je dat niet echt op de middelbare.quote:
Neeeeeee, ik bedoel natuurkunde is zelf wel leuk, maar de studie Technische natuurkunde lijkt me vreselijk, zoveel uren les en enzo en en nog wat dingen die ik ben vergeten, maar het leek me gewoon niet leuk, ik vind scheikunde leuker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische natuurkunde toch niks?
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Scheikunde heeft ontzettend veel samenhang met natuurkunde, echt belachelijk. Alleen merk je dat niet echt op de middelbare.
Ik weet niet of ik kan rekenen, maar 1% is 150000 dus dan is 0,1% 15000, dat is niet niks. En voor jou is het wel niks als je dat wint!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
De jackpot is maar iets van 15 miljoen momenteel
Je krijgt wiskunde, natuurkunde en practicum hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neeeeeee, ik bedoel natuurkunde is zelf wel leuk, maar de studie Technische natuurkunde lijkt me vreselijk, zoveel uren les en enzo en en nog wat dingen die ik ben vergeten, maar het leek me gewoon niet leuk, ik vind scheikunde leuker.
Tuurlijk merk je dat wel op de middelbare, je hebt toch bij beide vakken over atomen en moleculen en energie en massa.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Scheikunde heeft ontzettend veel samenhang met natuurkunde, echt belachelijk. Alleen merk je dat niet echt op de middelbare.
Ohja dat was het probleem. Je hebt maar like zo weinig vakken. Ik wil variatie!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je krijgt wiskunde, natuurkunde en practicum hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |