Ik heb een C# programma geschreven om het bij te houden. Geeft me net wat meer statistieken dan die op geldvoorelkaar staan. Ik heb trouwens wel dat mijn berekening van de maandelijkse terugbetaling bij elk project net een paar cent anders is dan die van geldvoorelkaar. Bij Excel heb ik hetzelfde. Ik gebruik gewoon standaard annuļteit formules. Hebben andere mensen dit ook of doe ik gewoon iets fout ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:00 schreef mesaana het volgende:
Even nog over een opmerking in crowdfunding #5:
Ik hou alles bij in een zelf in elkaar geknutseld databaseje + website.
Redenen:
Het geld dat je overgemaakt hebt staat in je statistieken op de site nog heel lang bij "toegezegd".
Ik heb geen idee hoe ze straks gaan aangeven als er geld achter gaat lopen. Misschien alleen per project bij het betaalschema, en dan kun je lang zoeken.
Ik wil snel weten hoeveel geld ik per maand terug krijg, dus dat reken ik dan zelf uit, voordat het betaalschema bekend is.
Ik heb 28 lopende projecten.. best veel om iedere maand helemaal langs te lopen. Nu hoef ik dat alleen aan het begin te doen en alle betalingen dan in te boeken en zie ik precies wat er binnenkomt en uitgaat.
Daarnaast vind ik het leuk!
Overigens zou een excelsheet ook prima werken denk ik.
Hoe doen jullie dat?
Ik check mijn.ing op wat er binnenkomt via GVE en dat hou ik bij in een excelletje. Ook hou ik bij tot wanneer de betalingen binnen moeten komen. Sommige projecten lopen t/m augustus 2018quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:00 schreef mesaana het volgende:
Redenen:
Het geld dat je overgemaakt hebt staat in je statistieken op de site nog heel lang bij "toegezegd".
Ik heb geen idee hoe ze straks gaan aangeven als er geld achter gaat lopen. Misschien alleen per project bij het betaalschema, en dan kun je lang zoeken.
Ik wil snel weten hoeveel geld ik per maand terug krijg, dus dat reken ik dan zelf uit, voordat het betaalschema bekend is.
Ik heb 28 lopende projecten.. best veel om iedere maand helemaal langs te lopen. Nu hoef ik dat alleen aan het begin te doen en alle betalingen dan in te boeken en zie ik precies wat er binnenkomt en uitgaat.
Hoe doen jullie dat?
Zodra een project helemaal rond is gaat het bij toegezegd weg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:00 schreef mesaana het volgende:
Redenen:
Hoe doen jullie dat?
Welkom!quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:00 schreef dmssn het volgende:
Hoi allemaal,
Ben nieuw hier, dus ook net aangemeld als nieuwe ForumFokker;-)
Vind wel interessant topic over crowdfunding en ben zeker benieuwd, wat crowdfunding kunnen betekenen voor mij.
Lees ook net, dat ik mij kan aanmelden voor de nieuwe projecten op geldvoorelkaar. Maar ik kan nog niet PM sturen naar u met streepje aan de linkerkant;-). Moet eigenlijk nog 7 dagen wachten. Is er nog andere manier, waarop ik snel kan aanmelden voor de pushmeldingen?
Wel heb ik nog een vraag, richten jullie vooral op crowdfundingsplatforms in Nederland? Of ook in de hele wereld? Want ik weet dat in de Verenigde States al langer bekend met crowdfunding. Zoals met Kickstarter.
Nog fijne avond!
dmssn
Welkom.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:00 schreef dmssn het volgende:
Hoi allemaal,
Ben nieuw hier, dus ook net aangemeld als nieuwe ForumFokker;-)
Vind wel interessant topic over crowdfunding en ben zeker benieuwd, wat crowdfunding kunnen betekenen voor mij.
Lees ook net, dat ik mij kan aanmelden voor de nieuwe projecten op geldvoorelkaar. Maar ik kan nog niet PM sturen naar u met streepje aan de linkerkant;-). Moet eigenlijk nog 7 dagen wachten. Is er nog andere manier, waarop ik snel kan aanmelden voor de pushmeldingen?
Wel heb ik nog een vraag, richten jullie vooral op crowdfundingsplatforms in Nederland? Of ook in de hele wereld? Want ik weet dat in de Verenigde States al langer bekend met crowdfunding. Zoals met Kickstarter.
Nog fijne avond!
dmssn
Wanneer kreeg jij je laatste mail? Script draait nog.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:46 schreef mrbombastic het volgende:
Kan het zijn dat het mailscript plat ligt?
Je kan er gerust 5k in steken maar spreiding is het belangrijkste. En echt geld ermee verdienen doe je niet, het is meer voor vermogensbehoud vanwege inflatie en jaloeziebelasting.quote:Op zondag 3 november 2013 09:43 schreef Seven. het volgende:
Hoi. Als ik het goed heb, kun je hier dus geld mee verdienen? Ik zit net eens te loeren op geldvoorelkaar.nl, en het blijkt dat veel mensen 200 euro inleggen. Ik dacht dat het om bedragen van 5000 euro ging of zo.
In wat voor een projecten investeren jullie zoal?
WGR / Crowdfunden en de belastingdienstquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Peter het volgende:
Hoe zit het met de Belastingdienst? Boven welk bedrag moet je iets aangeven en hoe?
Alles in box 3quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Peter het volgende:
Hoe zit het met de Belastingdienst? Boven welk bedrag moet je iets aangeven en hoe?
Het geld wat je uitgeleend hebt. Rendement kijkt de belastingdienst niet naar.quote:Op zondag 3 november 2013 13:48 schreef Peter het volgende:
[..]
De heel investering of alleen uitbetaalde dingen of alleen het rendement?
Als je nog onder een bepaalde grens zit weegt spaargeld e.d. toch niet mee. Boeit voorlopig dus niet voor mijquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het geld wat je uitgeleend hebt. Rendement kijkt de belastingdienst niet naar.
En natuurlijk ander vermogen wat onder box 3 valt.
Ik zie nu dat ze vanaf 28 oktober door Gmail als spam gemarkeerd zijn :S.quote:Op zondag 3 november 2013 11:25 schreef µ het volgende:
[..]
Wanneer kreeg jij je laatste mail? Script draait nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |