feestquote:
Heb jij snapchat sofffquote:
Closequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
fipo gemacht !!!!!!
sepo gemahct !!!!!!!
quote:
...quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Elke keer als jij wat typt krijg in tintelingen in mijn piemel.
Zit je wel in Curve Fever 2? Maak anders een account.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef supersof het volgende:
ik kan nooit een room kiezen ;s dat doet ie automatisch ofzo
awww .... bjoetifol... (L)quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kut deze reactie wou ik niet.
Ik bedoel tintelingen in mijn hart!
spatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kut deze reactie wou ik niet.
Ik bedoel tintelingen in mijn hart!
Leuke forum, heeft ook een echt doel en er zijn alleen maar topics over dat onderwerp. Net als CRE, maar dan posten er wel mensen.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leuke forum, heeft ook een echt doel en er zijn alleen maar topics over dat onderwerp. Net als CRE, maar dan posten er wel mensen.
jaa, sluit dit jaar zes vakken af als het goed isquote:
Dan zie ik je in het EXA forum.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa, sluit dit jaar zes vakken af als het goed is
afgelopen jaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kom ook naar het EXA forum, gewoon omdat Sof er is ik alvast wil voorbereiden op volgend jaar en vorig jaar (of eigenlijk dit jaar of hoe noem je dat) was het ook wel leuk.
Dat was geen vraag die je moest beantwoorden, en nu voel ik me domquote:
Van mij wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.reddit.com/r/t(...)_address_on_1_bills/
Geniaal
Dat ga ik ook doen.
Mag dat eigenlijk, op geld schrijven?!
Wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |