Nou en, ik heb een zware halve toetsweek achter de rug ik mag lekker fouten maken stommbo dikzak brilsmurf!quote:
Goede tip.quote:
Nee, ik verdien gewoon te weinigquote:
Wat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en, ik heb een zware halve toetsweek achter de rug ik mag lekker fouten maken stommbo dikzak brilsmurf!
Nee joh gekkie, jij verdient veel meer dan een leraar zou moeten verdienen met je bijlessen. En als je je werk goed doet zou jij misschien wel levens kunnen veranderen, die leerlingen van jou zijn dankzij jou over 20 jaar allemaal miljonair. En zo niet , dan zijn ze triljonair.quote:
Ik vind het niksquote:
Leraar/tutorquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vooropleidingen en huidige functie?
Ik draag geen bril en ik ben ook geen dikke smurf.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je een stomme bril draagt, jij dikke smurf! ofzo.
Het is niet genoegquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, jij verdient veel meer dan een leraar zou moeten verdienen met je bijlessen. En als je je werk goed doet zou jij misschien wel levens kunnen veranderen, die leerlingen van jou zijn dankzij jou over 20 jaar allemaal miljonair. En zo niet , dan zijn ze triljonair.
Omdat appartementenquote:
Dan heb je dus meestal geen tuinquote:
Dan ga je investeren en daarna eigen bedrijfje beginnen terwijl je gewoon je normale baan nog houdt en dat is keihard werken en dan kom je er achter dat het helemaal niet waard is, 250k verdienen, leuk hoor, zo'n grote huis en tuin, maar eigenlijk is het maar even leuk, je went er wel aan. Aan 100k heb je genoeg! En als je slim bent dan besteed je je geld niet aan een duur huis maar aan leuke ervaringen zoals wereldreizen en bungee jumpen uit een privéjet met een leuk meisje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet genoeg
Ik wil ook gewoon 250k+ verdienen per jaar
Tuinen zijn wel leuk, ja. Shit, strugglesquote:
250k is trouwens nog niet eens genoeg. Overigens lijkt 100k veel maar een 2 kamer flat hier kost al £350,000 dus je hebt wel een leuk inkomen nodig wil je iets kunnen kopen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan ga je investeren en daarna eigen bedrijfje beginnen terwijl je gewoon je normale baan nog houdt en dat is keihard werken en dan kom je er achter dat het helemaal niet waard is, 250k verdienen, leuk hoor, zo'n grote huis en tuin, maar eigenlijk is het maar even leuk, je went er wel aan. Aan 100k heb je genoeg! En als je slim bent dan besteed je je geld niet aan een duur huis maar aan leuke ervaringen zoals wereldreizen en bungee jumpen uit een privéjet met een leuk meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |