Que?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat wordt dit voor een prositituette topic
Hallo...........ik......ga..........nu....met ....de..........schroefmachine......een ...........schroef........in........ deze muur...........draaienquote:
Ja ik vind hem wel hot als ie bruut aan het klussen isquote:
Ik ken hem niet maar ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel hot als ie bruut aan het klussen is![]()
Nooit een plankje te weinig, met zo'n man!
Ja hij hoeft niet te pratenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hallo...........ik......ga..........nu....met ....de..........schroefmachine......een ...........schroef........in........ deze muur...........draaien
Dat is toch een hybride klusser, neem dan Nico, met zijn ebbenhouten baard, dat is een echte kluskoning.quote:
Volgens mij krijgt hij z'n teksten via morse binnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij hoeft niet te praten![]()
Gewoon klussen en mooi wezen.
Kop houden en aan het werkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij hoeft niet te praten![]()
Gewoon klussen en mooi wezen.
Psies, dan heeft ie ons in een Amsterdamse èn een Rotterdamse uitvoering!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja we lijken wel een beetje op elkaar, dus hij ziet het verschil niet eens misschien
Daar zou ik het niet mee kunnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch een hybride klusser, neem dan Nico, met zijn ebbenhouten baard, dat is een echte kluskoning.
Oh ja niks zeggen dan maar, is ook niet nodig om iets te zeggenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, dan heeft ie ons in een Amsterdamse èn een Rotterdamse uitvoering!
Niko weet alles van pen en gat verbindingenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niko heeft niks te bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |