Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
tuulk. duh.
Wij wonnen ook in R'dam, dus waarom morgen ook niet?
Positief blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.
Ik vind mensen met een instelling dat het wel weer niks zal worden vanavond een stuk sneuer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.
Ik heb dan ook niet een al te hoge dunk van Heracles.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind mensen met een instelling dat het wel weer niks zal worden vanavond een stuk sneuer.
Dat magquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet een al te hoge dunk van Heracles.
Klopt, maar Heracles moet blijven verkopen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik zeggen "sinds dit jaar". Vorige jaren was het zo leuk
Wauw! Harder dan Excelsior-fans? Dat moeten wel diehards zijn dan!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
Bezoekers schreeuwen harder dan Excelsior-fans. Althans, tenzij die ook over Eagles aan het zingen zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wauw! Harder dan Excelsior-fans? Dat moeten wel diehards zijn dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |