Maar nooit zo treffend als in november.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:26 schreef Voszje het volgende:
"Regenachtig" en "zwaar bewolkt" kun je in iedere willekeurige maand plaatsen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar nooit zo treffend als in november.
November.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:25 schreef TwentyFourr het volgende:
November is echt een heerlijke maand juist.
Als je er van houdt zit je natuurlijk goed in november.quote:
Zonder het regenachtige vind ik het eigenlijk wel prima. Lekker fris weer en heerlijk om te wandelen, kijkend naar al die mooie herfstkleurtjes.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je er van houdt zit je natuurlijk goed in november.
En dat zeg je nu, nu er bijna geen treinen meer rijdenquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:36 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind november niet veel aan maar ik zou eigenlijk ook niet weten welke maand ik dan wel leuk vind, ze zijn allemaal even stom.
Dit. December koud, januari weer koud, met uitzicht op februari, ook weer koud. Februari kijkt weer richtig maart, en dat kan al aardig zijn...quote:
Zat ik ook aan te denken, maar februari is eigenlijk nog erger omdat het gewoon een verlengde van januari is.quote:
Rustig maarquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:19 schreef Arcee het volgende:
Lelijke, grijze, grauwe, kille, druilerige, regenachtige, donkere, gure, mistige, sombere, zwaar bewolkte, miezerige schijtmaand.
Klacht: het is weer november.
Ik doe meestal grotduiken. :p Momenteel op Koh Samet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte. Binnenkort weer een maandje op visvakantie in Thailand.
Nice maar was daar niet onlangs een lading olie aangespoeld?quote:Op vrijdag 1 november 2013 03:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe meestal grotduiken. :p Momenteel op Koh Samet.
Weet ik niets van. Toch al 2 dagen aan het strand geweest. 2 meiden zwemles geven. 1 gaat echt heel goed. Kan zelfs al drijven. Vandaag een beetje aan het benenwerk verder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 03:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nice maar was daar niet onlangs een lading olie aangespoeld?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:25 schreef TwentyFourr het volgende:
November is echt een heerlijke maand juist.
Gastquote:Op vrijdag 1 november 2013 02:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte. Binnenkort weer een maandje op visvakantie in Thailand.
Vooral januari is wel treurig jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, het is bijna december, dat vind ik altijd wel een gezellige maand. Januari en februari vind ik schijtmaanden.
Daarom in Januari naar de Philippijnen en aansluitend wintersport in de Allgauer Alpen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Vooral januari is wel treurig ja
Bijna geloofwaardig, net niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Daarom in Januari naar de Philippijnen en aansluitend wintersport in de Allgauer Alpen.
Die combi al 2 keer eerder gedaan. Ik ben zeeman heh en die zijn 180 dagen per jaar vrij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Bijna geloofwaardig, net niet helemaal.
Nieuwjaarsdag vind ik de ergste van alle dagen in januariquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Vooral januari is wel treurig ja
M'n jaarlijkse kotsdag letterlijk haha.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag vind ik de ergste van alle dagen in januari.
En inclusief april, mei, juni, juli, augustus, september en oktober.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:32 schreef roislecxe het volgende:
Terchte klacht, inclusief december, januari februari en maart.
Brak zijn en iedereen verplicht een gelukkig nieuwjaar wensen. Gelukkig vinden mijn ouders het ook prima als ik dat per sms af doe.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag vind ik de ergste van alle dagen in januari.
Dat vind ik allemaal niet zo'n ramp maar dan staan weer die klote maanden voor de deur. Ik vind het gewoon een zeer sombere dag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Brak zijn en iedereen verplicht een gelukkig nieuwjaar wensen. Gelukkig vinden mijn ouders het ook prima als ik dat per sms af doe.
Maar in België is het ook zulk weer?quote:
Idd. Ik had allemaal stats verwacht over regendagen, aantal millimeters regen, gemiddelde wolkendichtheid etc. en dat november daar dan het slechtst op scoort van alle maanden. Dat viel weer tegenquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
november
goeie gamemaand g
cod advanced warfare
assassins creed unity
far cry 4
gta v
dragon age inquisition
super smash bros
pokemon omega ruby/alpha sapphire
jwz
Dat lijkt me een understatement, klik.quote: