Ja maar ik vraag het me nog steeds afquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf week niet meer gevraagd
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie moeten mij eens in het echt ontmoeten
Herkenbaar tot men opmerkt dat je niet lacht, de awkward stilte die daarna valt isquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Mijn eerlijkheid wordt gezien als grappige psycho opmerkingen.
Maar het lachen vergaat ze uiteindelijk altijd.
Omdat ik hem altijd wel mocht? Voor die allemaal domme troll berichtjes ging plaatsen. En een paar is niet erg en daarom vroeg ik het me ook af, maar die tijd is wel voorbij zoals ik al zei. Ik heb het al een tijdje niet meer gevraagdquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag het me nog steeds af
Alle stoners in dit topic. En dan heb ik het over de nu-ik.quote:
Volgens mij hebben de meeste mensen je ontmoet op de meeting?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie moeten mij eens in het echt ontmoeten
dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste mensen je ontmoet op de meeting?
ben jij -plots- compleet veranderd dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alle stoners in dit topic. En dan heb ik het over de nu-ik.
Toen was ik fucked up.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Herkenbaar tot men opmerkt dat je niet lacht, de awkward stilte die daarna valt is
En nu zelf ook nog geloven in plaats van het hier neerplempen omdat het je al tig keer is verteld. Leuk voor je dat je nu met een rechte rug en vol trots achter je scherm zit met het gevoel dat je het allemaal beter weet. Je straalt het niet uit in je posts.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Uns, je bent echt een puberale sukkel. Je verpest altijd de sfeer met je "getroll" en eigenlijk ben je gewoon een dom kind die in de knoop zit met zichzelf. Hopelijk ga je na de pubertijd inzien dat je je echt als een mongool gedraagt.
Thuissituatie doet veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ben jij -plots- compleet veranderd dan?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik verlaat jullie met een kleine tarrel in mijn broek, tabee!
lekkaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Fapje plegen op de MI van de tarrel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zelfs 2xquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eindelijk iemand anders die het snaptquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Deze man weet.
Die blik in d'r ogen, voor zolang die nog open zijn.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:59 schreef Trollscience het volgende:
Was Uns op de meet niet een vet stil, verlegen jongetje?
Maar op whatsapp jongeuuuh...quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:59 schreef Trollscience het volgende:
Was Uns op de meet niet een vet stil, verlegen jongetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |