SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Team speelt wel lekker en ik won er ook net een paar keer mee, maar toen moest ik tegen iemand met Eto'o, Bolly en Walcott.
Uiteraard op kutchem.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Gebruik eigenlijk bijna geen skill movesquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik vind die 5* skill sleepbeweging altijd wel lekker om te gebruiken![]()
![]()
4k is netjes op een speler van die prijs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de afgelopen tijd
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Schotenverhouding: 21-3
Doelpuntenverhouding: 1-3
![]()
Ik denk dat ik ook maar Cech ga kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stond net een ventje van 4 voor de deur van mijn zwager, om een tekening te komen afgeven, voor mijn nichtje (zelfde klas). 4 jaar. Je moet er tegenwoordig vroeg bij zijn blijkbaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kom maar een potje. zullen we zien wie dramatisch isquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dos santos in de spits is dramatisch kan ik je voorspellen
Young bloods everywhere....![]()
XBOX?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef wonton het volgende:
[..]
kom maar een potje. zullen we zien wie dramatisch is![]()
Trouwens FHF / gezocht ivm scheidingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef MolFan het volgende:
Heb nog een oude vibrator liggen die mijn vriendin niet meer gebruikt, wil hem wel opsturen geen probleem.![]()
![]()
![]()
Goede grap inderdaad. Wel leuk om te lezen hoe mensen elkaar helpen trouwensquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:56 schreef Freire het volgende:
Trouwens FHF / gezocht ivm scheiding
[..]![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Iemand die coins wil verkopen op de PS3 in ruil voor een 10 euro kortingsbon bij Bol.com?Feyenoord Rotterdam![]()
Wat is trouwens het voordeel van een complementair duo Benteke - Aguero t.o.v. Benteke - Lukaku? Met het laatste duo kun je toch wel 1 op 1 komen als je ze goed de diepte instuurt, plus ze hebben allebei een vernietigende kopbal, en een meer dan degelijk schot. Elke voorzet levert gevaar op.![]()
Smookz heeft weer laagste shots on target
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
denk dat het inderdaad vooral de vorige fifa gedachte nog isquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Wat is trouwens het voordeel van een complementair duo Benteke - Aguero t.o.v. Benteke - Lukaku? Met het laatste duo kun je toch wel 1 op 1 komen als je ze goed de diepte instuurt, plus ze hebben allebei een vernietigende kopbal, en een meer dan degelijk schot. Elke voorzet levert gevaar op.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die jonge gasten leven te veel in het verledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk dat het inderdaad vooral de vorige fifa gedachte nog is![]()
Ik vind het zelf prettig om 1 grote sterke spits te hebben en 1 met wat meer agility/pace. In de oudere FUT's werkte dat het beste. Tegenwoordig maakt het geen kut meer uit denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Wat is trouwens het voordeel van een complementair duo Benteke - Aguero t.o.v. Benteke - Lukaku? Met het laatste duo kun je toch wel 1 op 1 komen als je ze goed de diepte instuurt, plus ze hebben allebei een vernietigende kopbal, en een meer dan degelijk schot. Elke voorzet levert gevaar op.![]()
Beter gewoon met twee allround spitsen die zowel kunnen koppen/rennen/dribblen/liefst nog passen ook.
Jovetic/Vucinic![]()
Wat een homo's.. Had ik net mn collectie weer wat opgebouwdquote:Tuurlijk, die functie was alleen voor de sier maar ik vond m wel tof
![]()
![]()
Zie wel nergens dat topic heb deze foto gezien in een topicquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat een homo's.. Had ik net mn collectie weer wat opgebouwdTuurlijk, die functie was alleen voor de sier maar ik vond m wel tof
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Kon m ook niet vinden nee...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zie wel nergens dat topic heb deze foto gezien in een topic![]()
Hoeveel leg je in?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat denk je hier van Kamikazie?
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
je moet 62% van de tijd goed zitten ofzo voor be? lijkt me wel +ev danquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zal deze bet het risico niet waard vinden, PSG mist volgensmij Ibrahimovic en met Stuttgart weet je het nooit.quote:
https://www.facebook.com/(...)125098485126?fref=ts hier staan vaak goede tips met mooie quoteringen![]()
Oude FUT-kaarten in je club terugzien en een gecombineerde squad maken.quote:
Odds zijn wel heel laag. Risico dat het fout gaat is best aanwezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je moet 62% van de tijd goed zitten ofzo voor be? lijkt me wel +ev dan![]()
fus en pat hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Waalwijkse wietbende opgerold
Fuszy godver man![]()
Mensen die zwarte ballen gebruiken mogen echt de tering krijgen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Waalwijkse wietbende opgerold
Fuszy godver manIk mag de straf op mijn zolderkamer afwachten
Feyenoord Rotterdam![]()
Gefeliciteerd wonton.. Blijf erbij dat Dos Santos een matige spits is. Verder kwam ik echt totaal niet in mn Cross abuse spelletje wat normaal wel lukt![]()
Kwam het 2e potje wel beter uit deverfquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Je was wel een stuk beter maar je kon toch ook wel zien dat Dos Santos echt 0,0 presteerde.Young bloods everywhere....![]()
Ietsjes maar jij kan gewoon goed skillen. Verder zag je heel vaak dat hij erg makkelijk van de bal afgezet werd. Suarez daar in tegen kreeg ik allebei de potjes amper grip op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:36 schreef wonton het volgende:
[..]
Kwam het 2e potje wel beter uit deverf![]()
break even, expected valuequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik speel tactisch en gevarieerd als het even kan. Met 2 bomen voorin word je toch al snel gedwongen om 1 bepaald type spel te spelen imo. Ik vind het veel leuker om makkelijk te kunnen variëren en ik speel ook graag een mannetje uit..met Lukaku's achterlijke agility is dat sowieso al vrij irritant en bij Benteke is het ook niet zijn beste punt. Als je echt graag 1 type spel speelt kan het prima, maar ik vind het zelf niet fijn/leuk spelen en dat soort types zijn vaak ook erg voorspelbaar voor een tegenstander.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Wat is trouwens het voordeel van een complementair duo Benteke - Aguero t.o.v. Benteke - Lukaku? Met het laatste duo kun je toch wel 1 op 1 komen als je ze goed de diepte instuurt, plus ze hebben allebei een vernietigende kopbal, en een meer dan degelijk schot. Elke voorzet levert gevaar op.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die goalquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:36 schreef wonton het volgende:
Zonde dat Vela geen spits is. Vind hem echt chill spelen![]()
![]()
Dit is het type combo waar bookmakers gek op zijn in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ga nu reizen naar mijn ouders toe. Als ik klaar ben met traden en weer +/100k budget heb doen we wel weer een potje! Vergeet niet dat ik pas sinds een paar dagen 14 speel haha. Moet die skills nog even onder de knie krijgen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:38 schreef wonton het volgende:
[..]
haha die berbaspinecht een fifa 12 goaltje
![]()
Hoe kan jij nou weer gokkenwedden?quote:
Bedoel je vanwege 18+ of vanwege dat ik dom ben ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weer gokkenwedden?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
STOP MET JEZELF DOM NOEMENquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedoel je vanwege 18+ of vanwege dat ik dom ben ?![]()
.
![]()
allebei denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedoel je vanwege 18+ of vanwege dat ik dom ben ?![]()
18+quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedoel je vanwege 18+ of vanwege dat ik dom ben ?
Je hebt toch geen nepgegevens opgegeven hè?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nee heb het overlegt met mijn moeder en van haar mocht het op haar naam en haar rekeningquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
18+
Je hebt toch geen nepgegevens opgegeven hè?
Moet dan wel met haar overleggen als ik er geld op wil zetten etcIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heb het overlegt met mijn moeder en van haar mocht het op haar naam en haar rekening
Moet dan wel met haar overleggen als ik er geld op wil zetten etc
Lief dagboek,
Ik ga maar weer eens een dutje doen, ben kapot.![]()
moet je eerder gaan slapenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga maar weer eens een dutje doen, ben kapot.![]()
![]()
![]()
gewoon fut coins verkopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heb het overlegt met mijn moeder en van haar mocht het op haar naam en haar rekening
Moet dan wel met haar overleggen als ik er geld op wil zetten etcop je moneybookers laten zetten en op unibet zetten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoi allemaal,
Ik zit een beetje in dubio welk team te maken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Welk team is het beste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit een beetje in dubio welk team te maken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Welk team is het beste?2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
PSV - PEC 1-4quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk weekend.. ik ben benieuwd wat voor gekke uitslagen we nu weer krijgen.![]()
Sanchez was de belangrijkstequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
mooie goals van Dja Djeetje en Michael Jadson
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
nice manquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom gewoon Djeetje's zus tegen op Tinder.![]()
![]()
![]()
Ik zijn moeder hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom gewoon Djeetje's zus tegen op Tinder.![]()
![]()
En volgens mij jouw oma?
En de dochter van Trapz, kleine wereld![]()
Sanchez maakte de belangrijkste voor wat ik wou nu blij betweter ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Want jij kent die andere competities precies. OkeIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: