Bij alle?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij vrienden met mannelijke partners
En zijn Gay-friend dan? (wel even appels met appels vergelijken hè?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Een man zou zeggen: Luister vriend, volgende week gaan we voetbal kijken zonder wijven, duidelijk?
en anders kom je niet.
What can I say, op een gegeven moment word je gewoon een beetje wanhopigquote:
Maar wel toevallig dat ze uiteindelijk als koppeltje geeindigd zijn toch? Dat vind ik nog het meest opmerkelijke aan de hele zaak eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:24 schreef Kiid het volgende:
Wie noemt zijn kind nou alleen maar A of B, wat een rare namen. Terechte klacht dus TS
Dan vraag je toch of je hem een nachtje mag lenen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
What can I say, op een gegeven moment word je gewoon een beetje wanhopig
Awwwwwwwquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
What can I say, op een gegeven moment word je gewoon een beetje wanhopig
Ja, dat mag dan weer nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of je hem een nachtje mag lenen?
Ja, potverquote:
Jij hebt je kans verspeeld toen je het opnam voor A en B in plaats van voor mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:45 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Je bent gewoon kieskeurigIk heb mezelf al meerdere malen aangeboden.
Volkomen terecht. Ik zou een verschrikkelijke partner zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jij hebt je kans verspeeld toen je het opnam voor A en B in plaats van voor mij
Ik heb het nog niet voor A en B opgenomenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jij hebt je kans verspeeld toen je het opnam voor A en B in plaats van voor mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:48 schreef H.FR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]Dat kan kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Nu het jaar langzaam ten einde loopt moet ik nog even snel mijn quotum halen he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef Aber2.0 het volgende:
2 Haywood topics in 1 week![]()
Ik zeg loos die vuige lesbiennes en wordt mijn nieuwe FOK! rechterhand.
Verminder je mijn toch al geringe kansen bij HJquote:
nou vooruit je mag dr hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verminder je mijn toch al geringe kansen bij HJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |