Dankdank voor het meejuichen vandaag! Het is goed om te weten dat hij t kan en het was voor t eerst dat wij meer dan zes uur slaap achter elkaar hadden sinds begin augustus 

Ik zat te denken was er iets anders vrijdag... Hmz hij heeft vrijdag geleerd aan de tafel te lopen of hij heeft een nieuwe slaapzak of hij at voor het eerst spaghetti 

denk uiteindelijk wek dat de osteopaat invloed heeft gehad, op de twee super slapeloze dramanachten na het bezoek na, lijkt t wel iets beter te gaan.
Ik heb trouwens niet de illusie dat hij nu altijd gaat doorslapen hoor... (Sowieso, kijk naar t schrijftijdstip 

)
Heb nu wel ff tijd om sociaal te zijn 

Coco, wat een lieve alien 

Nu ook de live ks gezien, poeh want ging dat anders bij mij. Wel mooi/heftig om te zien. De verpleegkundige was hier niet zo goed in foto's maken. Mijn eerste foto met Ow is pas na drie dagen gemaakt 

Fr, wat vervelend die tandperikelrn. Sterkte 

Pi gemist 

2x zelfs 

en miniOlf en miniMineola gemist 

Stomme marktplaatsperikelen en een kletsende J 

LE, wat een verhaal weer... Rare uwvartsen! 

maar je baby is leukleukleuk! (Denk ik 

)
En MM, je baby is zeker mooi! 
En de kids van Klumsy en PureEvil ook! Oh en van Kyara 

Venco, gewoon zeggen dat je t zal onthouden voor als t nodig is en niet doen! Zeg ik hier ook regelmatig 

Leuk ding he Omen! Ik heb hier de roze versie staan 

En Gulara, t is toch zo dat als de billen echt stuk zijn met bloed en zo dat je ook gewoon ff langs de ha kan gaan voor speciaal zalfjes?!
Slaapritmes, Hmz ik ben denk ik niet de aangewezen persoon om daarop te reageren 

:p
Coco en Spees hebben al bijna geen baby meer!!
Verlatingsangst is hier ook aanwezig. Op t kdv ook tot de conclusie gekomen dat dat het grote probleem is. Maarja hoort erbij (maar is wel lastig)
Gefeliciteerd Spirit 

Sterkte Mandy met je rochelende baby en om je gerust te stellen, hier al 9 maanden een rochelende baby waarmee niets aan de hand is! Het ligt aan z'n amandelen 

en als die er over een paar jaartjes worden uitgehaald is er niets meer aan de hand! 
Zo, ik ben klaar en Ow slaapt ook