Ik mis toch het kloten met launchers en dergelijke. Van te voren wist ik wel dat dat op WP8 niet kon, maar ik had niet gedacht dat ik het zou gaan missen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef aequus het volgende:
jammer op een wp user te zien gaan.
ik weet dat het offtopic is, maar wat beviel je niet eraan?
Gelukkig zeg je niet dat het aan het aantal apps lagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:00 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik mis toch het kloten met launchers en dergelijke. Van te voren wist ik wel dat dat op WP8 niet kon, maar ik had niet gedacht dat ik het zou gaan missen.
Mwoah, soms wel een beetje. Zoals met die app-hypesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef aequus het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je niet dat het aan het aantal apps lag
Persoonlijk vind ik het gewoon fijn omdat het een mix tussen apple en android is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mwoah, soms wel een beetje. Zoals met die app-hypes![]()
Aan de andere kant heeft WP8 dan wel weer het voordeel dat Microsoft het verrekte lang ondersteund met updates. Dat is op Android een stuk minder![]()
Gratis kick voor deze bazenphone!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef aequus het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het gewoon fijn omdat het een mix tussen apple en android is.
Al is het nog steeds wel ''work in progres'' want er missen hier en daar nog wel wat functies en afwerking.
Over het algemeen ben ik wel tevreden met mijn 1020
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |