Helaasquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bummer, ik hoopte je vandaag uit de kleding te krijgen.
Deurwaarders?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
vanavond blijf ik thuis.
Had ik al voor mezelf besloten, komen 3 mensen vragen of ik mee de kroeg in ga
als jij er bentquote:
Ik ben trots op je, zoon!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als jij er bent
Geen peuken gekocht
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:49 schreef xcachet het volgende:
Ik kom vanavon wel Tc als ik mij nog durf te vertonen
'sup?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:49 schreef xcachet het volgende:
Ik kom vanavon wel Tc als ik mij nog durf te vertonen
Had je maar geen privé masseur moeten worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
Ongelooflijk hoe mooi en luxe sommige mensen wonen. Ik was in W11 op visite vandaag in een grote privé tuin, OMG![]()
Dan zou ik vast meer verdienen dan dat ik nu doequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Had je maar geen privé masseur moeten worden.
fuck geld manquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan ook gewoon een rijke vrouw trouwen
Wat ben ik toch slim, dat ga ik doen!
Arno raadde het aan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan ook gewoon een rijke vrouw trouwen
Wat ben ik toch slim, dat ga ik doen!
Arnoquote:
Waarom is die zo eng als ie groot is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
hoiquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is die zo eng als ie groot is.En dan verkleinwoord gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik was ff headers en leaders makenquote:
Primaquote:
Ja, hij is nu heeel klein. Maar als ie groeid dan is ie mijn leeftijd in cm!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan verkleinwoord gebruiken
Dat is alsnog belachelijk weinig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, hij is nu heeel klein. Maar als ie groeid dan is ie mijn leeftijd in cm!
groeidquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, hij is nu heeel klein. Maar als ie groeid dan is ie mijn leeftijd in cm!
aardig. Alleen dat met die anne gaat niks wordenquote:
dude. Ik hoef het niet over je penis te hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoop dat ie nog meer groeit met mijn leeftijd tot mijn 24e ofzo.
Okéquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
aardig. Alleen dat met die anne gaat niks wordenEr is een andere dude blijkbaar.
Tot je 21e.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoop dat ie nog meer groeit met mijn leeftijd tot mijn 24e ofzo.
Niemand geeft een neuk, i knowquote:
Ik heb honger.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk, i know
Why?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |