quote:Op woensdag 6 november 2013 00:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb die 2 clips gekeken, maar kan helemaal niks met MBV
Hoe moet je dat luisteren?
En die is echt geweldig, inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:39 schreef Moody het volgende:
Sorry Norrage, maar ben ook bezig met mijn top-100....
Dit is toch zeker het beste nummer van MBV of nie?
Juist heel aandachtigquote:Op woensdag 6 november 2013 00:18 schreef Moody het volgende:
[..]
MBV = wall of sound. Moet je half aandachtig luisteren. Liefst niet geheel nuchter.
Zet deze dan maar in je top 100:quote:Op woensdag 6 november 2013 00:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb die 2 clips gekeken, maar kan helemaal niks met MBV
Hoe moet je dat luisteren?
Koptelefoon is een must rond dit tijdstip iddquote:Op woensdag 6 november 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist heel aandachtigEn met koptelefoons. Er zit zo veel in die nummers, allemaal over elkaar heen en onder elkaar door.
Met kop telefoon waren die 2 clipjes al leukerquote:Op woensdag 6 november 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist heel aandachtigEn met koptelefoons. Er zit zo veel in die nummers, allemaal over elkaar heen en onder elkaar door.
Heerlijk SY albumquote:
Vergeet deze niet....misschien wel zijn beste nummer....quote:Op woensdag 6 november 2013 00:26 schreef Kerftminister het volgende:
Deel 2 hier:
11. Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
Die komt er ook nog aan, geen idee waar, maar na Voodoo Chile en Watchtower mijn favoriet.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Vergeet deze niet....misschien wel zijn beste nummer....
Heb het gevoel dat jij al wat langer aan lijstjes doet dan ik. Probeer pas sinds 3-4 jaar een beetje mijn top-100 albums en nummers in kaart te brengen. Moeilijk, maar erg leuk. Denk dat ik dit jaar voor het eerst een lijstje kan posten waar ik achter staquote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef Norrage het volgende:
Ik heb uiteindelijk niks gedaan aan mijn top 100tennis gekeken en gewerkt
Neem ik mee. Ben nog niet echt diep in de Silveren Joden gedoken....quote:Op woensdag 6 november 2013 00:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ga er de komende dagen wel eens voor zitten, maar deze staat er in ieder geval in dit jaar:
Zeker wel. Ik ken minstens de helft nietquote:
De fantastische zang, deze mannen zijn een stel van de beste zangers die ik ooit gehoord heb, verder de prachtige live orchestrale versie, een van de betere live concerten die er zijn hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ken minstens de helft niet
Kan wel zeggen dat er naar mijn mening teveel QotSA in staat
Ik heb Abdelkader geprobeerd, maar dat is niet mijn ding. Kinkt als doorsnee Arabische muziek. Waar zit de "x-factor" in dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |