abonnement Unibet Coolblue
pi_140678526
Heeft het publiek echt van die belachelijke kostuums aan in "let's make a deal"?

En wat is eigenlijk het doel van dit soort afleveringen (ook met die eerdere spelshow), ze pluggen ofzo?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:06:56 #227
354103 Magica
gna gna
pi_140679923
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef Clemanyana het volgende:
Heeft het publiek echt van die belachelijke kostuums aan in "let's make a deal"?

En wat is eigenlijk het doel van dit soort afleveringen (ook met die eerdere spelshow), ze pluggen ofzo?
Dat sloeg echt weer nergens op :')
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 19:01:32 #228
388664 crew  Dotteke
pi_140812507
Zat even voor uit te lezen en ik heb zo maar het idee dat Steffy zwanger is van Liam, iemand enig idee of dit klopt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_140879080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Zat even voor uit te lezen en ik heb zo maar het idee dat Steffy zwanger is van Liam, iemand enig idee of dit klopt?
Ik weet het niet zeker want ik wil de spoilers niet lezen maar ik ben ook al een tijdje overtuigd dat Steffie zwanger is,net op het moment dat Hope en Liam weer samen komen,ik zit ook echt te wachten op het moment,en dacht eigenlijk dat het uit zou komen in Cabo in het ziekenhuis.

God zeg,wat een verhaallijn ook.
Hope dumpt hem nadat ze hem ziet zoenen met Steffie en vervolgens legt zij niets uit,gaat Liam niet achter haar aan maar verloofd zich met Steffie!!!
Uiteindelijk wil hij van Steffie af en verder met Hope maar dan heeft Steffie een zogenaamde bloedprop en nu dat die leugen uit is rent hij weer naar Hope.
Om vervolgens te horen dat Steffie er niets mee te maken had en nu zit hij weer te twijfelen bij wie hij wilt zijn... Voor die bloedprop wou hij Steffie al dumpen,waarom twijfelt hij nou weer?

Ik vind Liam een erg mooie man maar als hij mijn vriend was geweest had ik hem allang gedumpt,make up your frikkin mind already.
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 18:48:24 #230
388664 crew  Dotteke
pi_140879193
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:45 schreef notitice het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker want ik wil de spoilers niet lezen maar ik ben ook al een tijdje overtuigd dat Steffie zwanger is,net op het moment dat Hope en Liam weer samen komen,ik zit ook echt te wachten op het moment,en dacht eigenlijk dat het uit zou komen in Cabo in het ziekenhuis.

God zeg,wat een verhaallijn ook.
Hope dumpt hem nadat ze hem ziet zoenen met Steffie en vervolgens legt zij niets uit,gaat Liam niet achter haar aan maar verloofd zich met Steffie!!!
Uiteindelijk wil hij van Steffie af en verder met Hope maar dan heeft Steffie een zogenaamde bloedprop en nu dat die leugen uit is rent hij weer naar Hope.
Om vervolgens te horen dat Steffie er niets mee te maken had en nu zit hij weer te twijfelen bij wie hij wilt zijn... Voor die bloedprop wou hij Steffie al dumpen,waarom twijfelt hij nou weer?

Ik vind Liam een erg mooie man maar als hij mijn vriend was geweest had ik hem allang gedumpt,make up your frikkin mind already.
Ja, het gaat er allemaal raar aan toe
Hope mag van Ridge niet achter Liam aan als deze verloofd is met Steffy, maar dat Steffy met Liam zoent als deze met Hope verloofd is wordt niets van gezegd.
ZIt een beetje raar in elkaar allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_140879658
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, het gaat er allemaal raar aan toe
Hope mag van Ridge niet achter Liam aan als deze verloofd is met Steffy, maar dat Steffy met Liam zoent als deze met Hope verloofd is wordt niets van gezegd.
ZIt een beetje raar in elkaar allemaal
Over hypocriete Ridge geen goed woord,wat een vent is dat zeg.
Steffie kon doen wat ze wou toen Hope en Liam samen waren,maar zodra ze getrouwd is zit niet alleen Ridge boven op Liam en Hope,ook Steffie is verontwaardigd dat Hope nog steeds achter Liam aanzit en eist dat Hope dat niet meer doet,ook al liet Steffie Liam niet met rust.

Als vader van Steffie zijnde had ik een man die op maandag verloofd is met 1 vrouw en op dinsdag met een ander nooit goedgekeurd.

Maar toch moet ik kijken,elke dag weer O+
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 19:22:54 #232
388664 crew  Dotteke
pi_140881072
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:58 schreef notitice het volgende:

[..]

Over hypocriete Ridge geen goed woord,wat een vent is dat zeg.
Steffie kon doen wat ze wou toen Hope en Liam samen waren,maar zodra ze getrouwd is zit niet alleen Ridge boven op Liam en Hope,ook Steffie is verontwaardigd dat Hope nog steeds achter Liam aanzit en eist dat Hope dat niet meer doet,ook al liet Steffie Liam niet met rust.

Als vader van Steffie zijnde had ik een man die op maandag verloofd is met 1 vrouw en op dinsdag met een ander nooit goedgekeurd.

Maar toch moet ik kijken,elke dag weer O+
Ja, het gaat er soms raar aan toe, dan zit ik hier en zeg ik, zeg die vent toch dat Stefy Liam bij jou weg heeft gehaald, doe eens niet zo lief ha ha ha
Ja ik blijf ook kijken hoor :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:26:11 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_140908261
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:45 schreef notitice het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker want ik wil de spoilers niet lezen maar ik ben ook al een tijdje overtuigd dat Steffie zwanger is,net op het moment dat Hope en Liam weer samen komen,ik zit ook echt te wachten op het moment,en dacht eigenlijk dat het uit zou komen in Cabo in het ziekenhuis.

God zeg,wat een verhaallijn ook.
Hope dumpt hem nadat ze hem ziet zoenen met Steffie en vervolgens legt zij niets uit,gaat Liam niet achter haar aan maar verloofd zich met Steffie!!!
Uiteindelijk wil hij van Steffie af en verder met Hope maar dan heeft Steffie een zogenaamde bloedprop en nu dat die leugen uit is rent hij weer naar Hope.
Om vervolgens te horen dat Steffie er niets mee te maken had en nu zit hij weer te twijfelen bij wie hij wilt zijn... Voor die bloedprop wou hij Steffie al dumpen,waarom twijfelt hij nou weer?

Ik vind Liam een erg mooie man maar als hij mijn vriend was geweest had ik hem allang gedumpt,make up your frikkin mind already.
Dotteke waarom vertel jij het hier op het forum😒
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:27:39 #234
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_140909944
Mag toch hopen dat ie niet zo gek is om weer naar die botoxkop terug te gaan :N
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_140912307
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:45 schreef notitice het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker want ik wil de spoilers niet lezen maar ik ben ook al een tijdje overtuigd dat Steffie zwanger is,net op het moment dat Hope en Liam weer samen komen,ik zit ook echt te wachten op het moment,en dacht eigenlijk dat het uit zou komen in Cabo in het ziekenhuis.

God zeg,wat een verhaallijn ook.
Hope dumpt hem nadat ze hem ziet zoenen met Steffie en vervolgens legt zij niets uit,gaat Liam niet achter haar aan maar verloofd zich met Steffie!!!
Uiteindelijk wil hij van Steffie af en verder met Hope maar dan heeft Steffie een zogenaamde bloedprop en nu dat die leugen uit is rent hij weer naar Hope.
Om vervolgens te horen dat Steffie er niets mee te maken had en nu zit hij weer te twijfelen bij wie hij wilt zijn... Voor die bloedprop wou hij Steffie al dumpen,waarom twijfelt hij nou weer?

Ik vind Liam een erg mooie man maar als hij mijn vriend was geweest had ik hem allang gedumpt,make up your frikkin mind already.
Dit zeg ik al jaren over Ridge. Die had namelijk eerst hetzelfde met Brooke-Caroline en toen jaaaaaren lang met Brooke-Taylor. En iedereen lijkt dat maar okay te vinden... ik snap het niet hoor.
pi_140918015
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dotteke waarom vertel jij het hier op het forum😒
? Ik weet niet wat je bedoelt.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:42:38 #238
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_140939265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:07 schreef notitice het volgende:


? Ik weet niet wat je bedoelt.
Ik zit met mijn gedachte ergens anders . Sorrie!
pi_140963018
En dan kiest ie voor dat tutje............... zucht.

(ik zou beide geditched hebben en eens lekker in het modellenbestand gaan rommelen ;) )
pi_140963049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:05 schreef Clemanyana het volgende:
En dan kiest ie voor dat tutje............... zucht.

(ik zou beide geditched hebben en eens lekker in het modellenbestand gaan rommelen ;) )
Ik vind dat tutje er tig keer beter uit zien dan die strakgetrokken Steffie :X
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_140963068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik vind dat tutje er tig keer beter uit zien dan die strakgetrokken Steffie :X
Ja dat wel. Maar ze lijkt me echt nog zo'n tiener. (en je mag er niks mee!)

Ze had vast botox nodig om op haar soapmama te lijken ;) - die kan haar gezicht al jaren niet meer bewegen.
pi_140963127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:07 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Ja dat wel. Maar ze lijkt me echt nog zo'n tiener. (en je mag er niks mee!)

Ze had vast botox nodig om op haar soapmama te lijken ;) - die kan haar gezicht al jaren niet meer bewegen.
_O- True
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_140963230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:08 schreef DjinN het volgende:

[..]

_O- True
Ik vind het wel echt zonde, ze zag er goed uit. (voorheen) Niet dan?
pi_140963238
foutje, double post
pi_140981424
Arme steffie. Maar pas op die slaat terug!!
En Liam die twijfelt idd nog een beetje denk ik ook!!
pi_140996148
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zit met mijn gedachte ergens anders . Sorrie!
Geen probleem :D
pi_141020341
Heeft Steffie getekent en gaan Liam en Hope nu trouwen?
Ben benieuwd!!
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:41:22 #248
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_141021710
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:14 schreef daisy2007 het volgende:
Heeft Steffie getekent en gaan Liam en Hope nu trouwen?
Ben benieuwd!!
Nee Steffie heeft niet getekent.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:43:17 #249
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_141021763
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_141024534
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:41 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee Steffie heeft niet getekent.
Oeh, arme Hope!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')