SPOILER: Bonus RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door VMSDKR op 01-11-2013 22:31:33 ]
Ik wilde de normale UI's weer plakken, maar dat wil niet 123.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:44 schreef Klokov het volgende:
Yo VMS, beter halen we alle UI's uit de OP en zetten we alleen nog actieve posters onder de members
Ik denk juist dat ze goede blowjobs kunnen geven. En een anus is een anus, je penis voelt het verschil echt niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ik begrijp het concept achter jezelf ombouwen wel als je denkt dat je in het verkeerde lichaam geboren bent. Maar seks met een dame die eerst een vent was; No thanks Jeff. Die gedachte kan ik dan toch niet van me afzetten als 'haar' volle lippen over mijn paarsgepunte lans glijden.
Wat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:50 schreef JackieBrown het volgende:
mensen die na het poepen te snel weer bij je komen staan en dus nog niet voldoende uitgedampt zijn![]()
![]()
Wow poepdamp strugglesquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:50 schreef JackieBrown het volgende:
mensen die na het poepen te snel weer bij je komen staan en dus nog niet voldoende uitgedampt zijn![]()
![]()
Ja, Karbon heeft altijd commentaar op de OP, maar zelf de TT veranderen; HO MAAR. En dan ook nog eens alle members verneuken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:53 schreef Awesome_ het volgende:
Bedankt dat je de bende van je voorganger opruimt vms. Sympathiek.
Sowieso mensen die poepen in het openbaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:50 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
Direct douchen na het poepenquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso mensen die poepen in het openbaarDoe dat gewoon thuis, kun je daarna direct douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |