Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet, en voor jou ook.
ik dacht dat we vrindjes warenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee die debiel met die Mufasa avatar.
Mij.....welquote:
Is jouw clone ontsnapt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrindjes waren
Zijn we toch ook, ouwe reus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrindjes waren
Ik ga echt geen moeite doen om nog een account aan te maken.quote:
Goed hoor. Beetje last van studie ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee die kan niet zo volwassen typen
[..]
hallo kachel, hoe gaat het meisje
wil je niet zo debiel doen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zijn we toch ook, ouwe reus?
Ik gebruik gewoon graag het woord "debiel".
Stinho is een debiel.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
arme eriksen, maar het verandert niet wat ik voor hem voel
Hebt ie al een meissie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
arme eriksen, maar het verandert niet wat ik voor hem voel
ok dan is het goed en slaap lekker pikquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen moeite doen om nog een account aan te maken.
Dat is vrij triest. Nu duik ik mijn nest in.
Toedeloe
Dat mens in je UI is aids aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje last van studie ontwijkend gedrag
En met jou?
in nederland had hij er wel één, weet niet of ze nog steeds wat hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Hebt ie al een meissie?
oke loekquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh heb een ander dingetje in gedachte veel leuker.
Hij moet zo'n britse neuqslet nemen. Die zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
in nederland had hij er wel één, weet niet of ze nog steeds wat hebben
Doublepain ben jij het?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat mens in je UI is aids aan mijn ogen.
Dafuq ben jij mang?quote:
Leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik poogde je erop te attenderen dat het niet leuk isquote:
Ik vind je nu al leuker dan Rozzje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind je nu al leuker dan Rozzje.
Rozzje is een debiel.
Vind het nog steeds leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik poogde je erop te attenderen dat het niet leuk is
Wie is Rozzje?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rozzje is een debiel.
Let's agree to disagree ok? ok? ok!?!?!?!?1111quote:
Rozzje opende vandaag een historisch topicquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rozzje is een debiel.
Debiel dat het is!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja. Dus noem hem vooral Loek, vindt-ie leuk.
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rozzje opende vandaag een historisch topic
Een of andere debiel die hier zomaar allerlei niet rullevante onzin ging posten.quote:
Hahahahahahha!!!!111!!11!!1 Wat een HHHH-ommmoquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een of andere debiel die hier zomaar allerlei niet rullevante onzin ging posten.
[b]Schijnt fan te zijn van Ronaldo.[/b]
is goed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Kopbal toch?
Faler, je moet niet alles geloven.
Wat moet je daar mee?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet jouw echte naam en telefoonnummer lekker puh.
Link?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rozzje opende vandaag een historisch topic
Ik bel de dokter alvast want ik vrees dat ik niet meer bij kom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een foto op fok
Je weet niks debiel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is goed.
ik weet toch niet dat callie kopbal was. maar nu is het wel zeker dat je loek bent. niet dat mij dat wat uitmaakt overigens.
Fappen op Eriksen daarentegen is wel toegestaan en volledig heteroseksueel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahahahahahha!!!!111!!11!!1 Wat een HHHH-ommmo
Jij moet met jezelf door het leven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet dat mij dat wat uitmaakt overigens.
JR-Style slaapt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bel de dokter alvast want ik vrees dat ik niet meer bij kom.
JR-Style vindt dit leuk.
Foto is weggehaald...quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben mobiel. Klb topic over een slapende oma in de trein. Met pic _ao-
Nee page 2 en 3 staat ie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Foto is weggehaald...![]()
Maar ik ga er maar vanuit dat het hilarisch was.
Ik had mijn oversized ballen in haar mond ge-theabagget.quote:
Is toch met balkje dus onherkenbaar gemaakt. Hij poste eerst zonder balkje en die werd verwijdert door de mod's.quote:
Ja bij staat geblokkeerd. Zijn obsessie werd mij iets te veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Of is dat zo'n abofunctie?
Valt iets voor te zeggen ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja bij staat geblokkeerd. Zijn obsessie werd mij iets te veel
Ik eet Doritos Paprika.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paprika.
Pacalus ik vind je een toffe user.
Hoe is het om niet constant in vi-quotes te praten?quote:
Ik praat graag in VI-quotes, maar johannes en Lokale_Notabele zijn daar veel beter in dan ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe is het om niet constant in vi-quotes te praten?
Ik moest er altijd erg om lachen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
Is De Betweters een leuke show?
Mis die Borst best wel in tv-land.
Als het om mooie vrouwen gaat is Emma Watson inderdaad geen grote speler op het mondiale toneel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het niveau van jouw gifjes moet echt omhoog vriend mexicano.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |