Apart, bij mij vinden ze dat nooit. Maar ik heb dan ook geen kind. Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja
Maar dat is sexy volgens de vrouwtjes
Net als The Strokes bv.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben trouwens een beetje teleurgesteld in jullie. Had bijna de nieuwe Okkervil River overgeslagen door de matige commentaren hier. Is toch een heel leuk plaatje mensen!
Okkervil River is nooit matig zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben trouwens een beetje teleurgesteld in jullie. Had bijna de nieuwe Okkervil River overgeslagen door de matige commentaren hier. Is toch een heel leuk plaatje mensen!
Was er vrij positief over juistquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Als je luiers van willekeurige kinderen gaat verschonen op straat, heb je kans dat de moeders je raar aankijken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Apart, bij mij vinden ze dat nooit. Maar ik heb dan ook geen kind. Zou dat het zijn?
Ik heb haar (nog) niet ontmoet maar wel veel gesproken.quote:
Deze en vorige week de debuut-EP van VISUALS die ik hier al noemde, die is best leuk. Daarvoor een podcast van High Water die ook op Spotify staat en bijzonder vet is en drie wat rare tracks van Against All Logic waar ik verder echt niets over kan vinden. En de week daarvoor de debuut EP van High Water die érg tof is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef Norrage het volgende:
Tchock en Maxi, hebben jullie nog nieuwe Other People tips?Is er nog wat moois nieuws uitgekomen?
Vindt het juist wel leuk dat Okkervil wat poppier is. Sferisch doen ze maar in Shearwater, daar is het instrumentarium ook beter voorquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Okkervil River is nooit matig zeg
Nieuwe album is een beetje poppy voor hun standaard, maar wel weer fantastisch. Beetje dezelfde lijn als Portugal the Man
Hee, die kwam ik laatst ook tegen op MuMe. Sinds eergisteren in mijn playlist staanquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef Norrage het volgende:
Wat heb ik een stel briljante albums ontdekt zeg
Die Studio die ik probeerde te pluggen, maar ook CFCFKende al de nieuwe uit 2013, maar die oude uit 2009, Continent, is ook fantastisch
Fleetwood Mac covertje, en hoe
Ik wist dat ik iets fout deed...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je luiers van willekeurige kinderen gaat verschonen op straat, heb je kans dat de moeders je raar aankijken.
Ik vind de rest net zo goed, wellicht beter. Maar ik vond het het leukst die cover te pluggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee, die kwam ik laatst ook tegen op MuMe. Sinds eergisteren in mijn playlist staan
Sterke cover idd. De rest van het album is mwah.
Die staat waarschijnlijk in mijn top 10quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
Over Okkervil River.....dit is naar mijn mening hun beste nr......
Das Twents, in de rest van Nederland hebben de meeste mannen er tweequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Zal me aan mijn bal jeuken
Of is dat Twents?
Je kan heus wel jeuk hebben aan 1 bal hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Das Twents, in de rest van Nederland hebben de meeste mannen er twee
Vaker wassen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Je kan heus wel jeuk hebben aan 1 bal hoor
Zeker wel!quote:Heeft dit nog met muziek te maken? Jawel toch?
*Great Balls on Firequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |