quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.

Ze krijgt 1x per week bezoek van een vrijwilligerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Ohhhh die mevrouw van vorige week!
Wat tof dat ze daar ook nog eens heen gaan, want zij wilde niet meer leven want ze is zo eenzaam...
 ze heeft wel kinderen trouwens
  ze heeft wel kinderen trouwens

Volgens mij had ze geen kinderen wel neven en nichten met lange vingers.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze krijgt 1x per week bezoek van een vrijwilligerze heeft wel kinderen trouwens

Jawel, ze heeft kinderenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had ze geen kinderen wel neven en nichten met lange vingers.

Niet het zilverwerk meenemen hequote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ach ach ach ach wat een schatje...
Als ik er iets dichterbij woonde ging ik er elke week op bezoek.
Ik ga in mijn buurt ook zo iemand zoeken denk ik.

Zo is de schoonzus van mijn oma ook bestolen door d'r eigen familie en uiteindelijk hebben ze haar in een psychiatrische instelling gekregen ook nog
 Zo is de schoonzus van mijn oma ook bestolen door d'r eigen familie en uiteindelijk hebben ze haar in een psychiatrische instelling gekregen ook nog  

die demente oudjes kunnen anders ook zelf verhalen verzinnenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
neefjes en nichtjes hebben alles meegenomen
 Zou het niet direct allemaal geloven over diefstal dit en dat
 Zou het niet direct allemaal geloven over diefstal dit en dat  

Zilverwerk snaaien zekerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ach ach ach ach wat een schatje...
Als ik er iets dichterbij woonde ging ik er elke week op bezoek.

Doen!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:

Ja maar die heeft ze geloof ik overleefd wat niet zo raar is als je 102 bentquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft kinderen

Dan verwar ik haar met een andere oma.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft kinderen

Verpatsen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mot ik met zilver, dat moet je poetsen

Verpatsenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mot ik met zilver, dat moet je poetsen

Mani heeft vast weleens zijn lul in een appeltaart gestopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat je met een appeltaart wel niet kan bereiken.

Als die vrouw daar zin in heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Dat die mevrouw moest poepen op een krantje, ik kan d'r niet over uit

Mani en ik hadden het over pindakaas, maar ik vind de manier waarop je denkt erg leuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mani heeft vast weleens zijn lul in een appeltaart gestopt.

Jij hebt vast wel eens een paling in je koker gestopt, ouwe viespeuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mani heeft vast weleens zijn lul in een appeltaart gestopt.

Je moet wel iedereen in zijn waarde laten.quote:

Ik moest echt keihard lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was de Homo in Opa

Sinds Hij gelooft in mij kan ik haar een stuk beter velenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
Chantal... kan haar echt niet uitstaan

Dat heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Waar las ik nou (hier?) dat Gordon na deze opnames ook zijn telefoonnr aan die blinde mevrouw had gegeven, voor als ze niemand had om boodschappen voor haar te doen? Of verzin ik dat nu ter plekke?

Kon ze toch niet lezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Waar las ik nou (hier?) dat Gordon na deze opnames ook zijn telefoonnr aan die blinde mevrouw had gegeven, voor als ze niemand had om boodschappen voor haar te doen? Of verzin ik dat nu ter plekke?

Daar koop je ook heel wat meer voor dat geld.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Mani89 het volgende:
In Afrika zouden ze een gat in de lucht springen met zoveel geld.

Ik heb het ook gelezen, maar waarquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:

Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar koop je ook heel wat meer voor dat geld.

Dat is geen bui, dat is zijn way of lifequote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.

De schavuitquote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.

#livingontheedgequote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen bui, dat is zijn way of life

Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je er lol in om dit topic te verpesten met je stomme opmerkingen?

lulquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?

Ja, wat zit jij nou te lachen??!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |