quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef TwentyFourr het volgende:
Dit wordt een ban, je bent erbij mannetje
Want het is onmogelijk om je tijdens het werk / met zakenrelaties in te houden en dit bij anderen niet te doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:19 schreef JuBoy het volgende:
Het is natuurlijk een fase, maar zodra je een baan hebt met een zekere representativiteit mag ik wel hopen dat je een andere opvatting erop na houdt.
Dit jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef Spinosaurus het volgende:
Terechte klacht, en dan schelden ze zelf met tering en tyfus en aids.![]()
![]()
Scheld dan gewoon niet met een ziekte.
Ik snap nooit zo goed waar daar raar aan is, wie kent er nou nog mensen die aan tering en tyfus zijn overleden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef Spinosaurus het volgende:
Terechte klacht, en dan schelden ze zelf met tering en tyfus en aids.![]()
![]()
Scheld dan gewoon niet met een ziekte.
Het gaat er meer om dat je met een ziekte spot, of dit nou tering, tyfus of kanker is kan mij vrij weinig schelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waar daar raar aan is, wie kent er nou nog mensen die aan tering en tyfus zijn overleden?
O, maar wat als ik nou specifiek vraag om niet met kanker te spotten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je met een ziekte spot, of dit nou tering, tyfus of kanker is kan mij vrij weinig schelen.
Als je wil dat mensen niet met kanker spotten, vind ik dat je ook niet met andere ziekten moet spotten.
Je hebt je vriendin eindelijk zo ver gekregen een account aan te maken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:02 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Wat een heerlijk topic. Hier wachte ik al de hele maand op, KLB is tot leven gewekt door een transeksueel incl snor.
Tipquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:39 schreef MissSpain het volgende:
Laat me zelf lekker bepalen ofzo waarmee ik scheld
Je bent mijn moeder niet![]()
Klacht: zie TT
Meedoen aan Movember!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:02 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Wat een heerlijk topic. Hier wachte ik al de hele maand op, KLB is tot leven gewekt door een transeksueel incl snor.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:02 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |