Moet alles een bedoeling hebben?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Net ff bekeken, maar wat is de bedoeling van dat alles eigenlijk?
Met zachte G.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef SnuggLe het volgende:
Als je 3 x hard GODVERDOMME roep knal je er uit. Blijkbaar.
KUT.
Kon toch wezen dat het ergens aan verbonden was, dmt ervaring bijv.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Moet alles een bedoeling hebben?
De tepels van mannen hebben ook geen bedoeling.
Ok ik probeer opnieuw wachtquote:
quote:
Racen met 4 man om cash.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kom online, zijn er nog races bezig?
ja reest toch altijd voor cashquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Racen met 4 man om cash.
Nope ;-)quote:
Punten ;-)quote:
En........... vraag andere mensen hier maar, ik heb vaker gespeeld om gewoon te racen maar dan op een normale manier ;-)quote:
ja ok, maar dan heb je je garage al vol staan met volledig getunde hokken neem ik aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Punten ;-)
Gister met randoms
Nee, nog niet met alles.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja ok, maar dan heb je je garage al vol staan met volledig getunde hokken neem ik aan.
Nodig me zo uit, ik kom.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen die echt willen racen in plaats van dat gefarm, join mij.
NODIG MIJ UIT!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen die echt willen racen in plaats van dat gefarm, join mij.
sorry ik was ff het verschil tussen links en rechts vergeten toen reed ik achteruitquote:
Ik ga ze kicken jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:50 schreef Grielen het volgende:
jezus ik stond 3e, als 9e gefinished door een paar kutlantaarnpalen
HEULEMAAL JONGEquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik vloog zo HE-LE-MAAL van de baan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |