Bekijk het filmpje nu eerst maar eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze ook een keer de koningin ontvoeren.
De kapper in [insertstadwaartypjewoont] is niet meer veilig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:
gvd mijn haar is echt te kort
#kutleven
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje nu eerst maar eens.
Kutzooi er is wel 1 topic waar iemand alle wedstrijden dan zelf beheerd en uitslagen post alleen daar is geen kanjer aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan wel, maar is enorm traag. Met 3 man is wel de max om het een beetje snel te houden imo.
Jawel, ik gaf een aantal dingen aan en toen zei ik ''de rest laat ik aan jou over''.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kapper in [insertstadwaartypjewoont] is niet meer veilig.
Met 2 maten is het wel lachen. Alleen moet je er dan wel een paar uur achter elkaar voor uit trekken, iets wat niet zo vaak kan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutzooi er is wel 1 topic waar iemand alle wedstrijden dan zelf beheerd en uitslagen post alleen daar is geen kanjer aan.
Misschien, maar het was de catchphrase van Darkwing Duck.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Redcat zei dat ook volgens mij kapi
Hij zei iig zo: "Dat is....... GOED" met zo'n amerikaans accent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien, maar het was de catchphrase van Darkwing Duck.
Dat klopt. Je gezicht is veel te goed zichtbaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:
gvd mijn haar is echt te kort
#kutleven
goeiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt. Je gezicht is veel te goed zichtbaar.
Dit was vroeger een enorm goede mop in de Donald Duck.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar?
Jij vindt dit leuk.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit was vroeger een enorm goede mop in de Donald Duck.
In de moppentrommel of anders in de betrouwbare Duckstadkrant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit was vroeger een enorm goede mop in de Donald Duck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |