abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132831938
Ze heeft zoveel leuke maat 74 jurkjes maar d'r billen komen er inderdaad onderuit. :@
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:56:46 #127
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132831966
Af en toe eventjes weg kan best soms heel fijn zijn GotC :) zeker als alles nieuw en overweldigend is, vond ik dat soms even 'lucht' geven, en daarna weer helemaal met nieuwe energie verder :+

Mineola en Olf, wat leuk! Die linksonder is mijn lievelings! O+

Van harte Spirit! morgen is ze vast weer gezelliger!
pi_132831989
En hoera voor de halfjaardag! Leuke foto's zeg! Hopelijk is ze morgen weer gezelliger ;)
pi_132832303
Spirit, een half jaar alweer *O* Mooie foto's :Y

Toffe minimeet! Leuke baby's O+

Vandaag de uitdeelcadeautjes ingepakt voor Saartje's verjaardag op het kdv :)

Bedankt nog voor de tips! :Y Alleen nog even de celebrations gaan halen voor de leidsters.
pi_132833153
Coco tof!

Loj *O* geweldig meid!!

Mineola O+ toffe foto's!

Spirit hoera voor de halfjaarsdag! Toffe fotospam!
pi_132833221
coco ziet er tof uit zeg

spirit Isa alweer een half jaar. mooie foto's hoor

gotc lekker even weg zonder T. Ik mag morgen even uit zonder kinderen.

Tja en mijn gebit een gebed zonder end inmiddels gok ik. Ik heb er jaren niks aangehad tot net voor kerst 2008 ik kon niks meer van de pijn. Ik was ervoor al 2x naar de ta geweest omdat ik pijnscheuten had maar ze konden telkens niks vinden. Uiteindelijk net voor kerst een wortelkanaalbehandeling gehad. toen begon de ellende aan de andere kant. nu denkt de ta eindelijk gevonden te hebben waar die pijn vandaan komt en daar gaat hij de 25e mee verder. Ik kon dus maar aan 1 kant eten en net voor de geboorte van sac brak van de kies waar ik al een wortelkanaalbehandelijk aan had gehad een stuk af. En nu beet ik diezelfde kies van de week door midden. En ondanks dat er geen zenuw meer zit doet het nog verrekte pijn. Echt zenuw/botpijn geen idee wat hij gedaan heeft. En ik heb ook nog een mysterieus gezwel in mijn kaak. Het groeit niet dus mag blijven zitten en biopt wees niks uit. En ik ben nog niet zo oud en moet er nog heel lang mee doen -O-

Ik hoop dus heel erg dat ean en sac later gaan wisselen dan ik.
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:34:29 #132
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132833736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Spirit, een half jaar alweer *O* Mooie foto's :Y

Toffe minimeet! Leuke baby's O+

Vandaag de uitdeelcadeautjes ingepakt voor Saartje's verjaardag op het kdv :)
[ afbeelding ]

Bedankt nog voor de tips! :Y Alleen nog even de celebrations gaan halen voor de leidsters.
O+ zo leuk gedaan Coocje!
pi_132834694
He fr, das echt ruk -O-

Coco, tof!
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 november 2013 @ 00:31:05 #134
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132842944
Hopen dat je snel van je pijn verlost bent FR.
Ik roep ook al een tijdje dat ik een kunstgebit wil, maar tandarts vindt me daar te jong voor -O- , zwakke tanden dus veel tandproblemen. Hier is het de oplossing om - niet goed - als het niet nodig is niet naar de tandarts te gaan, want dan beginnen de problemen en pijn terug. En dentinox werkt echt!

Leuk gedaan Coco!

*O* voor Isa! En leuke foto's!

Hier vanavond een kereltje dat meer en meer verkouden wordt. En een groot deel van de avond een rochelende ademhaling. hij werd net huilend en wel wakker. Met neuspeertje en neusspray in de weer geweest en het hoofdeinde van de matras een beetje hoger gelegd. Dat was voldoende voor hem om weer te gaan slapen. Maar als je dan googled op een rochelende ademhaling bij baby's ...
Het gaat op en af met dat rochelen, maar als het niet beter is maandag maar eens naar de huisarts. -einde egopost-
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132843536
Dankdank voor het meejuichen vandaag! Het is goed om te weten dat hij t kan en het was voor t eerst dat wij meer dan zes uur slaap achter elkaar hadden sinds begin augustus :D
Ik zat te denken was er iets anders vrijdag... Hmz hij heeft vrijdag geleerd aan de tafel te lopen of hij heeft een nieuwe slaapzak of hij at voor het eerst spaghetti ;) denk uiteindelijk wek dat de osteopaat invloed heeft gehad, op de twee super slapeloze dramanachten na het bezoek na, lijkt t wel iets beter te gaan.
Ik heb trouwens niet de illusie dat hij nu altijd gaat doorslapen hoor... (Sowieso, kijk naar t schrijftijdstip ;) )

Heb nu wel ff tijd om sociaal te zijn :)

Coco, wat een lieve alien ;)

Nu ook de live ks gezien, poeh want ging dat anders bij mij. Wel mooi/heftig om te zien. De verpleegkundige was hier niet zo goed in foto's maken. Mijn eerste foto met Ow is pas na drie dagen gemaakt :'(

Fr, wat vervelend die tandperikelrn. Sterkte :*

Pi gemist :( 2x zelfs :( en miniOlf en miniMineola gemist :(

Stomme marktplaatsperikelen en een kletsende J :D

LE, wat een verhaal weer... Rare uwvartsen! :* maar je baby is leukleukleuk! (Denk ik ;) )

En MM, je baby is zeker mooi!
En de kids van Klumsy en PureEvil ook! Oh en van Kyara ;)

Venco, gewoon zeggen dat je t zal onthouden voor als t nodig is en niet doen! Zeg ik hier ook regelmatig ;)

Leuk ding he Omen! Ik heb hier de roze versie staan ;)

En Gulara, t is toch zo dat als de billen echt stuk zijn met bloed en zo dat je ook gewoon ff langs de ha kan gaan voor speciaal zalfjes?!

Slaapritmes, Hmz ik ben denk ik niet de aangewezen persoon om daarop te reageren ;) :p

Coco en Spees hebben al bijna geen baby meer!!

Verlatingsangst is hier ook aanwezig. Op t kdv ook tot de conclusie gekomen dat dat het grote probleem is. Maarja hoort erbij (maar is wel lastig)

Gefeliciteerd Spirit :)

Sterkte Mandy met je rochelende baby en om je gerust te stellen, hier al 9 maanden een rochelende baby waarmee niets aan de hand is! Het ligt aan z'n amandelen :') en als die er over een paar jaartjes worden uitgehaald is er niets meer aan de hand!

Zo, ik ben klaar en Ow slaapt ook :D
pi_132843576
Poeh, wat een kromme zinnen lees ik.. En ik zie spelfouten ;) maar jullie hebben pech: ik slaap! :P
pi_132845687
Meesterpost hoor Loj! En die kromme zinnen en spelfouten heb ik niet gezien, maar ik ben ook flink gaar dus daar kan het ook aan liggen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_132845724
Ik doe mee met gaar zijn. volgens mij heb ik maar een uur geslapen. en moet straks weg.
pi_132845735
Mandy, als je het fijn vindt als iemand er naar kijkt zou ik zeker gaan, maar F rochelt al sinds een week na zijn geboorte af en aan. Veel baby's zijn heel veel verkouden. Je went aan het geluid ;) Zoutoplossing mag je onbeperkt gebruiken. Maar als je kind slecht eer/drinkt, koorts krijgt, niet plast, zich anders gedraagt of gewoon als je je zorgen maakt, dan is de ha natuurlijk sowieso een goed idee ^O^
  zondag 3 november 2013 @ 07:31:33 #140
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132845755
Hoe is t gegaan verder, Loj?
FR sterkte vandaag.
  zondag 3 november 2013 @ 07:50:06 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132845788
*O* voor halfjaardag van Isa. Wat een leuke foto's O+

*O* voor de mini-meet van mini-olf en mini-ola

-O- voor de tanden van FR, sterkte!

*O* voor de verjaardagstractatie van Coco

-O- voor de verkouden baby van Mandy, beterschap

en -O- voor mijn eigen nacht met 3,5 uur slaap :O
pi_132846179
Oeiii zware nachten :*
Coco wat een leuke uitdeelcadeautjes

Loj zeg jij nou even tussen neus en lippen door dat je baby aan tafel loopt? *O*

Sinds L kan kruipen kan hij zo lief spelen O+ hij is ook veel vrolijker, minder gefrustreerd. Echt leuk om te zien.
pi_132846268
Oh bleugh wat een rotnachten. Hopelijk kunnen jullie vandaag nog even bijslapen.

Even een vraagje: hoeveel flessen krijgen/kregen jullie kindje met 7 maanden?
En hoeveel bijvoeding? De grootte van de portir dus.
Rosalie eet niet echt veel, maar drinkt daarentegen wel veel. Is op zich niet erg, maar haar zus was ook een moeilijke eter en ik hoop dat ik dat dit keer ergens mee kan ondervangen.
pi_132846415
Met 7 mnd zat ik nog op 4 flessen van 180/6. Soms nog een late erbij, dus 5. Best veel dus.
Bijvoeding zo'n groot potje fruit (200?). En 's avonds een half potje groente (100?)
Tussendoor rijstwafeltje of maisboogjes.

Nu een maand later zit ik op 3 flessen van 180/6. Naast bovenstaande krijgt hij om 12 uur een boterham waar meestal de helft maar van opgaat. En om 3 uur 120 ml yoghurt.
pi_132846526
:* voor de slechte nachten!

Ik durf t bijna niet te zeggen maar Ow heeft tot 7.00 geslapen...
Ik durf nog niet te blij te zijn, maar ik moet zeggen dat ik hierdoor wel weer uit m'n dalletje begin te klimmen :)

Lief Fieder dat hij zo lekker speelt sinds hij kruipt O+
En idd, Ow loopt aan tafel!! Mijn knappe snelle man :D O+

Onze voeding met 7 maanden was 4x 180/6 , 1 stuk fruit , wat groente 's avonds en tussendoor een broodkorst/komkommer.
Nu 2 maanden later is t 3x 180/6 (+ soms nachtvoeding) 2 stukken fruit, 1 boterham, avonds wat groente etc en tussendoor wat yoghurt of maisboogjes of rijstewafeltje
pi_132846624
Ah oké. Rosalie drinkt echt nog 5 flessen. 2 van 180/6 en 3 van 150/5. Hoewel mijn vriend die 3 flessen ook vaak 180/6 maakt onder het motto 'gaat het op dan is het goed, zo niet, ook prima'.
Ze krijgt nu 's ochtends gepureerd fruit maar dat zijn dan drie hapjes en 's avonds met groenten hetzelfde. Een half of een heel 'potje' gaat er echt niet in.
Broodkorst vindt ze heerlijk maar resulteerde 2 weken terug nog in hard huilen. Waarschijnlijk waren de vezels iets teveel van het goede.
Ik weet nu even niet zo goed hoe ik dit kan doorbreken want ze vraagt echt nog om die 5 flessen.

Tips zijn welkom.
Schema:
07.00: fles 180/6
10.00: fruit
11.00: fles 150/5
15.00: fles 150/5
18.00: groenten
19.00: fles 150/5
23.00: fles 180/6
pi_132846718
Ik zou ze denk ik gewoon blijven geven. Ze drinkt ze niet voor niks. CB zal wel flippen :P

De eerste fles die ik er goed afkreeg was die van 3 uur. Misschien kun je daar proberen wat yoghurt bij te geven? En dan de fles steeds kleiner. En maisboogjes zijn hier ook een enorm succes, heb je dat al eens gegeven?

Die van 23 uur kreeg ik er af toen L ziek was, toen dronk hij niet en daarna nooit meer om gevraagd. Gelukje dus :P
pi_132847117
Kijk dat is een fijne tip! Ik wist ook niet welke fles ik als eerste het beste eraf kon halen. Maar die van 15.00 klinkt wel logisch.

Die maisboogjes waren alleen verkrijgbaar bij de c1000 toch? Liggen die bij de babyvoeding?

En het cb kan mijn rug op wat dit betreft. Tips wil ik uiteraard graag hebben maar ik volg graag mijn kind en wat je zegt, ze zal ze nog wel nodig hebben.
Eva liet weer te snel flessen vallen. Was ook nirt goed. Resulteerde in een niet meer doorslapend kind }:|
  zondag 3 november 2013 @ 11:00:41 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132847261
Loj, wat heerlijk dat Ow weer heeft doorgeslapen! Kan me voorstellen dat dat voor jou ook goed is :* En hij loopt aan tafel! _O_

Kyara, 3,5 uur is niet veel..straks ergens nog even een dutje doen?

Fieder, fijn dat hij zichzelf nu goed kan vermaken :)

Coco, leuke uitdeelcadeautjes!

Hoop dat alles goed gaat met fles eraf halen danic, succes! ^O^

Hier een heerlijke plakbaby O+ Geef er lekker aan toe, vind het maar al te gezellig!
pi_132847384
Pffff... Sorry hoor, wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren. Sinds de inentingen, waar een flinke reactie op volgde :'(, is Ellie weer meer gaan drinken, wat helaas ook weer een flinke toename in krampjes tot gevolg heeft :(. Slapen doet ze nu alleen nog maar op ons overdag, en 's nachts slaapt zij wel, maar ligt ze zo te kreunen en steunen (en dan volgt er een harde wind en is het zalig stil...) dat wij niet zo lekker slapen op dit moment. Hopelijk trekt het snel weer bij, vind het zo sneu voor haar :(.

Maar een *O* voor optrekken Riley en langs de tafel stappende Ow, voor een goede nacht bij Loj en de mindrende aardbeienvlek van J. Ook zag ik mooie cadeautjes en een alien bij Coco, super!

En een :* voor verkouden D, slechte nachten en tandpijn :(.
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')