Vette gast! Toen DJ's ook nummers draaide van andere producersquote:Op maandag 25 november 2013 22:47 schreef mstx het volgende:
1x bij Supersized geweest toen het nog in de Outland was, was wel dik.
Toen draaide Blackmail daar ook zie ik, kennen we die nog?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Wat is die link van je fantastische website ook alweer?quote:Op maandag 25 november 2013 22:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Thnx, weer een pareltje voor op mn website
quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef cherrycoke het volgende:
zullen we weer naar echte hardstyle gaan?
dat was dus inderdaad 2008quote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar zit je wel op het randje hoor... ik zou zeggen dat hij tot 2008 nog goede shit maakte maar deze plaat is in ieder geval nog beter dan die bagger vanaf 2011
2010![]()
Volgens mij was dat het jaar met die dramatische Blademasterz live-act op Defqon![]()
een remix van z'n eigen track, hoe tofquote:
www.happyhardstyle.nlquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Wat is die link van je fantastische website ook alweer?
je kan trouwens die ID van headhunterz en krewella weghalen, want je heb nu de officiële videoclipquote:
Heb wel kaarten, maar ga die maand ook na A state of trance en twijfel of ik die maand ook nog naar Hardbass wil.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:27 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Heb wel kaarten, maar ga die maand ook na A state of trance en twijfel of ik die maand ook nog naar Hardbass wil.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:34 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ja en tevens nog opzoek naar 2 extra kaarten. Als iemand wat heeft, pls dm, Luv Yu
Bwhahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahhahahaquote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ook humor, er was toen een prijsvraag dat je mee kon naar LA voor de opnames van de clip. Ik heb ze niet gezien
Trouwens, meer cringe met de volledige versie!
quote:Op maandag 25 november 2013 22:47 schreef mstx het volgende:
1x bij Supersized geweest toen het nog in de Outland was, was wel dik.
Toen draaide Blackmail daar ook zie ik, kennen we die nog?![]()
BlackMail was idd een baaschquote:
Wat een muzikale armoede...quote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ook humor, er was toen een prijsvraag dat je mee kon naar LA voor de opnames van de clip. Ik heb ze niet gezien
Trouwens, meer cringe met de volledige versie!
https://partyflock.nl/party/251360:Bass_Academyquote:The Masterclasses
Adaro
Deetox
Frequencerz
High Voltage
Kevin Kaos
Luna
Titan
Live: Avio
Live: B-Front
Live: E-Force
Live: Thera
MC: The Russian
Chemistry
Dark Pact
Fanteria
Prefix & Density
Solutio & The I's
Warface
MC: No-iD
Geography
Exit Mind
Hasty Boy
Main Concern
Outbreak
Sasha F
Als het geluid nog net zo ruk is als 5 jaar geleden zou ik er ook niet naartoe gaan. Geen bass en de hoge tonen juist veel te hard.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja bazige LU, maar nooooit meer die Hemkade!
Wel een bekende melodie @ 2:45.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoorde dit nummer voor het eerst op Qlimax
Meteen verliefdWat een klasse nummer vind ik het
edit: en ik weet dat dit geen hardstyle BPM heeft, maar ik vind het een heerlijke melodie, lekkere kicks en geen gezever die we intussen van WS gewend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |