SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Team speelt wel lekker en ik won er ook net een paar keer mee, maar toen moest ik tegen iemand met Eto'o, Bolly en Walcott.
Uiteraard op kutchem.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Gebruik eigenlijk bijna geen skill movesquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik vind die 5* skill sleepbeweging altijd wel lekker om te gebruiken![]()
![]()
4k is netjes op een speler van die prijs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de afgelopen tijd
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Schotenverhouding: 21-3
Doelpuntenverhouding: 1-3
![]()
Ik denk dat ik ook maar Cech ga kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stond net een ventje van 4 voor de deur van mijn zwager, om een tekening te komen afgeven, voor mijn nichtje (zelfde klas). 4 jaar. Je moet er tegenwoordig vroeg bij zijn blijkbaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kom maar een potje. zullen we zien wie dramatisch isquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dos santos in de spits is dramatisch kan ik je voorspellen
Young bloods everywhere....![]()
XBOX?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef wonton het volgende:
[..]
kom maar een potje. zullen we zien wie dramatisch is![]()
Trouwens FHF / gezocht ivm scheidingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef MolFan het volgende:
Heb nog een oude vibrator liggen die mijn vriendin niet meer gebruikt, wil hem wel opsturen geen probleem.![]()
![]()
![]()
Goede grap inderdaad. Wel leuk om te lezen hoe mensen elkaar helpen trouwensquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:56 schreef Freire het volgende:
Trouwens FHF / gezocht ivm scheiding
[..]![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Iemand die coins wil verkopen op de PS3 in ruil voor een 10 euro kortingsbon bij Bol.com?Feyenoord Rotterdam![]()
Wat is trouwens het voordeel van een complementair duo Benteke - Aguero t.o.v. Benteke - Lukaku? Met het laatste duo kun je toch wel 1 op 1 komen als je ze goed de diepte instuurt, plus ze hebben allebei een vernietigende kopbal, en een meer dan degelijk schot. Elke voorzet levert gevaar op.![]()
Smookz heeft weer laagste shots on target
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
denk dat het inderdaad vooral de vorige fifa gedachte nog isquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Wat is trouwens het voordeel van een complementair duo Benteke - Aguero t.o.v. Benteke - Lukaku? Met het laatste duo kun je toch wel 1 op 1 komen als je ze goed de diepte instuurt, plus ze hebben allebei een vernietigende kopbal, en een meer dan degelijk schot. Elke voorzet levert gevaar op.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die jonge gasten leven te veel in het verledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat het inderdaad vooral de vorige fifa gedachte nog is![]()
Ik vind het zelf prettig om 1 grote sterke spits te hebben en 1 met wat meer agility/pace. In de oudere FUT's werkte dat het beste. Tegenwoordig maakt het geen kut meer uit denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Wat is trouwens het voordeel van een complementair duo Benteke - Aguero t.o.v. Benteke - Lukaku? Met het laatste duo kun je toch wel 1 op 1 komen als je ze goed de diepte instuurt, plus ze hebben allebei een vernietigende kopbal, en een meer dan degelijk schot. Elke voorzet levert gevaar op.![]()
Beter gewoon met twee allround spitsen die zowel kunnen koppen/rennen/dribblen/liefst nog passen ook.
Jovetic/Vucinic![]()
Wat een homo's.. Had ik net mn collectie weer wat opgebouwdquote:Tuurlijk, die functie was alleen voor de sier maar ik vond m wel tof
![]()
![]()
Zie wel nergens dat topic heb deze foto gezien in een topicquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat een homo's.. Had ik net mn collectie weer wat opgebouwdTuurlijk, die functie was alleen voor de sier maar ik vond m wel tof
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Kon m ook niet vinden nee...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zie wel nergens dat topic heb deze foto gezien in een topic![]()
Hoeveel leg je in?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat denk je hier van Kamikazie?
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
je moet 62% van de tijd goed zitten ofzo voor be? lijkt me wel +ev danquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zal deze bet het risico niet waard vinden, PSG mist volgensmij Ibrahimovic en met Stuttgart weet je het nooit.quote:
https://www.facebook.com/(...)125098485126?fref=ts hier staan vaak goede tips met mooie quoteringen![]()
Oude FUT-kaarten in je club terugzien en een gecombineerde squad maken.quote:
Odds zijn wel heel laag. Risico dat het fout gaat is best aanwezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je moet 62% van de tijd goed zitten ofzo voor be? lijkt me wel +ev dan![]()
fus en pat hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Waalwijkse wietbende opgerold
Fuszy godver man![]()
Mensen die zwarte ballen gebruiken mogen echt de tering krijgen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Waalwijkse wietbende opgerold
Fuszy godver manIk mag de straf op mijn zolderkamer afwachten
Feyenoord Rotterdam![]()
Gefeliciteerd wonton.. Blijf erbij dat Dos Santos een matige spits is. Verder kwam ik echt totaal niet in mn Cross abuse spelletje wat normaal wel lukt![]()
Kwam het 2e potje wel beter uit deverfquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Je was wel een stuk beter maar je kon toch ook wel zien dat Dos Santos echt 0,0 presteerde.Young bloods everywhere....![]()
Ietsjes maar jij kan gewoon goed skillen. Verder zag je heel vaak dat hij erg makkelijk van de bal afgezet werd. Suarez daar in tegen kreeg ik allebei de potjes amper grip op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:36 schreef wonton het volgende:
[..]
Kwam het 2e potje wel beter uit deverf![]()
break even, expected valuequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik speel tactisch en gevarieerd als het even kan. Met 2 bomen voorin word je toch al snel gedwongen om 1 bepaald type spel te spelen imo. Ik vind het veel leuker om makkelijk te kunnen variëren en ik speel ook graag een mannetje uit..met Lukaku's achterlijke agility is dat sowieso al vrij irritant en bij Benteke is het ook niet zijn beste punt. Als je echt graag 1 type spel speelt kan het prima, maar ik vind het zelf niet fijn/leuk spelen en dat soort types zijn vaak ook erg voorspelbaar voor een tegenstander.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Wat is trouwens het voordeel van een complementair duo Benteke - Aguero t.o.v. Benteke - Lukaku? Met het laatste duo kun je toch wel 1 op 1 komen als je ze goed de diepte instuurt, plus ze hebben allebei een vernietigende kopbal, en een meer dan degelijk schot. Elke voorzet levert gevaar op.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die goalquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:36 schreef wonton het volgende:
Zonde dat Vela geen spits is. Vind hem echt chill spelen![]()
![]()
Dit is het type combo waar bookmakers gek op zijn in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ga nu reizen naar mijn ouders toe. Als ik klaar ben met traden en weer +/100k budget heb doen we wel weer een potje! Vergeet niet dat ik pas sinds een paar dagen 14 speel haha. Moet die skills nog even onder de knie krijgen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:38 schreef wonton het volgende:
[..]
haha die berbaspinecht een fifa 12 goaltje
![]()
Hoe kan jij nou weer gokkenwedden?quote:
Bedoel je vanwege 18+ of vanwege dat ik dom ben ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weer gokkenwedden?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
STOP MET JEZELF DOM NOEMENquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedoel je vanwege 18+ of vanwege dat ik dom ben ?![]()
.
![]()
allebei denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedoel je vanwege 18+ of vanwege dat ik dom ben ?![]()
18+quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedoel je vanwege 18+ of vanwege dat ik dom ben ?
Je hebt toch geen nepgegevens opgegeven hè?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nee heb het overlegt met mijn moeder en van haar mocht het op haar naam en haar rekeningquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
18+
Je hebt toch geen nepgegevens opgegeven hè?
Moet dan wel met haar overleggen als ik er geld op wil zetten etcIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heb het overlegt met mijn moeder en van haar mocht het op haar naam en haar rekening
Moet dan wel met haar overleggen als ik er geld op wil zetten etc
Lief dagboek,
Ik ga maar weer eens een dutje doen, ben kapot.![]()
moet je eerder gaan slapenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
![]()
![]()
gewoon fut coins verkopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heb het overlegt met mijn moeder en van haar mocht het op haar naam en haar rekening
Moet dan wel met haar overleggen als ik er geld op wil zetten etcop je moneybookers laten zetten en op unibet zetten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoi allemaal,
Ik zit een beetje in dubio welk team te maken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Welk team is het beste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit een beetje in dubio welk team te maken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Welk team is het beste?2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
PSV - PEC 1-4quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk weekend.. ik ben benieuwd wat voor gekke uitslagen we nu weer krijgen.![]()
Sanchez was de belangrijkstequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
mooie goals van Dja Djeetje en Michael Jadson
nice manquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom gewoon Djeetje's zus tegen op Tinder.![]()
![]()
![]()
Ik zijn moeder hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom gewoon Djeetje's zus tegen op Tinder.![]()
![]()
En volgens mij jouw oma?
En de dochter van Trapz, kleine wereld![]()
Sanchez maakte de belangrijkste voor wat ik wou nu blij betweter ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Want jij kent die andere competities precies. OkeIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nice.quote:Ik heb hem net gekocht en ga 'm nu uitproberen.
In welk team heb je hem?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
speelt wel nice. Ze kunnen allemaal lekker dribbelen met de balquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Ik heb hem net gekocht en ga 'm nu uitproberen.
In welk team heb je hem?
Morgen om 10.00 weer klaarzitten om kaarten te scoren voor Avicii.
Vorige keer dat ik dat deed was bij PSV - Milan -> heel die site plat.
PSN: DePresident_![]()
Het is weekend dus tijd voor de weekendhapjesDeze is speciaal voor Tim:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
Gayza ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:58 schreef wonton het volgende:
Iwan is ook de enige die voor Team Gayza isSoort zoekt soort
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is weekend dus tijd voor de weekendhapjesDeze is speciaal voor Tim:
brbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:58 schreef wonton het volgende:
Iwan is ook de enige die voor Team Gayza isSoort zoekt soort
Dat ben ik niet, alleen ik zou ook iemand terug naaien die jouw mattie heeft genaaid. Jij bent van die battie boys, wel new friends
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Heb het topic openstaan, maar ben met van alles en nog wat bezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
was je hier er dan.. had het niet door
Beste aan ER:
Game of Thrones muziek![]()
![]()
ik heb net een dutje gedaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
![]()
![]()
kapsalon pizza ofcquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
4-1 winst eerste wedstrijd. Deze baas scoort 4xquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]Tof team, al zeg ik het zelf.
:
Echt een fantastisch linkerbeen.
Feyenoord Rotterdam![]()
#Teamkeesquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:31 schreef ThadCastle het volgende:
Hans btw extra stemmen inzetten voor ditsukkeltje
Geza is wel echt een loser zeg. "Ultieme wraak, geen medelijden"quote:En dan op dat eiland boos worden en Jan heel koeltjes: ooh mooi dat ik mag reageren.
![]()
Haha, dat was echt mooi van Jan ja. En ook dat Geza gewoon datzelfde expres voor een groepje mensen nog een keer gaat zeggen. Dat benadrukt Jan ook nog zo mooi.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geza is wel echt een loser zeg. "Ultieme wraak, geen medelijden"En dan op dat eiland boos worden en Jan heel koeltjes: ooh mooi dat ik mag reageren.
Geza.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
DIE KWAM VAN MIJ!!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geza is wel echt een loser zeg. "Ultieme wraak, geen medelijden"En dan op dat eiland boos worden en Jan heel koeltjes: ooh mooi dat ik mag reageren.
Aviciiquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:40 schreef DePresident. het volgende:
Morgen om 10.00 weer klaarzitten om kaarten te scoren voor Avicii.
Vorige keer dat ik dat deed was bij PSV - Milan -> heel die site plat.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
720 euro van de belasting terug krijgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Altijd lekker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:51 schreef over_hedge het volgende:
720 euro van de belasting terug krijgen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je al afgekeken ?quote:
Anders niet openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je al afgekeken ?
Anders niet openen
Alsof ik naar die bagger kijk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja best welquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb hem al een keer of 9 gekocht voor 70 a 80k en verkocht boven de 100kquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi, dit is een CM ingame.
Ik wil ook een team om hem heen bouwen, maar kan niks verzinnen.![]()
Moet er wel eentje zelf houden, want wil er ook een team mee maken.![]()
![]()
![]()
Tering
Ik ook nietquote:Maar wel leuke stats.
quote:quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar wel leuke stats.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een keer een documentaire op Sport 1 over hem gezienquote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nog niemand.. van de top 10 vast wel een paar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:09 schreef Djeetje het volgende:
Wie van de legends hebben nou 5* skills ?![]()
Zijn nadagen bij Chelsea zijn niet eens zo heel erg lang geleden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Desailly was echt BEAST bij AC Milan.
In de tijd van Jimmy Floyd enzo![]()
![]()
En de tijd vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn nadagen bij Chelsea zijn niet eens zo heel erg lang geleden.
In de tijd van Jimmy Floyd enzoZola
.
Haghi had die 5* wel verdiend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog niemand.. van de top 10 vast wel een paar.![]()
Ik ben vooral blij dat ik niet tegen die ellendige legends hoef te spelen. Had v Basten wel leuk gevonden om mee te spelen, maar daar houdt het wel een beetje mee op.![]()
alsof je die ooit gaat tegenkomen, kosten toch een fortuinquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:20 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben vooral blij dat ik niet tegen die ellendige legends hoef te spelen. Had v Basten wel leuk gevonden om mee te spelen, maar daar houdt het wel een beetje mee op.![]()
Als legends straks gewoon non stop in packs zitten dan wordt de EV van een gold pack wel wat hoger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er moeten dus nog 10 spelers komen, waarvan vier Nederlanders. "We" worden wel zwaar bevoordeeld
Gullit, van Basten, Bergkamp en van Nistelrooij. Verder nog Weah, Pele, Romario, Figo, Maldini en Matthaus.![]()
moet je eens tegen deze rijke taataaaaa spelenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof je die ooit gaat tegenkomen, kosten toch een fortuin![]()
heb jij ook ronaldo en messi danquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet je eens tegen deze rijke taataaaaa spelen![]()
zelfs met de beste legends krijg jij nog batta van kevinquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet je eens tegen deze rijke taataaaaa spelen![]()
gelukkig kan ik jou altijd nog batta gevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
zelfs met de beste legends krijg jij nog batta van kevin
benteke ssssstkan ze wel kopen maar dan moet ik eerst 600 chemstyles verkopen en daar heb ik totaal geen zin inquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij ook ronaldo en messi dan![]()
Ik verkoop ze wel voor 10% van de opbrengstquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig kan ik jou altijd nog batta geven
benteke ssssst
[..]
kan ze wel kopen maar dan moet ik eerst 600 chemstyles verkopen en daar heb ik totaal geen zin in![]()
goeie grap manquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
zelfs met de beste legends krijg jij nog batta van kevin![]()
Weah wordt wel interessant vanwege zijn nationaliteit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef DutchSL het volgende:
Er moeten dus nog 10 spelers komen, waarvan vier Nederlanders. "We" worden wel zwaar bevoordeeld
Gullit, van Basten, Bergkamp en van Nistelrooij. Verder nog Weah, Pele, Romario, Figo, Maldini en Matthaus.![]()
Hagi ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weah wordt wel interessant vanwege zijn nationaliteit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat Voller geen legend card heeft. Kon je team maken met Matthaus, Voller, Rijkaard, Koeman.. Jan Wouters trainer. Lekkere sfeer in de ploeg![]()
Jammer dat die kale Roemeen op links niet in het spel zitquote:.
Best een hybridje te maken met Weah en Hagi. In de Hellas Liga spelen Oliseh en Lazar, respectievelijk een Liberiër (Liberiaan ? Liberanees ? ) en Roemeen, behoorlijk goede silvers.![]()
Ze moeten hem maar toevoegen als hij in de winterstop naar Liverpool gaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jammer dat die kale Roemeen op links niet in het spel zit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou zo mooi zijn hequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze moeten hem maar toevoegen als hij in de winterstop naar Liverpool gaat.
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jammer dat die kale Roemeen op links niet in het spel zit.
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zei iedereen ook na Guidetti. Niemand is onmisbaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef wieisboos het volgende:
http://foxsports.nl/nieuw(...)e-belooft-pelle.htmlals die weggaat degraderen ze
![]()
Roemenië had in de jaren '90 wel een bazenteam, net als Bulgarije (jammer dat Stoichkov geen legend kaart heeft).![]()
Nice! Zoiets wil ik ook bouwen, wil heel graag Eddie Johnson uit proberen.quote:Speel je hier single matches mee? Ik mis wel Donovan en Brooks though?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Tot 2x toe volledig afhankelijk van een spits die door stom geluk binnen werd gehaald..gaat vanzelf fout en dan kan je met dit Feyenoord blij zijn als je de play-offs haalt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zei iedereen ook na Guidetti. Niemand is onmisbaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste minuut gekeken wowquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
http://puberruil.kro.nl/seizoenen/2010xl/afleveringen/05-10-2010/
Die feyenoorders![]()
![]()
![]()
ja echt pffffquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoezo vind je dat jammer? We kunnen toch niks met die kaartenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Roemenië had in de jaren '90 wel een bazenteam, net als Bulgarije (jammer dat Stoichkov geen legend kaart heeft).![]()
Donovan had hij op de plek van Eddiequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice! Zoiets wil ik ook bouwen, wil heel graag Eddie Johnson uit proberen.Speel je hier single matches mee? Ik mis wel Donovan though?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op CAM inplaats van Dempseyquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Donovan had hij op de plek van EddieHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
En Bulgarije had Trifon Ivanov. De man met de meest geniale Panini plaatjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Roemenië had in de jaren '90 wel een bazenteam, net als Bulgarije (jammer dat Stoichkov geen legend kaart heeft)..
ook je kind gewoon zo opvoeden
sj)(fhjs09fhs98hfhsh'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tja..je moet toch keuzes maken..nog best lastig. Jammer dat je daar en op Cm zoveel opties hebt en achterin 2 (weliswaar goede) bronzes.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op CAM inplaats van DempseyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon om het idee, ik vind het idee van die legends leuk (zal wel 1 van de weinige zijn).quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat jammer? We kunnen toch niks met die kaarten
Sterker nog het is het enige exclusieve aan de Xbox waar ik als PS bezitter jaloers op ben, alle Halo's en Gears of Wars kunnen me gestolen worden, maar een team met mijn jeugdheld Gullit kan ik wel om fappen.![]()
nee dit is lekker origineelquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice! Zoiets wil ik ook bouwen, wil heel graag Eddie Johnson uit proberen.Speel je hier single matches mee? Ik mis wel Donovan en Brooks though?
Die Viera![]()
![]()
Ik had altijd alleen maar die van de Eredivisiequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En Bulgarije had Trifon Ivanov. De man met de meest geniale Panini plaatjes.
Altijd "heitje voor karweitje" doen in de buurt en dan met het verdiende geld plaatjes kopen, wat een tijden![]()
![]()
Thanks! Ik vind Dempsey wel iets beter dan Don. Ze scoren iig evenveel. Brooks heb ik al in een andere team.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice! Zoiets wil ik ook bouwen, wil heel graag Eddie Johnson uit proberen.Speel je hier single matches mee? Ik mis wel Donovan en Brooks though?
Dit team in single matches =easywin. Altidore krijgt altijd zoveel ruimte.Young bloods everywhere....![]()
Beter dan een standaard BPL team nerdjequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee dit is lekker origineel
Die VieraYoung bloods everywhere....![]()
jbgsquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef wonton het volgende:
Ik vind die Johnson trouwens wel echt kutohquote:
Die leek mij ook heel goed..kom hem vaak tegen. Gast lijkt zo idioot snel te zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar maakte ik op hem zowat de meeste winst van alle spelers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jbgs
[..]
oh
Die leek mij ook heel goed..kom hem vaak tegen. Gast lijkt zo idioot snel te zijn.![]()
Zal wel niet lang duren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
Kenny
Nee ik heb niks ingezet
Oss ook een keer voorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
neuh, maar dit is ook niet op tv. Vroeger ging ik wel naar alle thuiswedstrijden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net als ik heb ingezet op NAC door deze statistiektwitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 14:54:02Vanavond RKC-NAC. Duel tussen slechtste club sinds sluiten transfermarkt (RKC, 1 punt) en beste club in die periode. (NAC, 13 punten). reageer retweet
![]()
NAC speelde afgelopen dinsdag nog 120 minuten in Leeuwarden hèquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:26 schreef wieisboos het volgende:
Net als ik heb ingezet op NAC door deze statistiektwitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 14:54:02Vanavond RKC-NAC. Duel tussen slechtste club sinds sluiten transfermarkt (RKC, 1 punt) en beste club in die periode. (NAC, 13 punten). reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En RKC heeft misschien toch wel een moraal boostje gehad na Ajax waar NAC na 120 min verloorquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NAC speelde afgelopen dinsdag nog 120 minuten in Leeuwarden hèMaar 3-0 had ik niet verwacht haha
![]()
Yaya in een pack
En nu lewandoskiLeuk die 15k packs.
Heeft iedereen geluk met 15k packs ofzo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:32 schreef over_hedge het volgende:
En nu lewandoskiLeuk die 15k packs.
![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heeft iedereen geluk met 15k packs ofzo?
Die zijn er nauwelijks, Alan komt het dichtst in de buurt van een RM en Fernandinho dan LM met zijn 75 strength en med/medquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Kamikazie het volgende:
Goede LM en RM braziliaans? Liefst ook verdedigend sterk. Dus echte LM/RM geen LW/RW![]()
Angelo en Gabriel Silva als je een zilver team wil maken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Kamikazie het volgende:
Goede LM en RM braziliaans? Liefst ook verdedigend sterk. Dus echte LM/RM geen LW/RWWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat dacht ik ook al.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die Engelse commentators.
'Alexis doesn't score, but I think Neymar would scored these attempt.'
edit: iets in die richtingPSN: DePresident_![]()
Willianquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Kamikazie het volgende:
Goede LM en RM braziliaans? Liefst ook verdedigend sterk. Dus echte LM/RM geen LW/RW![]()
![]()
Willian en Hulk de rest is toch maar meuk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Kamikazie het volgende:
Verstandige keus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
Heb besloten om toch maar voor 4-3-1-2 te gaan in plaats van 4-1-2-1-2 omdat er gewoon veel betere CM's zijn![]()
![]()
Jammer dat Miss Atomic Bomb er niet bij zit, maar voor de rest echt geweldig.
The Killers altijdquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
Jammer dat Miss Atomic Bomb er niet bij zit, maar voor de rest echt geweldig.![]()
![]()
![]()
Goal en assist bij rust toch?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
The Killers en Muse, mijn hele Youtube-geschiedenis in a nutshell.quote:
Je moet gewoon even de last.fm van Reemi checken, alleen maar goede muziekquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
The Killers en Muse, mijn hele Youtube-geschiedenis in a nutshell.![]()
![]()
Ik ben weer thuis. Even kijken met welke bets ik Kamikazi's coins bij elkaar ga sprokkelen.
Toch niet ingezet op PSG - Barca en Dortmund en dat had ik wel moeten doen.![]()
![]()
Nee joh.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ben weer thuis. Even kijken met welke bets ik Kamikazi's coins bij elkaar ga sprokkelen.
Toch niet ingezet op PSG - Barca en Dortmund en dat had ik wel moeten doen.![]()
Iedereen heeft standaard geluk met packs, daarom zijn de prijzen ook zo laag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heeft iedereen geluk met 15k packs ofzo?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij had hem inderdaad ook een paar keer gepost. The Bravery staat daar ook bij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je moet gewoon even de last.fm van Reemi checken, alleen maar goede muziek
En Acda & De Munnik.
Muziek luisteren op youtubequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
The Killers en Muse, mijn hele Youtube-geschiedenis in a nutshell.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Want?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Muziek luisteren op youtube!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga niks downloaden en op de radio is allemaal rotzooi.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Muziek luisteren op youtube!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Playlists zijn afdoende."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
niet zo gierig doen en spotify nemenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga niks downloaden en op de radio is allemaal rotzooi.
Playlists zijn afdoende.
Leuk voor op een feestje als je vrienden even snel een nummertje erin willen gooien maar je gaat toch niet voor je plezier op youtube muziek zitten luisteren. Dan koop ik het wel op iTunesquote:![]()
Geen telefoon en spotify alleen voor de PC is het niet waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet zo gierig doen en spotify nemen
alleen voor pc is het 5 per maand en met mobiel 10 hequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geen telefoon en spotify alleen voor de PC is het niet waard.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Na de 1-2 of niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PSG 3-0 voor en Dortmund 2-1 voor. Barca wint het ook wel
Ingezet op Oss, Telstar en Barca.Anders jinx je het wel meteen haha
Telstar ook![]()
![]()
Na de 2-1 natuurlijk. Voor een odd van 1,8.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Na de 1-2 of niet?Anders jinx je het wel meteen haha
Telstar ook![]()
![]()
Spotify voor de PC is het toch niet waard, want je kunt het niet meenemen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen voor pc is het 5 per maand en met mobiel 10 heOp Youtube luisteren is ook niet zo'n probleem en dan heb je vaak ook nog een video er bij.
Ik zie het probleem met op youtube muziek luisteren nog steeds niet echt. Misschien komt dat omdat je nog geen tegenargument hebt gegeven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk voor op een feestje als je vrienden even snel een nummertje erin willen gooien maar je gaat toch niet voor je plezier op youtube muziek zitten luisteren. Dan koop ik het wel op iTunesBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe team, Tbakkertproof.
Die 2 spitsen gaat instant doelpuntenregen worden.
Maar waarom Zhirkov? En geen Arshavin of Dzagoev?
Omdat Criscito meer voorin te vinden moet zijn dan mijn LM. En dan vind ik Zhirkov verdedigend toch wat beter.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die 2 spitsen gaat instant doelpuntenregen worden.
Maar waarom Zhirkov? En geen Arshavin of Dzagoev?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
echte audiofielen komen met het argument dat de bitrate laag is op YT. Gelukkig ben ik geen audiofielquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zie het probleem met op youtube muziek luisteren nog steeds niet echt. Misschien komt dat omdat je nog geen tegenargument hebt gegeven.![]()
wat voor fiel ben je dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echte audiofielen komen met het argument dat de bitrate laag is op YT. Gelukkig ben ik geen audiofiel![]()
Mijn vader is datquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echte audiofielen komen met het argument dat de bitrate laag is op YT. Gelukkig ben ik geen audiofiel.
Ik mag ook geen mp3 op zijn boksen afspelen omdat ze dan beschadigen door de slechte geluidskwaliteit.![]()
Ik kon geen torrent voor Fortress vinden dus ik heb elk nummer van het album van YT geconverteerd naar een mp3 en toen heb ik het op mijn mobiel gezet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echte audiofielen komen met het argument dat de bitrate laag is op YT. Gelukkig ben ik geen audiofiel![]()
Dat is wel echt killing voor de geluidskwaliteit he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon geen torrent voor Fortress vinden dus ik heb elk nummer van het album van YT geconverteerd naar een mp3 en toen heb ik het op mijn mobiel gezet.![]()
dan wordt het wel zo slecht dat je het gaat horen dus dat is niet zo slimquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon geen torrent voor Fortress vinden dus ik heb elk nummer van het album van YT geconverteerd naar een mp3 en toen heb ik het op mijn mobiel gezet.en dan heb je niet goed gezocht denk ik
![]()
Wat loop je nou te haten op DS2 zijn audio skills?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan wordt het wel zo slecht dat je het gaat horen dus dat is niet zo slimen dan heb je niet goed gezocht denk ik
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat loop je nou te haten op DS2 zijn audio skills?
Sorry ds2![]()
Wel een goede voor 4-4-.. inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Criscito meer voorin te vinden moet zijn dan mijn LM. En dan vind ik Zhirkov verdedigend toch wat beter.
Ik hoor nog steeds kwaliteit dus dan ben ik wel tevreden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan wordt het wel zo slecht dat je het gaat horen dus dat is niet zo slimen dan heb je niet goed gezocht denk ik
![]()
ff Chivalry ff, er is weer een nieuwe update geweest.
Fortress is natuurlijk een en al kwaliteitquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds kwaliteit dus dan ben ik wel tevreden.![]()
![]()
Telstar en MVV hebben gewonnen dus ik ga er al van uit dat de bet binnen is.
Iemand op Xbox bij wie ik coins kan kopen?![]()
nee ik heb scheikunde gedaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha je bent zeker een zwemmer
ik moest denken aan 'it's hydromatic'![]()
quote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
54'
Robert Lewandowski
3 - 1
56'
Robert Lewandowski
4 - 1
72'
Robert Lewandowski
4 potjes gespeeld. 4 BPL teams. 4x Eto'o zelfs volgens mij. 4x heb ik gewonnen
Mertens is echt goed, Balotelli ook. Candreva kut.
Muller is goed, Elia en Huntelaar ook.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: