Wauw Ama is pijpsletjequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik gewend ben aan sperma van mannen die drinken, drugs gebruiken en/of veel roken. Kan me zo snel geen man bedenken van de afgelopen jaren die één van die dingen niet deed
Ik rook als een ketterquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je zelf rookt proef je het verschil ook niet echt
Weet je hoe je van mij af komt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan de echte jou misschien even een paar pilletjes te veel pakken?
Ik waardeer het, dan ben ik het tenminste een keer niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Viro het volgende:
Baas of niet, ik ben te eerlijkZeg wat ik denk en voel, zelfde met posten op fok. Alleen word mijn eerlijkheid gezien als karaktereigenschap van een klootzak
![]()
Amen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Uns, je bent echt een puberale sukkel. Je verpest altijd de sfeer met je "getroll" en eigenlijk ben je gewoon een dom kind die in de knoop zit met zichzelf. Hopelijk ga je na de pubertijd inzien dat je je echt als een mongool gedraagt.
puberteit*quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Uns, je bent echt een puberale sukkel. Je verpest altijd de sfeer met je "getroll" en eigenlijk ben je gewoon een dom kind die in de knoop zit met zichzelf. Hopelijk ga je na de pubertijd inzien dat je je echt als een mongool gedraagt.
Bedankt.quote:
Goed, hè?quote:
Dat heb ik al anderhalf week niet meer gevraagdquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:52 schreef Klojo120 het volgende:
Ama, als je je zo irriteerd aan uns waarom ben je altijd de eerste die vraagt: Wanneer komt Uns eigenlijk terug?
oprechte vraag
Omdat ik er anderhalve week weer ben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf week niet meer gevraagd
quote:
Bier gaat er altijd inquote:
Het is een last, ben soms zo eerlijk dat ik anderen onbewust pijn doe.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik waardeer het, dan ben ik het tenminste een keer niet.
Ja maar ik vraag het me nog steeds afquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf week niet meer gevraagd
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:54 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie moeten mij eens in het echt ontmoeten
Herkenbaar tot men opmerkt dat je niet lacht, de awkward stilte die daarna valt isquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Mijn eerlijkheid wordt gezien als grappige psycho opmerkingen.
Maar het lachen vergaat ze uiteindelijk altijd.
Omdat ik hem altijd wel mocht? Voor die allemaal domme troll berichtjes ging plaatsen. En een paar is niet erg en daarom vroeg ik het me ook af, maar die tijd is wel voorbij zoals ik al zei. Ik heb het al een tijdje niet meer gevraagdquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag het me nog steeds af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |