abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132886719
E. krijgt sinds een week of 2 groente en ze vind het zo lekker! Ze eet 50 gram, soms iets meer en soms iets minder. Maar ze smikkelt het zo, als ze mij ziet aankomen met het bakje gaat haar mondje al open en de tong naar buiten.
Als ze zo wakker wordt krijgt ze voor het eerst fruit, eens kijken of dat ook zo goed gaat.

Het is wel een verschil met de flessen zeg. Die gaan nog steeds slecht, vorige fles dronk ze 110 en dat kost nog steeds Heel Veel Geduld. Wat zou ik blij zijn als de flessen eraf zijn.. -O-
E.
  maandag 4 november 2013 @ 13:30:01 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132886849
Wij hebben überhaupt nog geen kinderstoel... Ik dacht dat ze daar pas in mochten als ze überhaupt kunnen zitten :?.

Noor is dreinerig. Denk tandjes... En ze heeft een naar hoestje. Flessen gaan hier nu ook moeizaam..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132886968
Oh Loooord... :X
Ik ben weer voor het eerst na de bevalling ongesteld. ;(

En dat is niet mis. Nooit echt heftig gehad voorheen en nu moet ik elk uur naar het toilet. :')
Gelukkig maar tot half 3 werken en dan vrijdag pas weer.
pi_132887205
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 13:34 schreef vencodark het volgende:
Oh Loooord... :X
Ik ben weer voor het eerst na de bevalling ongesteld. ;(

En dat is niet mis. Nooit echt heftig gehad voorheen en nu moet ik elk uur naar het toilet. :')
Gelukkig maar tot half 3 werken en dan vrijdag pas weer.
Nu pas?! Doe je goed! Ik mocht er 6 weken na de bevalling alweer aan geloven }:| De eerste 2 keer zijn extreem, daarna werd het bij mij steeds weer een beetje normaler.

XM, arme Noor! Hier ook alles tegelijk.. zo zielig.

Spark, leuk he, bijvoeden O+ Fruit is hier topfavoriet :D Dat kun je erin blijven lepelen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132887228
ik span de kroon na 5wk werd ik weer ongesteld. wel een hele milde hoor.

omen succes bij de ta
  maandag 4 november 2013 @ 14:03:35 #231
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132887765
FR is dat niet gewoon nog 'kraamzuivering' dan?

Sterkte iedereen met sneue of springende kindjes!

Spirit, hier is oren trekken en oren wrijven steeds een teken van tandjes (i.c.m. vermoeidheid). Hoop dat het dat bij I ook is, en geen oorontsteking!

Leuk dat het eten zo goed gaat Sparkling!

Loj, jammer van het wakker worden, maar echt wel fijn dat je niet een uur met hem bezig hoefde te zijn. Twee stapjes vooruit en een stapje terug. Hoe dan ook een enorm verschil met eerst en ik ben echt blij voor jullie. Dat kruipen doet hij vast nu omdat hij zo uitgerust is :7

Omen, idd die slabbers kosten niks. En ze zijn straks ook handig met verven enzo

Silvijn is nu helemaal van het boekjes lezen, ik vind het zo leuk :) als hij wakker wordt en we lopen naar beneden dan wijst hij meteen naar zijn stapel boekjes en hij giechelt als hij de juiste* bladzijde omslaat O+

*ik ben nog in het ongewisse wat precies 'juist' is en het giechelreflex aanwakkert
pi_132887956
het vloeien was al ruim 2wk over. plus mijn humeur en huid doen mij vermoeden dat ik echt ongesteld ben. nu ben ik nooit heftig ongesteld geweest dus het kan best.
pi_132888025
Nja, we hebben 9 maanden geen menstruatie gehad, dus eigenlijk mogen we ook niet klagen :P De meesten van ons althans.
Sarcasme. Herken het.
pi_132888101
Oh hai, hier na zes maanden nog geen menstruatie gezien. *) sorry :@

Dat bijvoeden is hier niet echt een succes. Hij vindt het echt fantastisch hoor, stukken banaan in zijn neus en oor smeren, maar het hele eet-principe ontgaat hem. Geeft uiteraard niet, denk dat hij daar motorisch gewoon nog niet zo aan toe is.

XM, hoe is het met jou mentaal gezien?

Vraag: is de oogkleur van jullie babies veranderd het eerste jaar? Hier begon het als diepdonkerblauw, ging in de eerste maanden wat naar blauwgrijs, en nu is het blauwgrijs met een bruinige rand op de iris heen, echt heel apart. Vraag me af of dat compleet bruin wordt of deze bijzondere mengelmoes blijft.

Dan ga ik nu even verder dan alleen de laatste pagina terug lezen!
pi_132888158
ogen kunnen toch nog een poos veranderen van kleur? volgens mij is dat donkerblauw echt een new born kleur.

l-e ik ben jaloers nog niks bij jou. nou ja ik geef geen bv dus zo gek is het niet. reactie van vriend. fijn toch dat alles weer werkt? jahoor schat ik zat er echt al op te wachten. van mij hoeft het helemaal niet meer.
  maandag 4 november 2013 @ 14:15:30 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132888189
Ik werd na 5 maanden weer ongesteldm , maar ipv elke maand is het steeds eens in de 2 maanden 8)7

Le, na een maand of 3 was bij mijn beide kinderen wel duidelijk dat de ogen blauw werden (manlief heeft blauwe ogen, ik bruin, er zijn 3 blauw-ogige grootouders en 1 bruin-ogige.).
pi_132888241
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
ogen kunnen toch nog een poos veranderen van kleur? volgens mij is dat donkerblauw echt een new born kleur.

l-e ik ben jaloers nog niks bij jou. nou ja ik geef geen bv dus zo gek is het niet. reactie van vriend. fijn toch dat alles weer werkt? jahoor schat ik zat er echt al op te wachten. van mij hoeft het helemaal niet meer.
Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook *O*
pi_132888284
dat ben ik wel redelijk vroeg in de overgang als dat over 20 jaar al is. nouja dat kan wel natuurlijk.
  maandag 4 november 2013 @ 14:19:34 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132888300
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook *O*
:D

T. heeft wel echt bruine ogen. Niet gek ook, Yur heeft bruine ogen en dat is een dominante kleur. Wel hadden z'n ogen de eerste 2 weken een blauwe gloed.
pi_132888366
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef GotC het volgende:

[..]

:D

T. heeft wel echt bruine ogen. Niet gek ook, Yur heeft bruine ogen en dat is een dominante kleur. Wel hadden z'n ogen de eerste 2 weken een blauwe gloed.
De kleur van de grootouders' ogen speelt ook mee. Want mijn ogen zijn bruin, die van man blauw, en die van Sticker zijn dus nog nader te bepalen. Was iig niet meteen duidelijk bruin.
pi_132888372
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
dat ben ik wel redelijk vroeg in de overgang als dat over 20 jaar al is. nouja dat kan wel natuurlijk.
Hoe jong ben jij?
pi_132888375
Mijn vriend heeft ook bruine ogen maar die van Ean zijn blauwgrijs en ik verwacht dat die van sac ook niet bruin worden.
grootouders ene kant bruin en blauw
Andere kant bruin en blauw.

Zowel haarkleur als oogkleur kan hier alle kanten op.
pi_132888404
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe jong ben jij?
jong ook niet meer hoor 29
maar dan zou ik 49 zijn als de overgang begint. kan volgens mij prima maar dat klinkt ook nog niet mega oud.
pi_132888442
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

jong ook niet meer hoor 29
maar dan zou ik 49 zijn als de overgang begint. kan volgens mij prima maar dat klinkt ook nog niet mega oud.
Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.
pi_132888516
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.
dat geloof ik direct. Niet dat ik denk dat ik dan nog een keer zwanger ben/wil zijn.
Maar op de overgang zit ik ook niet te wachten eigenlijk.
Leuk hoor vrouw zijn.
pi_132888587
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

dat geloof ik direct. Niet dat ik denk dat ik dan nog een keer zwanger ben/wil zijn.
Maar op de overgang zit ik ook niet te wachten eigenlijk.
Leuk hoor vrouw zijn.
Nee, maar het ging toch niet om zwanger zijn, maar om het uitkijken naar de overgangsgerechtigde leeftijd omdat je menstruatie dan zal weg blijven.

Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.
  maandag 4 november 2013 @ 14:29:11 #247
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132888667
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef L-E het volgende:
Oh hai, hier na zes maanden nog geen menstruatie gezien. *) sorry :@

Dat bijvoeden is hier niet echt een succes. Hij vindt het echt fantastisch hoor, stukken banaan in zijn neus en oor smeren, maar het hele eet-principe ontgaat hem. Geeft uiteraard niet, denk dat hij daar motorisch gewoon nog niet zo aan toe is.

XM, hoe is het met jou mentaal gezien?

Vraag: is de oogkleur van jullie babies veranderd het eerste jaar? Hier begon het als diepdonkerblauw, ging in de eerste maanden wat naar blauwgrijs, en nu is het blauwgrijs met een bruinige rand op de iris heen, echt heel apart. Vraag me af of dat compleet bruin wordt of deze bijzondere mengelmoes blijft.

Dan ga ik nu even verder dan alleen de laatste pagina terug lezen!
Volgens mij kan het bij Sticker dan nog verschillende kanten op. Althans de cb-arts vertelde ons bij... ik denk 4 of 6 maanden dat ogen blauw blijven als er op die leeftijd niets van bruine stipjes of een bruin randje te zien is. Als dat wel zo zou zijn dan kon het nog alle kanten op, van bruin tot groen tot blauw met bruine spikkels.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.
+1

(En: wow, wat een uitspraak voor jou! O+ )
pi_132888674
Ik niet gok ik. Is mij ook wel afgeraden. Maar zeg nooit nooit. Qua leeftijd kan het nog prima al komt de 30 nu wel heel snel dichterbij.
En knap dat je het nog een keer aandurft. Ik ga duimen voor je dat het de meeste relaxte zwangerschap van je wordt die je je maar kan bedenken.
pi_132888710
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Volgens mij kan het bij Sticker dan nog verschillende kanten op. Althans de cb-arts vertelde ons bij... ik denk 4 of 6 maanden dat ogen blauw blijven als er op die leeftijd niets van bruine stipjes of een bruin randje te zien is. Als dat wel zo zou zijn dan kon het nog alle kanten op, van bruin tot groen tot blauw met bruine spikkels.
Oh wow, wat zou het worden? Wat is mijn leven spannend ineens! *O*
  maandag 4 november 2013 @ 14:31:19 #250
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132888759
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh wow, wat zou het worden? Wat is mijn leven spannend ineens! *O*
Hoe tof zou fluorgeel zijn O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties