abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2013 @ 01:29:32 #251
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_134252894
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2013 01:04 schreef Greys het volgende:
Vergeef me!
Ik ga erover nadenken. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_134255668
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij sowieso nieuwe seizoenen van Holland's Got Talent, Hotter Than My Daughter en een nieuwe serie met Geer :Y
nieuwe serie met Geer klinkt goed! *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef static het volgende:

[..]

?

Is al uren geleden. Zo niet zowat een hele dag.
:D maar ik wist het nog niet :') en ik zal de enige toch wel niet zijn? :o

quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2013 01:29 schreef static het volgende:

[..]

Ik ga erover nadenken. }:|
Doe maar wel :+
pi_134256134
Hotter than my Daughter komt juist vl niet meer...Dat zei hij zelf in Boulevard een aantal weken terug....De tokkie moeders zijn op w/
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 december 2013 @ 12:06:22 #254
22592 crew  Ole
pi_134256792
Er komt wel een programma waar dochters aan een man worden geholpen. Die opnames zijn net klaar.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134354782
Zelfs zijn grapje tegen die Chinees is een hit geworden

http://nos.nl/video/58735(...)pmerking-gordon.html

Wat ga je zingen? Nummer 39 met rijst? Deze opmerking van Gordon tijdens de talentenshow Hollands Got Talent van RTL heeft al de nodige stof doen opwaaien.

Maar vooralsnog hield de Chinese gemeenschap in ons land zich op de vlakte.
Tot nu.

39 Chinese restaurants bieden de komende dagen nummer 39 op de kaart aan met 39 procent korting. Dat de Nederlandse Chinezen zelf hun mond opendoen is opvallend.
pi_134361281
Binnenkort komt ie wel in het ziekenhuis, dan is het wachten tot de wolven er aan beginnen te vreten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 december 2013 @ 00:25:26 #257
862 Arcee
Look closer
pi_134474183
quote:
Chinees op nr. 39 CDA-lijst

Het CDA in Den Haag heeft op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen op nummer 39 een Chinese kandidaat gezet. Lijsttrekker Karsten Klein laat weten dat de plaats op de kieslijst een knipoog is naar de recente rel rond zanger Gordon.

De kandidaatstelling van ondernemer Atom Zhou werd vandaag bekendgemaakt via een Chinese advertentie in de China Times.

Plek 39 kwam recentelijk vrij door het plotselinge vertrek van een andere kandidaat. Het CDA in de hofstad heeft ook al een Poolse kandidaat. Als zij in de gemeenteraad komt heeft Den Haag een primeur met het eerste Poolse raadslid van Nederland.

Een aantal weken geleden lag zanger en presentator Gordon hevig onder vuur omdat zijn grap over Holland's Got Talent-kandidaat Xiao Wang door velen als racistisch werd gezien. Toen Wang de jury vertelde dat hij een opera van Verdi ging zingen, vroeg Gordon: "Welk nummer ga je zingen? Nummer 39 met rijst?"

Bron: www.telegraaf.nl
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 december 2013 @ 13:13:31 #258
163650 Greys
pi_134486306
Leuk!
En volgens mij kan Gordon daar ook erg hard om lachen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 december 2013 @ 13:21:42 #259
22592 crew  Ole
pi_134486613
:D
pi_134492303
quote:
Gordon: ‘Connie wilde mij moedwillig kapot maken’

Foto: RTLGordon denkt dat Connie Breukhoven hem moedwillig kapot heeft proberen te maken. Dat zegt de zanger in weekblad Story. Breukhoven nam een gesprek met Gordon op, waarop te horen is hoe hij haar verrot scheldt. Dat gesprek gaf ze aan de Weekend. “Die streek die Connie mij geflikt heeft, doet echt pijn! Ik ben van mening dat het een vooropgezet plan van haar is geweest om mij moedwillig kapot te maken. Ze berokkent schade aan mijn goede naam en ook op emotioneel gebied.“

Een verzoening is wat Gordon betreft uitgesloten. “Laten we maar niet opschrijven hoe ik echt over haar denk. Zij weet net zo goed als ik dat ik haar altijd de hand boven het hoofd heb gehouden. Ik wéét namelijk hoe zij is als mens.”

Toch waren de twee een tijd erg goed bevriend. “Ik heb altijd gedacht: in ieder mens zit iets goeds. Ook in haar! In het verleden heb ik vreselijk met haar kunnen lachen. Maar wat ze nu heeft gedaan, daarmee heeft ze in mijn ogen een brevet van onvermogen afgegeven.”

Tijdens een benefietshow op RTL 4 noemde Gordon het nummer van Breukhoven op. “Tja, wie een kuil graaft voor een ander… Boontje komt om zijn loontje, zeg ik maar. Ik heb dat nummer overigens niet met voorbedachten rade genoemd.”

Het programma ging over eenzame ouderen en opeens moest hij daarom aan Breukhoven denken, stelt hij. “Ik denk dat er geen man is die het nog een uur met haar volhoudt. Ik heb er geen spijt van, al geef ik mijn werkgever RTL er wel gelijk in dat ik het benefietgala hier niet voor had moeten gebruiken.”

“Ondanks alles wil ik Connie heel fijne kerstdagen toewensen en een heel gelukkig 2014. Ik heb een groot hart.“
bron
pi_134492485
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

ghehehehe, da's wel humor :D
  Trouwste user 2022 maandag 30 december 2013 @ 10:43:26 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_134866246
Hij doet zo zijn best om het leuk te houden, maar Gordon wist het afgelopen jaar desondanks voor heel wat rellen te zorgen. De geboren entertainer ging van de veelbesproken breuk met zijn LA The Voices en vermeend racisme naar een bitchfight met La Breukhoven. In de serie terugblikken op 2013: de rellen rond Gordon.

Gordon legt in maart van dit jaar een bom onder de door hem opgerichte groep LA The Voices. De theatertournee Geloof, hoop en liefde wordt plotseling afgezegd en de artiest laat weten dat hij zingen in de band niet meer kan combineren met zijn andere werkzaamheden. Daarom wil hij er helemaal mee stoppen.

Gordon is in die periode opgenomen in het ziekenhuis omdat hij plotseling onwel is geworden, naar verluidt vanwege een combinatie van een verwaarloosde griep en oververmoeidheid.

Onenigheid
In eerste instantie lijken Gordon en de overgebleven bandleden goed uit elkaar te gaan, maar eind april blijkt de relatie barsten te vertonen. Richy, Roy, Peter en Remko zeggen nog geld van Gordon te krijgen voor optredens die ze hebben gedaan.

De Amsterdamse zanger meent van niet. Hij vindt dat hij al genereus genoeg is geweest door te zeggen dat de heren de naam LA The Voices mogen gebruiken, terwijl Gordon naar eigen zeggen alles heeft opgebouwd.

Overleg
Het overgebleven viertal roept in de pers op tot overleg. Gordon zelf laat in een open brief weten mentaal gebroken te zijn. Hij schrijft het zat te zijn ‘om elke dag wel ergens te lezen wat voor klootzak, ruziemaker of talentloos varken ik ben’. De artiest geeft ook aan misschien wel nieuwe talenten te zoeken die onder de naam LA The Voices kunnen optreden. Half mei laat hij zelfs weten een verzoening met zijn voormalige zangpartners helemaal uit te sluiten; zijn advocaat doet nu het contact.

Een paar weken later lijkt er toch een eind te zijn gekomen aan de haat en nijd. Beide partijen laten weten na ‘intensieve gesprekken en onderhandelingen’ tot een compromis te zijn gekomen. De vier overgebleven zangers mogen LA The Voices blijven heten en Gordon bemoeit zich verder niet met de groep. Iedereen lijkt blij te zijn dat de strijdbijl is begraven.

Discriminerend
Maar de volgende rel is niet veel later al geboren. Er ontstaat ophef over opmerkingen van Gordon die discriminerend zouden zijn. Zo is daar eerst de opmerking voor de camera van AT5 dat Barbra Streisand, die optreedt in Nederland, geld nodig heeft en daarom weer aan het toeren is. Hij zegt dat het feit dat de beroemde zangeres geld wil verdienen een joodse eigenschap is. De uitgesproken artiest snapt zelf de ophef die daarna ontstaat niet en zegt dat hij niet antisemitisch is.

Een paar maanden later krijgt hij soortgelijke kritiek, als hij als jurylid van Holland’s Got Talent in november een Chinese kandidaat aanpakt. Zo zegt hij: “Welk nummer ga je zingen? Nummer 39 met rijst?” En zo gaat hij nog even door met grapjes maken over de afkomst van de man. Vooral in het buitenland is de ophef groot. Het jurylid zelf zegt ‘geen racist’ te zijn. “Het grapje tegen Xiao Wang is een onschuldig stigmatiserend grapje. Wellicht had het ‘cabaret’ geheten als Theo Maassen, Youp van ’t Hek of Hans Teeuwen het hadden gezegd.” Xiao Wang, een Groningse promovendus, verklaart later de grappen niet leuk te vinden.

Telefoongesprek gelekt
Tussendoor krijgt Gordon presentator en radioman Erik de Zwart nog over zich heen. Die beweert dat Gordon de hitlijst Single Top 100 manipuleert, waardoor zijn single Kom eens dichterbij bovenaan staat. Gordon reageert zelf niet op de aantijging, maar zijn platenmaatschappij laat weten dat ‘iedereen mag roepen wat-ie wil’. En dat de extra publiciteit voor de single welkom is.

En dan is er net voor het einde van het jaar nog de ruzie met Connie Breukhoven. Er ontstaat onenigheid tussen de twee over het zingen van een nummer tijdens een benefietgala voor het Ouderenfonds.

Gordon gaat telefonisch tekeer tegen Connie, die het gesprek opneemt en lekt naar weekblad Weekend. Op de benefietavond zelf noemt de presentator het telefoonnummer van Connie, live op televisie. De zangeres schakelt een advocaat in. RTL laat weten de actie van Gordon te betreuren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 december 2013 @ 15:58:14 #263
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_134878415
Yup, Godron is zeker best lief :Y
Heb hem in Kaapstad ontmoet, hij is geweldig adrem en een hele warme persoonlijkheid.Komt op tv niet altijd goed over.
  † In Memoriam † maandag 30 december 2013 @ 17:08:34 #264
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134881841
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef Mylene het volgende:
"Ze berokkent schade aan mijn goede naam en ook op emotioneel gebied.“
Huh? Hij is een jofele peer hoor, maar welke goede naam? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 maandag 30 december 2013 @ 17:55:31 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_134884100
quote:
99s.gif Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Huh? Hij is een jofele peer hoor, maar welke goede naam? :o
Met nieuw jaar peert ie 'm in sterretjes.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_134904874
Zou een mooi jaar zijn als hij komend jaar een boel geld verliest.
  dinsdag 31 december 2013 @ 07:33:14 #267
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_134912322
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef Deckard het volgende:
Zou een mooi jaar zijn als hij komend jaar een boel geld verliest.
hij zou nu toch een aantal maanden de wereld gaan over reizen ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_134921687
Maar dan krijgt hij geen aandacht.
pi_135238535
quote:
Gordon heeft een nieuwe liefde, zo heeft hij verklapt aan vrouwenblad Viva. De presentator en zanger is gevallen voor een yogaleraar uit het oosten van het land.

'Ik heb momenteel een heel leuk iemand, maar ik ga niet in details treden, want daardoor zijn eerdere relaties ook beschadigd geraakt. Ik moet hem beschermen, voordat iedereen er weer op duikt. Maar het is wel heel leuk, hoor', zegt Goor in Viva.

Volgens de veelbesproken entertainer straalt zijn nieuwe vriend een 'ongelooflijke rust uit'. 'Wat dat betreft zijn we zijn echt yin en yang.'

Gordon denkt zelfs aan samenwonen. Maar niet in het Gooi. 'Ik ben klaar met dit huis, met Blaricum. Ik noem het inmiddels Begraficum, haha. (...) Nu zit ik in de bloei van mijn leven, ik voel me top -dan moet je gewoon lekker in de stad zitten, ja toch?'

Moderator / Miss SHO woensdag 22 januari 2014 @ 20:19:26 #270
22592 crew  Ole
pi_135816673
zoeken naar de foto's

quote:
wo 22 jan 2014, 19:56
Gordon boos om publicatie naaktfoto's Chiel

van onze redactie
AMSTERDAM -
Gordon vindt het niet kunnen dat naaktfoto's van zijn vermeende nieuwe liefde Chiel zijn gepubliceerd.

Gordon is boos op weekblad Weekend, dat deze week piante kiekjes in het blad heeft staan van Chiel, die zijn brood verdient als yogaleraar.
"Chiel is inderdaad model geweest, maar geen naaktmodel. Hij heeft ook geen 'pikant' verleden", zegt Gordon tegen RTL Boulevard.
"Weekend heeft de foto's onrechtmatig verkregen en is gesommeerd het artikel te rectificeren en de foto's te verwijderen op straffe van een schadevergoeding en kort geding."
pi_135824557
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:19 schreef Ole het volgende:
zoeken naar de foto's

[..]

Muhahah daarom kwam ik even in dit topic gluren :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135825495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:19 schreef Ole het volgende:
zoeken naar de foto's

[..]

Geen naaktfoto's te vinden, wel deze :P

http://www.silk-models.eu/MODELS/MEN/chiel/chiel%20ebbelaar.html
pi_135865066
Begrijp het niet, weer een model en dit keer met hersens (apotheker) die voor Gordon valt.
Wat zien deze mannelijke modellen in hemelsnaam in Gordon?
Toch allemaal golddiggers?
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:46:48 #274
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_135866277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef hunter2011 het volgende:
Begrijp het niet, weer een model en dit keer met hersens (apotheker) die voor Gordon valt.
ze willen allemaal net als estelle zijn
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_135866479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef hunter2011 het volgende:
Ik weet niet wat een andere aantrekkingskracht zou kunnen zijn dan geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')