Ook leuker, of dat niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Felagund het volgende:
Ik vind Jonathan Wilson minder vernieuwend, maar wel beter.
Misschien idd wat te vroeg. Vind de plaat wel lekkere afwisselende tussen meer rockende gedeelten en meer folky gedeelten hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch knap na 20 minuten
Zeg genoeg misschien
Eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
Een gehele artiest beter vinden dan een enkel album is vrij ondoorzichtig toch?
Maakt niet uit. Zo lang duurt het album niet meerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
Zit zelf pas op een minuut van The Oracle.
Windows draai je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef Kerftminister het volgende:
Heel mijn scherm ging blurren en er kwam geluid uit waar de gemiddelde Harsh Noise liefhebber nog van zou schrikken.
Ja, ben niet van de Apple snufjes en foefjes.quote:
Juist geen foefjes, gewoon doorspelen zonder vastlopersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, ben niet van de Apple snufjes en foefjes.
Wat verwacht je precies van een album die maar 3 stemmen heeft op MuMe danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef Norrage het volgende:
De sterkste nummers zijn nu
Cloudlines was leuk, en Lesser Banshee begint leuk.
Maar ik vind die gitaarsolos allemaal gewoon wel heel standaard...ik mis een lekker Neil Young jam die tegelijk ook onvoorspelbaar is.
Wel met een gemiddelde van 4.33*.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat verwacht je precies van een album die maar 3 stemmen heeft op MuMe dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |