Ja maar die was weer zo chagrijnig dat het grappig wasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou die ene van vorige week, die chagrijn, die hebben ze er wel in laten zitten

Nu ben je aan het stoken! Nee, daar moet een ander woord voor zijn. Hmm.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag je haar niet!? Ik laat het de modjes lezen!!!

Jij weer he! Waarom moet je altijd mij hebben?! Ik blijf hier gewoon posten hoor!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]

Hitsen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben je aan het stoken! Nee, daar moet een ander woord voor zijn. Hmm.

Zometeen bij Hello Goodbye alquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Jij weer he! Waarom moet je altijd mij hebben?! Ik blijf hier gewoon posten hoor!

Ik ben nooit hitsig Johannesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corrie ben je weer aan het hitsen?

Dat ja. Mijn ooms zouden zich kapot lachen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die ordinaire homo humor, ik hou er van!

zeikerdjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:

Wat weet jij er nou van ouwe ruggenkruiper.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Laat Haaibaaike eens met rust stelletje pestkoppen.

Sjek van Gelder?quote:

* Sj0rSz buigtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Applaus graag voor deze snelle constatering.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |