Wow, van hem heb ik ooit yogales gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen naaktfoto's te vinden, wel deze![]()
[ afbeelding ]
http://www.silk-models.eu/MODELS/MEN/chiel/chiel%20ebbelaar.html
Aandacht, roem, onsterfelijkheid?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een andere aantrekkingskracht zou kunnen zijn dan geld.
Die brief heeft hij geschreven nadat hij dit filmpje had gezien, ik snap niet wat daarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
En hij is alweer boos![]()
http://www.show.nl/rubrie(...)rief-aan-mark-rutte/
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Hij moest nog even op de Sochi-wagen springen voor een stukje publiciteit
Is ook niet grappig, ging erom dat die zovaak boos is. Ook al is het nu wel terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die brief heeft hij geschreven nadat hij dit filmpje had gezien, ik snap niet wat daar
zo grappig aan is.
http://www.upworthy.com/h(...)camera-in-russia?g=3
Ah.. oké, ja terecht boos mag je best zeggen in dit geval.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is ook niet grappig, ging erom dat die zovaak boos is. Ook al is het nu wel terecht natuurlijk
quote:vr 07 feb 2014, 14:01 | 132 reacties
Mark Rutte belt Gordon
van onze redactie
AMSTERDAM -
Gordon is in zijn nopjes. Naar aanleiding van zijn open brief is de zanger/presentator gebeld door minister-president Mark Rutte.
Foto: ANP
Op Twitter uit Gordon zijn blijdschap. "Zojuist Mark Rutte aan de lijn gehad die mij belde vanuit Sotsji, geëist is dat de antihomowet moet worden ingetrokken! Dit stelde hij aan de orde in zijn gesprek met Poetin, hij verzekerde mij elke dag hierover te debatteren met alle instanties mogelijk!"
De ergste woede van Gordon is dus weer gezakt. "Klasse van de MP dat hij mij persoonlijk belde, ik vertrouw op zijn goede wil en inzet."
Gordon postte eerder vandaag een open brief aan de premier op zijn Facebook-pagina. Hierin eiste hij dat Rutte, koning Willem-Alexander en koningin Máxima weer terugkeren naar Nederland.
quote:r 07 feb 2014, 17:56
Gordon zegt Pauw en Witteman af
van onze redactie
AMSTERDAM -
Gordon schuift vanavond niet aan bij Pauw en Witteman.
De zanger en presentator was van plan om in het praatprogramma te discussiëren over de antihomowet in Rusland en zijn open brief daarover aan Mark Rutte.
Maar dat is nu niet meer nodig, zo laat Gordon weten op Twitter. "Alles te woord gestaan, discussie mooi op de kaart gezet. P&W afgezegd, Rutte heeft gebeld daarmee kous af! Nu medailes winnen!"
Gordon postte eerder vandaag een open brief aan de premier op zijn Facebook-pagina. Hierin eiste hij dat Rutte, koning Willem-Alexander en koningin Máxima weer terugkeren naar Nederland. De minister-president belde Gordon daarna vanuit Sotsji op om hem ervan te verzekeren dat hij met Poetin gaat debatteren over het afschaffen van de antihomowet.
Dat heeft hij in zijn eentje toch maar mooi voor elkaar gebokst! Zonder Gordon geen gay rights op de agenda. Toevallig!quote:discussie mooi op de kaart gezet.
Wat een held. Wat een invloedrijk man ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft hij in zijn eentje toch maar mooi voor elkaar gebokst! Zonder Gordon geen gay rights op de agenda. Toevallig!
bronquote:Gordon woest op columnist Jan Dijkgraaf
Gordon is woest op Jan Dijkgraaf, die vanochtend een pittige column over de RTL 4-ster schreef in dagblad Spits. Dat is te lezen op Twitter. Dijkgraaf noemde Gordon ‘een ordinaire schreeuwlelijk’, ‘patjepeeër’, ‘ongelooflijke zak stront’ en ‘het wandelend bewijs dat nageboorte wel degelijk kan uitgroeien tot pratend iets als je het de tiet maar geeft’. “Over fatsoen gesproken! Je durft wel achter je bureautje? Noem eens een wapenfeit van uw prestaties op buiten dit kansloze werk!“, aldus Gordon.
Gordon stuurde Dijkgraaf ook een privébericht, die openbaar is gemaakt door de columnist. Daarin zegt Gordon: “Je durft wel he!? Waarom kom je niet een keer face tot face op de koffie? Kijken of je dan nog zoveel praatjes hebt lijkt me heerlijk!”
Dat ziet Dijkgraaf echter niet zitten. “Als ik bij jou op de koffie kom, @GordonBlaricum, kun je me dan verzekeren dat ik niet in de bladen kom als nieuwe liefde van je leven?”
Gordon walgt van Dijkgraaf. “Misschien dat mensen nu je stukkie wel gaan lezen! Strontkar! Er is duidelijk weer niets zinnigs te melden door al dat rapaile wat zich journalist noemt! Ik lach erom!!”
bronquote:Column: Pratende iets dat Gordon heet
Even over morgen.
Dat zogenaamd spannende debat in de Tweede Kamer waarin de positie van PvdA-minister Ronald Plasterk op het spel staat. Die staat dus helemaal niet op het spel. Er wordt een paar uurtjes voor de Bühne aan de stoelpoten van de minister van Binnenlandse Zaken gezaagd, ‘ome Roon’ doet daarna een hele dikke sorrydeporry, ze drinken een glas, ze doen een plas en het zootje blijft zitten in de samenstelling die er al was. Núl kans dat VVD en PvdA met hun 19 en 12 zetels in de peiling (tegen nu 41 en 38 in de Kamer; lekker bezog, jongens!) de val van Ruttes tweede kwakkelkabinet en dus verkiezingen willen riskeren. Want anders komt Geert Wilders aan de macht. Moeten we niet willen met z’n allen.
Goed, dan kunnen we het nu hebben over belangrijke zaken.
Gordon.
Die ordinaire schreeuwlelijk. Die patjepeeër. Die ongelooflijke zak stront. Dat wandelend bewijs dat nageboorte wel degelijk kan uitgroeien tot een pratend iets als je het de tiet maar geeft. Gordon dus. Wie legt die protserige proleet uit dat er ook weleens dingen vertrouwelijk zijn? Dat het helemaal niet de bedoeling is dat hij rondbazuint dat de minister-president van ons land, Zijne Excellentie drs. M. Rutte, hem persoonlijk heeft gebeld tussen twee serieuze foto-momenten met de Russische president Vladimir Poetin en de laatste dictator van Europa, de Wit-Rus Aleksandr Loekasjenko, door. Nu ging die randdebiel die in 2009 zelf nog vrolijk stond te zingen op het Eurovisie Songfestival in Rusland lopen rondtoeteren dat Markiemark hem verzekerd had dat ie Poetin keihard had aangepakt wegens de desastreuze mensenrechtentoestand in Rusland. Eigenlijk was Rutte dat natuurlijk nooit van plan geweest, de botte bijl, maar dankzij die open brief van Gordon op Facebook waren hem vrijdag opeens de schellen van de ogen gevallen.
Uhuh.
De meeste blaam treft trouwens het verplegend personeel van de afdeling psychiatrie van het Sint Lucas-Andreas Ziekenhuis in Amsterdam. Die meiden hadden nog zó beloofd patiënt Cornelis Willem Heuckeroth heel 2014 in de isoleer te houden. Nu denkt half Nederland dat de minister-president gék is geworden…
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef Mylene het volgende:
Gordon.
Die ordinaire schreeuwlelijk. Die patjepeeër. Die ongelooflijke zak stront. Dat wandelend bewijs dat nageboorte wel degelijk kan uitgroeien tot een pratend iets als je het de tiet maar geeft. Gordon dus.
quote:Column: Wat een kutstad
Stop de persen! Er mag deze zomer op de Amsterdamse terrassen weer stáánd gedronken worden. Staand drinken op een terras verbieden in the first place, wat een ongelooflijke kutstad ben je dan! Ik zou er niet kunnen wonen. Maar ik heb dan ook een veel minder vrolijke inborst dan de Amsterdammers zelf.
Amsterdammers klagen niet. Die zijn principieel goedgemutst sinds ze weten dat God in zes dagen Amsterdam en de Amsterdammer schiep en dat ie er op de zevende dag nog even wat wereld en plebs omheen flikkerde. Je kunt Amsterdammers ook niet boos krijgen, wat er ook gebeurt.
Voorbeelden? Voorbeelden! Busladingen toeristen die worden uitgepoept? Top! Wietlucht zover je neus ruiken kan? Heerlijk! Gordon en zijn billenmaten van dienst Gay Pridend op je grachten? Dolletjes! Drankgelagen van het 'Engels' sprekende toeristentuig? Awesome! Boevenvolk met taxi-bordjes op dak? Schitterend! Duizenden toeristen die het niet kunnen en toch fietsen? Kicken! Invasies van Oostblokzakkenrollers? Kleurrijk! Voetbal kijken in een sfeerloze snelkookpan? Joden! Schofterig behandeld worden in veel te dure horecatenten? Stoer! Barbecueverbod in de parken? Tof! Pokkeherrie van opgevoerde scootertjes? Gezellig! Leeglopen op je erfpachtcanon? Graag! Sissende kutmarokkaantjes die je vrouw voor hoer uitmaken? Multiculti! BOA's die geil van macht door hun 'politiepakkie' de grote meneer uithangen? Lievv! Bezopen vrijgezellen op een bierfiets? Te gek, man! Vijf euro voor een uurtje parkeerplezier? Holadijee! Je de kolere zoeken naar een parkeerplek? Spannend! Toegesproken (nou ja, toegeschreeuwd) worden door de zelfbenoemde allochtonenburgemeester van je stad, Fatima Elatik? Feest! Al die provincialen die ook eens een echte stad willen zien? Welkom!
Echt, ik benijd de Amsterdammer om zijn opgeruimde karakter, zijn gastvrijheid, zijn open mind, zijn incasseringsvermogen en zijn levensvreugde. En dat zo'n gemeente dat dan ruimhartig beloont, door staand drinken toe te staan, ik snáp dat. Zolang premier Roemer nog niet echt aan de macht is, geef je het volk brood en spelen.
quote:Dat ziet Dijkgraaf echter niet zitten. “Als ik bij jou op de koffie kom, @GordonBlaricum, kun je me dan verzekeren dat ik niet in de bladen kom als nieuwe liefde van je leven?”
quote:MARC VAN DER LINDEN OPENHARTIG OVER RUZIE MET GORDON
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 18:54
DELEN
0
Marc van der Linden openhartig over ruzie met Gordon
Marc van der Linden heeft een boekje opengedaan over zijn ruzie met Gordon. In een interview met Nieuwe Revu vertelt hij dat de zanger zijn Spaanse vriend bespioneerde met een speciale spyphone. Toen de jongen steun zocht bij Marc ging Gordon door het lint.
“Ik denk dat die jongen niet echt van hem gehouden heeft, maar Gordon was verliefd en beloofde hem de wereld. Gordon was ook nogal jaloers en heeft die jongen toen een spyphone gegeven en een laptop waarop alle mailtjes automatisch ook naar hem werden doorgestuurd”, vertelt de royalty-deskundige aan het blad. De vriend van Gordon zou niet hebben geweten dat de zanger zijn mailtjes ontving. Volgens Van der Linden kon Gordon er zo achter komen dat zijn vriend hem bedroog.
“Dat is helemaal uit de hand gelopen, op een dramatische manier”, vervolgt Marc. “Gordon is toen, naar mijn mening veel te ver gegaan. Die jongen nam me in vertrouwen omdat ik een beetje Spaans spreek. Ik heb die jongen toen een mail gestuurd en daarin mijn zegje gedaan over Gordon. Maar die mail kwam dus, door die spyware, ook bij Gordon terecht. Woest was hij op mij”, legt Van der Linden uit. Vervolgens zou Gordon aan de buitenwereld hebben verteld dat Marc zijn vriendje zou hebben afgepakt. “Maar ik heb alleen maar die jongen opgevangen.”
Vriendschap
In het gesprek laat Marc weten dat hij het jammer vindt dat de vriendschap die hij met Gordon had op de klippen is gelopen. “Vlak voor hij boos op mij werd, noemde hij mij nog zijn beste vriend”, zegt Van der Linden. De zanger zou vervolgens wraak hebben genomen op zijn oude vriend door foto’s van hem in zwembroek online te zetten. Marc stuurde hem toen een mail. “Beste Gordon, het mag allemaal, hoor wat je doet, maar besef je weleens dat je er zelf totaal niet tegen kunt als iemand dit bij jou zou doen. Dat trek je niet, want je bent overgevoelig. Het is jammer, want van binnen ben je ook een goed mens, helaas wint die kant maar zelden bij jou.’ Toen kreeg ik deze mail terug: ‘Marc, binnenkort ben je dood, en dan kom ik over je graf pissen.”
Marc zegt het intussen niet meer zo erg te vinden dat de vriendschap met Gordon voorbij is. “Ik heb me nog nooit zo licht gevoeld sinds ik Gordon niet meer in mijn omgeving heb.” Het management van Gordon heeft laten weten dat de zanger niet wil reageren op het interview met Van der Linden.
(BuzzE)
quote:Gordon stuurt snerende tweet
van onze redactie
AMSTERDAM -
Gordon slingert een snerende tweet de wereld in naar aanleiding van het interview van Marc van der Linden in Nieuwe Revu.
"De Nieuwe Revu heeft deze week een extra dik nummer in de winkel ahahahahahaahahahahaahah" schrijft Gordon vanochtend op Twitter.
Gordon nam Marc in vertrouwen over de relatiecrisis met zijn ex Jose, maar dat pakte verkeerd uit, zo vertelt Marc. Na een mailtje van Marc aan de Spaanse Jose, waarop hij "zijn zegje" deed over de zanger, werd Gordon boos en dit resulteerde in een online catfight.
Nu nog even afwachten op Marcs reactie...
Ik moest hier toch wel keihard om lachen. Hoe dóm ben je dan?!quote:Die jongen nam me in vertrouwen omdat ik een beetje Spaans spreek. Ik heb die jongen toen een mail gestuurd en daarin mijn zegje gedaan over Gordon. Maar die mail kwam dus, door die spyware, ook bij Gordon terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |