quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef TwentyFourr het volgende:
Dit wordt een ban, je bent erbij mannetje
Want het is onmogelijk om je tijdens het werk / met zakenrelaties in te houden en dit bij anderen niet te doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:19 schreef JuBoy het volgende:
Het is natuurlijk een fase, maar zodra je een baan hebt met een zekere representativiteit mag ik wel hopen dat je een andere opvatting erop na houdt.
Dit jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef Spinosaurus het volgende:
Terechte klacht, en dan schelden ze zelf met tering en tyfus en aids.![]()
![]()
Scheld dan gewoon niet met een ziekte.
Ik snap nooit zo goed waar daar raar aan is, wie kent er nou nog mensen die aan tering en tyfus zijn overleden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef Spinosaurus het volgende:
Terechte klacht, en dan schelden ze zelf met tering en tyfus en aids.![]()
![]()
Scheld dan gewoon niet met een ziekte.
Het gaat er meer om dat je met een ziekte spot, of dit nou tering, tyfus of kanker is kan mij vrij weinig schelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waar daar raar aan is, wie kent er nou nog mensen die aan tering en tyfus zijn overleden?
O, maar wat als ik nou specifiek vraag om niet met kanker te spotten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je met een ziekte spot, of dit nou tering, tyfus of kanker is kan mij vrij weinig schelen.
Als je wil dat mensen niet met kanker spotten, vind ik dat je ook niet met andere ziekten moet spotten.
Je hebt je vriendin eindelijk zo ver gekregen een account aan te maken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:02 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Wat een heerlijk topic. Hier wachte ik al de hele maand op, KLB is tot leven gewekt door een transeksueel incl snor.
Tipquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:39 schreef MissSpain het volgende:
Laat me zelf lekker bepalen ofzo waarmee ik scheld
Je bent mijn moeder niet![]()
Klacht: zie TT
Meedoen aan Movember!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:02 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Wat een heerlijk topic. Hier wachte ik al de hele maand op, KLB is tot leven gewekt door een transeksueel incl snor.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:02 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
Onterechte klacht.
Dit is heel confronterend. M'n oma is laatst nog van de trap gekankerd.
dus we moeten ook oppassen om auto te zeggen want iemand kan aangereden zijn?.. of pistool omdat iemand doodgeschoten kan zijn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Zelf weten ja, maar het is wel asociaal/irritant/tokkie/triest omdat je met het woord kanker meerdere mensen raakt dan als je bijvoorbeeld tering zegt.
Mijn god....quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
dus we moeten ook oppassen om auto te zeggen want iemand kan aangereden zijn?.. of pistool omdat iemand doodgeschoten kan zijn?
Als het specifiek gericht zou zijn op die persoon, en je weet dat diegene daar mee te maken heeft gehad dus bijvoorbeeld "je kanker vader" terwijl diegene zijn vader heeft verloren aan kanker, OKE kan ik begrijpen.
maar als ik bijvoorbeeld zeg, "wooow.. die kanker bus is echt net 10 seconden weg" vind ik het totaal geen reden om je aangesproken te voelen.. tenzij je een bus had die aan kanker is overleden..
Het feit dat je niet begrijpt dat er mensen zich gekwetst kunnen voelen omdat het woord kanker openlijk gesproken worden is gewoon een teken van zwakke normen en waarden. Het is gewoon een ''ongeschreven regel'' om woorden zoals kanker NIET te zeggen in het openbaar met mensen om je heen. ''Hey man morgen weer wiskunde, kanker vak'' Je bent toch geen simpele idioot die dit woord bij elke zin als bijvoeglijke naamwoord gebruikt? Je kwetst er mensen gewoon mee of je het nou wil of niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Waarom haal je god erbij....
Als je maar neit met Nikonlover scheldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:39 schreef MissSpain het volgende:
Ik begrijp het wel, maar ik vind dat je je dan aanstelt... je ziet mij toch ook niet elke keer moeilijk doen?, zoals je had gelezen heb ik genoeg familie leden die aan kanker zijn overledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het feit dat je niet begrijpt dat er mensen zich gekwetst kunnen voelen omdat het woord kanker openlijk gesproken worden is gewoon een teken van zwakke normen en waarden. Het is gewoon een ''ongeschreven regel'' om woorden zoals kanker NIET te zeggen in het openbaar met mensen om je heen. ''Hey man morgen weer wiskunde, kanker vak'' Je bent toch geen simpele idioot die dit woord bij elke zin als bijvoeglijke naamwoord gebruikt? Je kwetst er mensen gewoon mee of je het nou wil of niet.
Een vrouw die met dat woord scheld is echt een Tokkie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:39 schreef MissSpain het volgende:
Genoeg familie, weet je hoeveel dat zeggen. Wacht maar tot je het zelf krijgt of je kind.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik vind dat je je dan aanstelt... je ziet mij toch ook niet elke keer moeilijk doen?, zoals je had gelezen heb ik genoeg familie leden die aan kanker zijn overleden..
enne ik heb genoeg normen en waardenik gebruik het woord niet constant want dat is gewoon irritant, maar als er iets ergs gebeurd dan gooi ik het gewoon eruit en als iemand dan gaat bitchen is het zijn probleem
.
"weetje hoe veel dat zeggen"quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Speedball het volgende:
[..]
Genoeg familie, weet je hoeveel dat zeggen. Wacht maar tot je het zelf krijgt of je kind.
Wat? Jij onderbouwt je standpunt met zo'n drogredenering. Het is fatsoenlijk om rekening met andere mensen te houden, maar waar leg je de grens?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
"weetje hoe veel dat zeggen"..
ik heb me eigen oma en oom nog zien liggen lul... maar ja hey als je te zwak bent om dat woord niet te kunnen handelen is het niet mijn probleem, de wereld kan niet altijd zijn zoals jij wilt, en niet alles is liefde dus helaaaas!.
Kijk jij is verder dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Jij onderbouwt je standpunt met zo'n drogredenering. Het is fatsoenlijk om rekening met andere mensen te houden, maar waar leg je de grens?
Je kan je de hele dag wel gekwetst en beledigd gaan voelen door allerlei woorden en uitdrukkingen.
Dit!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Jij onderbouwt je standpunt met zo'n drogredenering. Het is fatsoenlijk om rekening met andere mensen te houden, maar waar leg je de grens?
Je kan je de hele dag wel gekwetst en beledigd gaan voelen door allerlei woorden en uitdrukkingen.
Is ? :Squote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kijk jij is verder dan je neus lang is.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
Maar goed, als je je jezelf een beetje onder controle hebt en aanvoelt wanneer iets zeer ongepast is zul je niet zo gauw tegen 'gezeur' aanlopen.
[..]
Is ? :S
Of bedoel je eens?
Jezus wat een tokkiezin.
Oh god nee, de zwaai-smiley.quote:
Wat asociaal dat blauwetijger hier geen rekening mee houdt he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh god nee, de zwaai-smiley.![]()
![]()
![]()
Mijn zoontje is overreden door iemand in een auto die het nodig vond om naar iemand te zwaaien en daardoor begon te slingeren...![]()
Nee hoor, want hij kon het niet weten, maar zou het wel waarderen als hij vanaf nu die smiley niet meer gebruikt in topics waar ik aanwezig ben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wat asociaal dat blauwetijger hier geen rekening mee houdt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |