Ja, wrijf het er maar even in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooie stel. Hebben al een relatie sinds hun tienerjaren.
[ afbeelding ]
quote:
Excuses.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar even in.
Jij zou d'r doen begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar even in.
Nee, kan het me voorstellen met Federers vorm tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De tweeling van Fed was er vandaag ook bij maar leken niet erg onder de indruk.
Geeft niet.quote:
In zulke termen zie ik dat niet. Ik zou met haar over het strand willen wandelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jij zou d'r doen begrijp ik.
Aaaah, dat hebben ze van hun moeder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
De tweeling van Fed was er vandaag ook bij maar leken niet erg onder de indruk.
Ah, jij bent een romanticus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
In zulke termen zie ik dat niet. Ik zou met haar over het strand willen wandelen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Aaaah, dat hebben ze van hun moeder.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah, jij bent een romanticus.
[..]
Mooie dame hequote:
Ja, ik vind haar heel leuk. Ze lijkt me lief en ze heeft echt klasse vind ik.quote:
Dat zou echt helemaal geweldig zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Kan Ferrer morgen ook Djokovic hebben?
Jinxen zijn we niet van gediend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
Ik zie het niet gebeuren. Dat is natuurlijk een finale; dit is maar een halve finale.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:11 schreef Rosario het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |