Hij wil niet grinden op zo'n moment dus gaat ie voor meer risico.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dat ook denken, was het niet dat Fedje de laatste tijd een stuk meer DF'en slaat dan vroeger (ooit, eigenlijk).
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:07 schreef Norrage het volgende:
[...]
Ik ben wel voor Fedje, maar Rafa mag echt geen indoor toernooi winnen dus Djoko moet deze pot pakken.
Want dat zou een argument tegen Rafa wegnemen in de eindeloze GOAT discussie?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:07 schreef Norrage het volgende:
Djoko
Ik ben wel voor Fedje, maar Rafa mag echt geen indoor toernooi winnen dus Djoko moet deze pot pakken.
Nee hoor. Rafa is al de GOAT. Dus dat maakt geen verschil.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:13 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Want dat zou een argument tegen Rafa wegnemen in de eindeloze GOAT discussie?
Op grond waarvan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor. Rafa is al de GOAT. Dus dat maakt geen verschil.
[...]
Maar tegen wie moet hij dan allemaal spelen voor een moeilijke draw? Op dit moment vormt namelijk alleen Djokovic nog een moeilijke tegenstander voor Rafa.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wil dat Rafa een indoor toernooi wint, als hij een fucking zware draw heeft. Niet zo'n fucking sissy draw als nu of met de WTF straks
Tegen spelers als een Dimitrov (was in vorm), Delpo, Murray (ok doet niet mee), Fed zelf, Isner indoors ofzo, etc etc...In ieder geval NIET Ferrer, Berdych, Gasquet of Wawrinka....En met wie zit hij in de WTF poule?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Maar tegen wie moet hij dan allemaal spelen voor een moeilijke draw? Op dit moment vormt namelijk alleen Djokovic nog een moeilijke tegenstander voor Rafa.
Hij is drama ( deze week ) en wint toch bijna altijd lijkt mij een goed argument voor GOAT zijnde..quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wil dat Rafa een indoor toernooi wint, als hij een fucking zware draw heeft. Niet zo'n fucking sissy draw als nu of met de WTF straksEN ik wil niet dat mensen (lees: leken) gaan denken dat Rafa zo fucking goed op indoor was dat hij het heeft gewonnen, terwijl dat niet zo is want hij is echt drama deze week.
Sowieso zijn alle toppers standaard drama in Parijs. Het is het toernooi van de underdog.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:22 schreef suus21 het volgende:
[..]
Hij is drama ( deze week ) en wint toch bijna altijd lijkt mij een goed argument voor GOAT zijnde..
Das waar. Maar het is wel frustrerend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:22 schreef suus21 het volgende:
[..]
Hij is drama ( deze week ) en wint toch bijna altijd lijkt mij een goed argument voor GOAT zijnde..
Ja, nog gekker.quote:
Tenzij je daarmee bedoelt dat Nadal itt Djokovic meer stierachtige trekjes heeft dan geitachtige kan ik het zelfs als Djokovic supporter niet met je eens zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |