Neuhquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:59 schreef BlauweTijger het volgende:
IEDEREEN KLAAR OM HARD BASS KAARTJES TE HALEN?
Ja en je moet een vragenlijst invullen met vragen waarop alleen mensen van 18+ het antwoord weten!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:43 schreef MrStock het volgende:
Ik heb nu voor 7 personen kaartjes gehaald van Hard Bass.... één persoon is echter nog 17... Wordt hier steekproefgewijs gecontroleerd of hebben ze echt een ID-scanner waar iedereen gebruik van moet maken?
Goh thx voor het serieuze antwoord... hebben we echt wat aanquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja en je moet een vragenlijst invullen met vragen waarop alleen mensen van 18+ het antwoord weten!
Zou niet gaan als ik hem/haar was..
Nog maar 17 zijn, broekjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:43 schreef MrStock het volgende:
Ik heb nu voor 7 personen kaartjes gehaald van Hard Bass.... één persoon is echter nog 17... Wordt hier steekproefgewijs gecontroleerd of hebben ze echt een ID-scanner waar iedereen gebruik van moet maken?
Ik zie je daar ouwe!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Neuh
Vanavond Loudness! Kunnen we tenminste beuken. Zal denk ik zo veel mogelijk van de main wegblijven zodat ik alleen tussen de ekte ektes sta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |