Meen je dat nou? Ik vind Djokovic veel dominanter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tenzij je daarmee bedoelt dat Nadal itt Djokovic meer stierachtige trekjes heeft dan geitachtige kan ik het zelfs als Djokovic supporter niet met je eens zijn.
Klopt, maar ik bedoelde qua ondergronden. Ook de service van Djokovic is beterquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:32 schreef suus21 het volgende:
[..]
Echt niet, nadal heeft bijvoorbeeld veel beter netspel dan djoko.
Maar bij de GOAT-discussie gaat het om prestaties, niet om de kwaliteit van je spel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoelde qua ondergronden. Ook de service van Djokovic is beter
2011 was een beter jaar qua resultaten en qua niveau dan welk Rafa jaar dan ook vind ik, dus misschien in die zin.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:31 schreef Rosario het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind Djokovic veel dominanter.
Vind ik niet,quote:
Greatest of all time of all time? Of gewoon de beste geit ooit?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
Wat mij betreft is Federer de GOAT of all time tot iemand meer GS'en wint.
Was een grap.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Greatest of all time of all time? Of gewoon de beste geit ooit?
Hij zou er toch verstandig aan doen om het publiek niet tegen zich te krijgen (ook met het oog op morgen), want daar heeft hij altijd maar wat last van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Wat een gebitch over het vuistje van Djoko bij Sport1 zeg
Maar het gaat toch juist om die prestaties? Het gaat erom wie er wint, niet om wie een beter forehand, backhand of wat voor slag dan ook heeft.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:39 schreef Rosario het volgende:
Qua prestaties is Nadal uiteraard meer GOAT, maar ik zie Djokovic nog wel dichterbij komen de komende jaren.
Het is pas MP.quote:
Naja dat is de hele essentie van die eeuwige GOAT discussie natuurlijk. Als het een feitelijk ding was dan bestond er geen discussie..quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar het gaat toch juist om die prestaties? Het gaat erom wie er wint, niet om wie een beter forehand, backhand of wat voor slag dan ook heeft.
Dat is niet helemaal waar. Ook als het alleen om prestaties gaat, is er genoeg ruimte voor discussie: Nadal heeft meer Masterstitels, heeft Olypisch goud. Het gaat er dan om hoe je de prestaties weegt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja dat is de hele essentie van die eeuwige GOAT discussie natuurlijk. Als het een feitelijk ding was dan bestond er geen discussie..
Nee hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |